Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E46 318i bez výkonu

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Donkey
Registrovaný
Příspěvky: 113
Registrován: pon 07.12.2009 01:00
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Donkey »

čaute mam takovy problem.
Rani starty jsou děsne skaceto nejede to mam tam dvojku noha na zemi a motor ma max 2000 otacek.Skube to cuka skáče pak se to zahreje a už to jede v klidu jen to je bez vykonu.Treba v 70 podradim z 4 na 3 plny a ony jen klesnou otacky ktere cca prijdou pri 50 km rychlosti a muzu slapat jak chcu ale nejede tak jak má Takze:
Motor je cely ok tlaky ve valcich v poho vse okey.
Test váhy vzduchu z jineho stejneho auta O něco lepsi ale furt žádna slava
Jeste jsem se na netu dozvedel ze ta vaha ma dve čidla Tak jeste ty skusim prepojit z druheho auta a uvidim co dál.Jo jeste jsme meli kompletne zhozene cele vyfukove potrubi od motoru az na konec a taky zadna reakce porad stejne.Lambdy obě Ok


Mate nekdo nejakou myslenku cim by to mohlo byt ???? děkuju všem co si tohle přečtou a přihodi nejake komenty at už to mám z krku :roll:
Rupitch
Registrovaný
Příspěvky: 117
Registrován: čtv 21.07.2011 00:00
Bydliště: Praha

#2 Příspěvek od Rupitch »

Byl jsi na diagnostice ?
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno

#3 Příspěvek od Kami1 »

vyměnil bych palivovej a vzduchovej filtr,
dal do paliva nějakou sračku na čištění vstřiků,
zkontroloval bych hadičku k regulátoru tlaku paliva, případně tlak změřit

předpokládám, že sání děravý nemáš
Donkey
Registrovaný
Příspěvky: 113
Registrován: pon 07.12.2009 01:00
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Donkey »

Rupitch píše:Byl jsi na diagnostice ?


na diagnostice jsem byl a nic to nevyhodilo jen ze se mi motor zahriva na 108 stupnu no prej je to moc rikal borec tak ze by to mohlo byt i mozna teplotni cidlo motoru hm ?
Donkey
Registrovaný
Příspěvky: 113
Registrován: pon 07.12.2009 01:00
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Donkey »

Kami1 píše:vyměnil bych palivovej a vzduchovej filtr,
dal do paliva nějakou sračku na čištění vstřiků,
zkontroloval bych hadičku k regulátoru tlaku paliva, případně tlak změřit

předpokládám, že sání děravý nemáš


filtry jsou menené tak pul roka z5
to s tou srackou jsme neskusali...skusime
sani je v poho nikde zadna dirka v hadici nic podobneho
Naskok
Registrovaný
Příspěvky: 20
Registrován: pon 08.08.2011 00:00

#6 Příspěvek od Naskok »

Motor se dusi, tzn. palivovy filtr, cerpadlo paliva, vzduchovy filtr, eventuelne i vstriky (lze profesionalne vycistit a nastavit, stoji kolem 300-500 za vstrik, podle toho, kdo to dela), chladici kapalina muze byt vadna. V horsim pripade hrdlo skrtici klapky (ale spis ne) nebo MAF senzor.

Me to delalo taky, ale zjistil jsem, ze byla spatne nasazena hadice od sani a natahovalo to falesny vzduch, takze snadna oprava.
Odpovědět