Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

vibrace pri akceleraci a deceleraci na E46 touring 330i

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Mucha
Registrovaný
Příspěvky: 2
Registrován: čtv 05.02.2009 01:00

#1 Příspěvek od Mucha »

Zdravim vsetkych.
Nedavno som kupil E46 touring buranu na prdel. Uz jazdim, ale pri pridavani a uberani plynu citim dost velke vibracie auta. Mam pocit, ze cim je väcsia prenasana sila na kardan tak tym je to horsie. Nepotrebuje to ani vysoke otacky. Staci pustit plyn a vibruje.Ak vyhodim rychlost tak je ticho.Ked udrzujem rovnomernu rychlost tak je tiez ticho. Pridam, uberem vibruje.
Neviete mi niekto poradit?stretli ste sa s tym?

Dakujem P.
NoCom
Registrovaný
Příspěvky: 210
Registrován: ned 04.01.2004 01:00
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od NoCom »

Ahoj Pavol :)

Já si myslím, že je to hardy spojka...

Vašek
Pietrooo
Registrovaný
Příspěvky: 58
Registrován: stř 04.06.2008 00:00
Bydliště: Hradec Králové

#3 Příspěvek od Pietrooo »

Ahoj, a co třeba silenbloky na motoru??
Tehu
Registrovaný
Příspěvky: 1018
Registrován: ned 02.12.2007 01:00
Bydliště: Vysocina

#4 Příspěvek od Tehu »

NoCom píše:Ahoj Pavol :)

Já si myslím, že je to hardy spojka...

Vašek
nejsem teda zadnej odpornik ale myslim ze hardy spojka by nevybrovala nybrz klepala a podle me si myslim ze bych se podival na ulozeni diferaku nebo zadni napravy...
NoCom
Registrovaný
Příspěvky: 210
Registrován: ned 04.01.2004 01:00
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od NoCom »

Tehu píše:
NoCom píše:Ahoj Pavol :)

Já si myslím, že je to hardy spojka...

Vašek
nejsem teda zadnej odpornik ale myslim ze hardy spojka by nevybrovala nybrz klepala a podle me si myslim ze bych se podival na ulozeni diferaku nebo zadni napravy...


Definuj vybrace oproti klepání, když sme v tom ani jeden nejeli :)

Já jen, že u E39 mi to dělala hardy spojka, je fakt, že to byl automat, ale v tom by neměl být problém (Pavel má tu 330i v manualu)

V každém případě by to uložení zadní nápravy nebo diferák by to taky mohl být...
Mucha
Registrovaný
Příspěvky: 2
Registrován: čtv 05.02.2009 01:00

#6 Příspěvek od Mucha »

Neklepe to. Doslova to vibruje a dost neprijemne. Co som postrehol este je, ze ked som isiel dlhu trasu s plne obsadenym a nalozenym aute, tak sa to pri vyssej rychlosti vytratilo a kludne sa dalo akcelerovat aj na trojke do cerveneho a nic, ale ked som musel zastavit a znova rozjet, tak sa to zase objavilo a chvilu to trvalo kym to zase zaniklo. Inak v meste s prazdnym autom to mam permanentne pri pridavani a uberani.
Fakt neviem ....
sladiss
Registrovaný
Příspěvky: 19
Registrován: úte 08.01.2008 01:00

#7 Příspěvek od sladiss »

Tipl bych to na kardanovou tyč to co popisuješ bude asi tím. Zkus zvednout auto na zvedáku a dej tam kvalt, někdo ať ti přidává plyn a koukni na to ze spoda jestli se klepe, jestli jo tak je to tím..
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#8 Příspěvek od Killca »

tyhle vibrace umi vytvorit diferak samotny, vymenit ho i s ulozenim (=silent(=ticho) bloky)

kdyby to byl nevyvazeny kardan, tak by vibrovalo auto i pri vyrazeni, teoreticky by to jeste mohlo byt lozisko stredoveho ulozeni kardanu

cestina: odpornik a vybrace, to je co?! klucii :-D
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
Olafsoon
Registrovaný
Příspěvky: 42
Registrován: stř 07.02.2007 01:00

#9 Příspěvek od Olafsoon »

Taky bych se zkoušel dívat na kardanku, Protože ta zůstala původní a rána na zadní část vozu byla docela velká.
Odpovědět