
Ačkoliv bych jsem chtěl napsat něco pozitivního, tak bohužel nemůžu. Jako první auto jsem si ted pořídil BMW E36 320I Vanos. Všechno probíhalo dobře, od kupce jsem auto prolezl, a vše bylo v pohodě. Ale ! Jedu s ním po dálnici, a cca 50 km pohoda, ale najednou vyskočí teplota nahoru a vařil jsem. Nechal jsem to dlouho vychladnout (divný mi bylo, že se mi nespustil větrák před obouma chladičema, nevim, zda funguje jenom na klimošku, nebo i normálně) a pak jsem jel, ale po 3 km jsem byl zase v červeným. Vodu jsem dolil, na benzínce vše koupil, asi 3 hodiny jsem to zkoušel odvzdušnit, ale nakonec nic... Tak mě kamarád dotáhnul na laně domu. Potom jsem to dal do servisu (po konzultaci se známým mi řekl, že to vidí na pumpu, protože ani topení v kabině netopilo), tak jsem jí nechal vyměnit. Dnes jedu ze servisu, a vše vypadalo slibně, už to i topilo a dlouho se to drželo na středu teploty... Ale zase po několika km se mi to přehřálo ... myslel jsem, že to do toho už kopnu ... Nechal jsem to vychladnout, dolil (asi tam byl ještě vzduch) a jel jsem dal ... A ted k věci, divný je, že když mám topení na plný pecky, tak mi jde strašně horkej vzduch do kabiny a motor se uchladí, ale jak to vypnu, motor se přehřeje. Takže co ted ? Termostat nebo chladič ? Nebo nedej bože těsnění ? Na víčku nic nevypadalo... ale v chladícím systému mám vcelku velký tlak, že se dá těžko zmáčknout hadice. A stále se mi větrák nespouští, ale když vyndám sondu z chladiče a spojít drátkem tak fouká... do chladiče asi nejde tolik vody, kolik by mělo ... Jsem už zoufalý, mé první auto a mám s tím jen problémy ... Máte prosím nějakou radu, co s tím dělat ? Budu vám vděčný ... S pozdravem Diome