Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
vibrace pri akceleraci a deceleraci na E46 touring 330i
Zdravim vsetkych.
Nedavno som kupil E46 touring buranu na prdel. Uz jazdim, ale pri pridavani a uberani plynu citim dost velke vibracie auta. Mam pocit, ze cim je väcsia prenasana sila na kardan tak tym je to horsie. Nepotrebuje to ani vysoke otacky. Staci pustit plyn a vibruje.Ak vyhodim rychlost tak je ticho.Ked udrzujem rovnomernu rychlost tak je tiez ticho. Pridam, uberem vibruje.
Neviete mi niekto poradit?stretli ste sa s tym?
Dakujem P.
Nedavno som kupil E46 touring buranu na prdel. Uz jazdim, ale pri pridavani a uberani plynu citim dost velke vibracie auta. Mam pocit, ze cim je väcsia prenasana sila na kardan tak tym je to horsie. Nepotrebuje to ani vysoke otacky. Staci pustit plyn a vibruje.Ak vyhodim rychlost tak je ticho.Ked udrzujem rovnomernu rychlost tak je tiez ticho. Pridam, uberem vibruje.
Neviete mi niekto poradit?stretli ste sa s tym?
Dakujem P.
Tehu píše:nejsem teda zadnej odpornik ale myslim ze hardy spojka by nevybrovala nybrz klepala a podle me si myslim ze bych se podival na ulozeni diferaku nebo zadni napravy...NoCom píše:Ahoj Pavol![]()
Já si myslím, že je to hardy spojka...
Vašek
Definuj vybrace oproti klepání, když sme v tom ani jeden nejeli

Já jen, že u E39 mi to dělala hardy spojka, je fakt, že to byl automat, ale v tom by neměl být problém (Pavel má tu 330i v manualu)
V každém případě by to uložení zadní nápravy nebo diferák by to taky mohl být...
Neklepe to. Doslova to vibruje a dost neprijemne. Co som postrehol este je, ze ked som isiel dlhu trasu s plne obsadenym a nalozenym aute, tak sa to pri vyssej rychlosti vytratilo a kludne sa dalo akcelerovat aj na trojke do cerveneho a nic, ale ked som musel zastavit a znova rozjet, tak sa to zase objavilo a chvilu to trvalo kym to zase zaniklo. Inak v meste s prazdnym autom to mam permanentne pri pridavani a uberani.
Fakt neviem ....
Fakt neviem ....
tyhle vibrace umi vytvorit diferak samotny, vymenit ho i s ulozenim (=silent(=ticho) bloky)
kdyby to byl nevyvazeny kardan, tak by vibrovalo auto i pri vyrazeni, teoreticky by to jeste mohlo byt lozisko stredoveho ulozeni kardanu
cestina: odpornik a vybrace, to je co?! klucii
kdyby to byl nevyvazeny kardan, tak by vibrovalo auto i pri vyrazeni, teoreticky by to jeste mohlo byt lozisko stredoveho ulozeni kardanu
cestina: odpornik a vybrace, to je co?! klucii

vlevo je matal
a vpravo Killca 

