Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

vysoká kouřivost

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
kovacmartin
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: úte 21.09.2010 00:00

#1 Příspěvek od kovacmartin »

Zdarec,potřebuji poradit koupil jsem si BMW 320 TD compact 2002 a asi měsíc se mi z toho kouří takový světlemodrý kouř,je to hrůza,připadám si jak ve studené aviii,poradte díky moc. Martin
momento
Registrovaný
Příspěvky: 171
Registrován: stř 19.04.2006 00:00
Bydliště: Praha

#2 Příspěvek od momento »

modrej kouř značí spálenej olej. takže s velkou pravděpodobností turbo.
Paty
Registrovaný
Příspěvky: 1011
Registrován: pát 27.02.2009 01:00

#3 Příspěvek od Paty »

kolik máš nalitáno?
kovacmartin
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: úte 21.09.2010 00:00

#4 Příspěvek od kovacmartin »

Najeto 158 tisíc km,taky mi bylo řečeno,že turbo,ale olej se mi neztrácí ani voda takže zesnění by mělo být OK,nevím...
Paty
Registrovaný
Příspěvky: 1011
Registrován: pát 27.02.2009 01:00

#5 Příspěvek od Paty »

tak jak ti to může kourit v barvě? když se ti nic neztrácí ...koukni do sací hadice jestli v ni nemaš třeba olej z turba ...
capri
Registrovaný
Příspěvky: 1470
Registrován: čtv 03.03.2005 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od capri »

zkontroluj hadice za turbem jestli tam neni moc oleje a ještě separator oleje by mohl bejt ale ten nevim kam ústí ale bejvá to že to vyúsťuje do sání
FiliposII
Registrovaný
Příspěvky: 378
Registrován: úte 31.07.2007 00:00
Bydliště: Slovácko
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od FiliposII »

Paty píše:tak jak ti to může kourit v barvě? když se ti nic neztrácí ...koukni do sací hadice jestli v ni nemaš třeba olej z turba ...


Modrý kouř z výfuku nemusí být nutně jen spalování olejeje (u naftových motorů). Uplně stejný efekt vytvoří nesprávné časování (pohnuté rozvody).
Například přeskočený rozvod o jeden zub, nebo vytahaný rozvodový řemen (řetez). Ja jsem to viděl na seatu 1.9TDI a tam bylo vykvedlané uložení rozvodového kola a vždy při větším záběru se pohlo a auto začalo šíleně kouřit a přestalo jet. Tato závada se tam objevila během jednoho dne jízdy řidič (já naštěstí ne) tomu dával více než bylo zdrávo a problém byl na světě.
dexter
Registrovaný
Příspěvky: 931
Registrován: stř 21.03.2007 01:00

#8 Příspěvek od dexter »

Když to nebude okolí turba, tak to v klidu můžou být zapečené pístní kroužky,nebo gufera ventilů. Jinak nemáš olej už v sání? :roll:
kovacmartin
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: úte 21.09.2010 00:00

#9 Příspěvek od kovacmartin »

Chlapy ja jsem idiot,kde to sací potrubí najdu,můžu ho normálně oddělat popřípadě ten olej vylít,kurňa nechci vypadat jak idiot,ale kupovat turbo to by mně jeblo
Odpovědět