Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E46 320D 110kW servis
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 9
- Registrován: sob 23.08.2008 00:00
- Bydliště: Plzeň,Praha
Zdravím.Při servis prohlídce,kdy jsem vyměnil olej,všechny filtry,jsem byl upozorněn na možnou výměnu tohoto filtru(viz foto).Mění se údajně jen do nějakého roku výroby,pak to již bylo výrobcem vyrešeno jinak a nemění se vůbec. Já mám r.v. 11/2003. Pár lidem už kvůli tomu odešlo turbo,údajně.Děkuji za rady.
- Přílohy
-
- Obraz004detail_resize.jpg (93.09 KiB) Zobrazeno 1417 x
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 264
- Registrován: stř 25.06.2008 00:00
- Bydliště: Sumperk
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 9
- Registrován: sob 23.08.2008 00:00
- Bydliště: Plzeň,Praha
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 166
- Registrován: pon 01.09.2008 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Mám 2003/04 a mám ho tam. Zrovna dnes jsem byl v servisu Pupíků http://www.autopupik.cz/, kde mi pomáhají řešit problém s turbem. Koukli dovnitř a ten filtr byl totální HUMUS, plnej oleje, černej jak bota, nacucanej jak houba. Rozhodně ho Pupíci doporučují vyměnit.
Nevím jestli podělané turbo je následek tohoto špatného filtru nebo naopak. Ale mám zaneřáděnej od oleje i IC, sání...atd a hlavně nefunkční regulaci turba.
Nevím jestli podělané turbo je následek tohoto špatného filtru nebo naopak. Ale mám zaneřáděnej od oleje i IC, sání...atd a hlavně nefunkční regulaci turba.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 125
- Registrován: ned 21.09.2008 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 166
- Registrován: pon 01.09.2008 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Vojtar píše:Šlo by nějak blíž specifikovat, kde ho najdu a jestli jsem schopnej ho vyměnit sám? To číslo dílu nesouhlasí...
Když stojíš před autem, máš odkrytováno, tak je hnedka napravo od vzduchového filtru.
Ten díl co tu je, je toho kryt, myslím, ne ten filtr. Podle nákresu toho krytu to poznáš podle tvaru.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 264
- Registrován: stř 25.06.2008 00:00
- Bydliště: Sumperk
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 166
- Registrován: pon 01.09.2008 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
martilulin píše:Myslis takovou tu hranatou krabicku?
Vedle vzduchového filtru, zeshora to vypadá tak jak díl č.: 11
http://bmwfans.info/original/E46/tou/320d-M47N/ECE/L/N/2003/04/mg-11/ill-11_3312/#23
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 264
- Registrován: stř 25.06.2008 00:00
- Bydliště: Sumperk
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 166
- Registrován: pon 01.09.2008 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
martilulin píše:Jooo,to jsem mel dole,me to pripadalo jako nejakej prepad,je tam takovy blby tesneni,chcalo to pod nim,tak jsem ho menil.Je tam houba jak na umyvani,takova hrubsi.Neverim ze to ma vliv na funkci...
Jak psal Beefeater-64:
Je to odlucovac oleje, BMW doporucuje pri kazde 3ti vymene oleje vymenit na novych vozech u starsich by to melo byt soucasti Inspekce II.
Jinak je to přesně ono. To těsnění také může bejt vadný a okolo se rozleje olej. Taky jsem ho tam měl.
Taky mi připadá, že to není příčinou špatné funkce turba. Ale to je pouze laická doměnka, v mém podání.

Ano tento fitr má vliv na poškození turba.Tenhle problém jsem řešil asi tak 3 měsíce zpět kdy turbo bouchlo a pak celá oprava vyšla na nějakých 60-70 tisíc.Mám sice 3,0 D , ale jak jsem mrknul na obrázek, tak je to přesně ten filtr co tam mám já.Vzhledem k tomu, že se mi to stalo v Olmíku, tak jsem to chtěl řešit tam, kde se na to podívali mechoši a řekli, že to chce hloubkovou kontrolu, tak jsem to přetáhnul do Zlína, kde bydlím a tam šel mechoš přímo k tomuto filtru a když ho vytáhnul a ukázal mi to tak cituju: ,,Tohle je příčina za kterou zaplatíš balík."Nevím sice jak mluví katalog, nebo ETK,ale oni to nazývají odlučovač par.Spousta neznalých mechaniků o tomto filtru ani neví, proto se ani nemění a poté jsou tyto následky.Není to zas tak drahé, takže myslím si, že určitě raději vyměnit.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 264
- Registrován: stř 25.06.2008 00:00
- Bydliště: Sumperk
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 264
- Registrován: stř 25.06.2008 00:00
- Bydliště: Sumperk
cislo 15 oil separator, by mel zahrnovat ten filtr, jinak podle nazvu je to odlucovani olejovych castic ze vzduchu
http://bmwfans.info/original/E46/Lim/32 ... 1_3312/#37
http://bmwfans.info/original/E46/Lim/32 ... 1_3312/#37
vlevo je matal
a vpravo Killca 


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 9
- Registrován: sob 23.08.2008 00:00
- Bydliště: Plzeň,Praha
Magister píše:Ano tento fitr má vliv na poškození turba.Tenhle problém jsem řešil asi tak 3 měsíce zpět kdy turbo bouchlo a pak celá oprava vyšla na nějakých 60-70 tisíc.Mám sice 3,0 D , ale jak jsem mrknul na obrázek, tak je to přesně ten filtr co tam mám já.Vzhledem k tomu, že se mi to stalo v Olmíku, tak jsem to chtěl řešit tam, kde se na to podívali mechoši a řekli, že to chce hloubkovou kontrolu, tak jsem to přetáhnul do Zlína, kde bydlím a tam šel mechoš přímo k tomuto filtru a když ho vytáhnul a ukázal mi to tak cituju: ,,Tohle je příčina za kterou zaplatíš balík."Nevím sice jak mluví katalog, nebo ETK,ale oni to nazývají odlučovač par.Spousta neznalých mechaniků o tomto filtru ani neví, proto se ani nemění a poté jsou tyto následky.Není to zas tak drahé, takže myslím si, že určitě raději vyměnit.
Můj servisman měnil turbo pánovi ve 110.000km,díky tomu,že samozřejmě nevěděl,že se tohle má měnit(oprava 40.000). Jenom díky tomu o tom vím já. V úterý jedu do BMW koupit, beru fotky s sebou. Díval jsem se na ETK, podle mě je to Breather 11127799224. Vzhledem k tomu že mám najeto 109800km

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 264
- Registrován: stř 25.06.2008 00:00
- Bydliště: Sumperk
jsem to ted vydlabal,mam to taky od oleje,me by jen zajimalo co to tam dela.Jestlize je to nejaky odfuck od turba ,kam foukne vzduch a pokud je s olejem ,ten se zachyti.Kdyz je to ucpane,stece nekam zpatky,to jedine vy mohlo neco udelat.No vymenim to kdyz uz je to venku tak vycistim jeste vahu vzduchu.Jo a kdyby nekdo nahodou vedel kam pichnout drat od tempomatu do jednotky,budu rad.