Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Ukazatel aktuální spotřeby
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4495
- Registrován: úte 20.05.2008 00:00
- Bydliště: PRAHA - BRNO - ŽAROŠICE
- Kontaktovat uživatele:
Teď jsem si všiml, že dokud auto nerozjedu, tak mi aktuální ukazatel spotřeby neukazuje 0 l/100 km, ale jaksi se pohupuje, kam se mu zlíbí, popř. ukazuje nějakých 10 L/100 km. Neměl by ukazovat při volnoběhu nulu? Jak se auto rozjede, tak se to srovná a ukazuje dobře. Někdy se to nestane vůbec a ukazuje jak má. Poradíte někdo?
Chová se mi to úplně stejně. Občas když to studený nastartuju, tak ručička leží na 0 a z ničeho nic se začně pomalu zvedat a třeba až na 15ti litrech ji to dojde, spadne a začně se chovat normálně. Někdy na volnoběh ukazuje tu 0 a někdy cca 3 litry.
To víš, už to nejsou nový káry, tak jim ty občasný úlety asi budem muset odpouštět...
Jinak BC měří spotřebu celkem přesně, v reálu mi žere vždycky tak o 0,2 l/100km víc, než ukáže palubka.
To víš, už to nejsou nový káry, tak jim ty občasný úlety asi budem muset odpouštět...

Jinak BC měří spotřebu celkem přesně, v reálu mi žere vždycky tak o 0,2 l/100km víc, než ukáže palubka.
Tak ja jsem videl vsehovsudy 3 ruzne e36ky a vsechny ukazuji na volnobeh maximalni spotrebu -> rucicka vilitne nahoru a schova se nekam za roh. [nevidel sem jeste auto, ktere ma plny BC takze nevim jak se chova mereni spotreby tady]
Je to logicke, protoze se aktualni spotreba pocita z otacek a z rychlosti, tzv kdyz clovek stoji, potrebuje nekonecne mnoho litru benzinu na ujeti 100km. jakmile se trosicku rozjedu, tak to hned spadne na rozumny cislo [teda za predpokladu ze se vam 15l/100km zda rozumny
]
Je to logicke, protoze se aktualni spotreba pocita z otacek a z rychlosti, tzv kdyz clovek stoji, potrebuje nekonecne mnoho litru benzinu na ujeti 100km. jakmile se trosicku rozjedu, tak to hned spadne na rozumny cislo [teda za predpokladu ze se vam 15l/100km zda rozumny

Tohle je tu docela popularni tema. Pro nove majitele muze byt chovani rucicky dost matouci. Nejzajimavejsi chovani je pri zastavovani, tzn. sundani nohy z plynu -> rucicka na 0, jakmile klesnou otacky motoru pod 1500 tak rucicka vylitne z nuly na nejake cislo (auto uz nebrzdi motorem) a pri vyrazeni na neutral a pozvolnem zpomalovani rucicka ukazuje cim dal vyssi spotrebu az se schova uplne v pravo).
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 231
- Registrován: stř 27.02.2008 01:00
- Bydliště: Příšovice
- Kontaktovat uživatele:
Při vyplém motoru nevím to jsem nikdy neřešil. Ale při nastartovaném motoru na neutrál má ručička ukazovat přes 30/l tj že není vidět. Když jedete z kopce na kvalt mělo by to být kolem 2/l při neutrálu 0/l při břždění by podle snižování rychlosti měla spotřeba pomalu naskakovat a při zastavení by měla jít zase přes 30/l Píšou to i v manuálu... Konečně jsem si stáhnul českou verzi...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1089
- Registrován: pon 13.08.2007 00:00
- Bydliště: ČR
- Kontaktovat uživatele:
to shade120l:
Nechces sem hodit odkaz na ten českej manual. Nebo mi ho pošli na email: jankolar@seznam.cz Diky
Nechces sem hodit odkaz na ten českej manual. Nebo mi ho pošli na email: jankolar@seznam.cz Diky
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 363
- Registrován: pon 23.04.2007 00:00
- Bydliště: Ostrov near Karlovy Vary
shade120l píše:Při vyplém motoru nevím to jsem nikdy neřešil. Ale při nastartovaném motoru na neutrál má ručička ukazovat přes 30/l tj že není vidět. Když jedete z kopce na kvalt mělo by to být kolem 2/l při neutrálu 0/l při břždění by podle snižování rychlosti měla spotřeba pomalu naskakovat a při zastavení by měla jít zase přes 30/l Píšou to i v manuálu... Konečně jsem si stáhnul českou verzi...
Ale já bych řekl,že z kopce na kvalt je to logicky 0l/100km (brzdí motorem-tudíž žádná spotřeba) a při neutrálu ty 2l/100...!!
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 585
- Registrován: úte 20.02.2007 01:00
- Bydliště: Libčice nad Vltavou
- Kontaktovat uživatele:
kdyz jedes skopce a tocis pres 1500ot. a pustis plyn,motor nepotrebuje palivo aby se tocil a neudusil se a jelikoz je to vstrik tak řj vypne vstrikovani do motoru,tudiz jedes za 0l/100km
pri poklesu otacek pod 1500 stoupne rucka aktualni spotreby na cca nejake 2-4litry podle toho jestli jedes mirne skopce bo rovine atd...To znamena ze řj vyhodnoti ze se motor dusi a pusti minimalni mnozstvi paliva do spalovaciho prostoru aby nezhasnul motor.Proto 2-4 na 100.
Kdyz treba jedes za 1 bez plynu,auto nikdy nechcipne pac to řj osefuje a aktualni spotreba by mela byt furk nekde u maxima.
Kdyz je vyplej motor,rucicka ukazuje 0 a pri nastartovani vyleze na max.

pri poklesu otacek pod 1500 stoupne rucka aktualni spotreby na cca nejake 2-4litry podle toho jestli jedes mirne skopce bo rovine atd...To znamena ze řj vyhodnoti ze se motor dusi a pusti minimalni mnozstvi paliva do spalovaciho prostoru aby nezhasnul motor.Proto 2-4 na 100.
Kdyz treba jedes za 1 bez plynu,auto nikdy nechcipne pac to řj osefuje a aktualni spotreba by mela byt furk nekde u maxima.
Kdyz je vyplej motor,rucicka ukazuje 0 a pri nastartovani vyleze na max.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 363
- Registrován: pon 23.04.2007 00:00
- Bydliště: Ostrov near Karlovy Vary
Hanz318iS píše:kdyz jedes skopce a tocis pres 1500ot. a pustis plyn,motor nepotrebuje palivo aby se tocil a neudusil se a jelikoz je to vstrik tak řj vypne vstrikovani do motoru,tudiz jedes za 0l/100km
pri poklesu otacek pod 1500 stoupne rucka aktualni spotreby na cca nejake 2-4litry podle toho jestli jedes mirne skopce bo rovine atd...To znamena ze řj vyhodnoti ze se motor dusi a pusti minimalni mnozstvi paliva do spalovaciho prostoru aby nezhasnul motor.Proto 2-4 na 100.
Kdyz treba jedes za 1 bez plynu,auto nikdy nechcipne pac to řj osefuje a aktualni spotreba by mela byt furk nekde u maxima.
Kdyz je vyplej motor,rucicka ukazuje 0 a pri nastartovani vyleze na max.
Tak,tak-hotovo-vyřešeno!!!
