Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

búchanie v zábere 330xd e46,help (!!!)

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
bramborak325
Registrovaný
Příspěvky: 225
Registrován: ned 05.12.2010 01:00

#1 Příspěvek od bramborak325 »

ahojte,
mam problem s mojim e46 330xd (135kw).
uz si neviem rady. Pri pustení spojky a pri pridaní - ubratí plynu mi búcha niečo zo spodu auta.
vnutri sa to zdá, že to je zozadu...
bolo mi poradené, že us to silentbloky diferaku zadneho, to sa vymenilo a NEPOMOHLO. Dalej ze to je predny kardan, ten sa vymenil a NEPOMOHLO.
Ulozenie zadneho kardanu by malo byt OK podla mechanika.
pri vymene predneho kardanu, mechanik hýbal s medzinapravovym diferakom a celé to " cukalo " buchalo,ako keby to malo vôlu velku.
+ vôlu maju aj predne poloosy,ale ziedne vibracie do volantu sa neprejavuju,ani ziadne ine zvuky nikde nie su.
neviem si s tym rady,ci mam zhanať zadny / stredny diferak alebo ako to opravit.
to búchanie sú take tupé rany, ako keby niekto kopal do kufra.
dakujem za kazdu radu :(
kamil320i
Registrovaný
Příspěvky: 185
Registrován: ned 21.08.2011 00:00
Bydliště: Dobříš

#2 Příspěvek od kamil320i »

cau... me tady to delalo kdyz jsem mel vytrzenou napravu v zadu ale to je stary e36 kde to je vyrezly ale nevim jak e46 a hlavne kdyby si to zvednul tak bys to tam urcite videl ale taky prave kdyz jsem vetsinou zaradil 1 a rychle pustil spojku treba pri rychlejsim rozjezdu tak to bouchalo
matric
Registrovaný
Příspěvky: 2
Registrován: pon 27.06.2011 00:00

#3 Příspěvek od matric »

Zdravim,

měl jsem stejný problém na e46 330d, pomohla výměna dílu č. 26117572664, hardy spojka. Od té doby je klid.
bramborak325
Registrovaný
Příspěvky: 225
Registrován: ned 05.12.2010 01:00

#4 Příspěvek od bramborak325 »

zadná naprava je OK, a aj hardy spojka je údajne OK podla mechanika (myslim,ze je aj menená predchadzajucim majitelom)
je podozrenie,ze to ma nieco spolocne so zotrvačníkom, ale ziadne ine priznaky to nemá. okrem toho tupého buchania, a vraj medzinapravovy diferak vydrzi hrozne veľa na tychto autach...
auto nemam dlho,tak neviem aku ma historiu,či to bola drift Italy car :(
je to cele záhada, uz to bolo vo viacerych servisoch, a neviem ako mam zistit ci je diferak K.O. kedze je to draha vec a nemam kde si poziciat druhy a vyskusat.. :( :(
bramborak325
Registrovaný
Příspěvky: 225
Registrován: ned 05.12.2010 01:00

#5 Příspěvek od bramborak325 »

nikto nemal rovnaky problem? :(
teraz mi zacali asi aj poloosy odchadzat, velke rany do volantu najprv pri vacsich rychlostiach a postupne sa to zhorsovalo,az som musel ist 55km/h.
prava poloos vymenená, ale robí to stále aj ked teraz menej a len nad 100km/h na dialnici, chvenie je citit aj pri nizsej rychlosti,ale ked auto zatáča.
ked vyradím rychlost alebo pustim plyn, tak buchanie prestane. neviem ci mam aj druhu poloos vymenit - tú kratku, alebo je to zbytocne a hladat problem inde :( help
fizzer
Registrovaný
Příspěvky: 511
Registrován: čtv 09.12.2010 01:00
Bydliště: matka měst

#6 Příspěvek od fizzer »

pokud máš vůle v poloosách, tak je vyměň, teprv pak řeš další :wink:
Marek-is
Registrovaný
Příspěvky: 2708
Registrován: úte 17.08.2004 00:00
Bydliště: Olomoucko:)

#7 Příspěvek od Marek-is »

také bych sázel na hardy spojku...ale pokud máš vůle v př. poloosách tak to ve volantu nemusíš cítět a samozřejmě by se to ozejvalo ze předu a nejvíc v rejdu
espejc
Registrovaný
Příspěvky: 89
Registrován: úte 12.05.2009 00:00

#8 Příspěvek od espejc »

vypadá to na vůly...mrkni na kartan i na difec a změř vůle
bramborak325
Registrovaný
Příspěvky: 225
Registrován: ned 05.12.2010 01:00

#9 Příspěvek od bramborak325 »

vymenili sa predne poloosy za nove, a uz to pri kludnej jazde nebucha, musim ozaj prudko pustit spojku aby sa nieco ozvalo a aj to len trošku...
o 85% je to lepšie a uz dalej to riesit asi nebudem :) investicie sa vysplhali za pol roka na 2500eur, tak teraz uz len voziť a zodrať to auto...
:)
mam ponuku na medzinapravovy diff za 100eur, viem ze je to super kupa a pomohlo by mi to urcite,ale uz sa mi nechce dalsie peniaze do toho davat :x
bmw530i
Registrovaný
Příspěvky: 64
Registrován: pát 27.01.2012 01:00

#10 Příspěvek od bmw530i »

muze to delat uchyceni diferaku, dobre to poznas kdyz zatahnes rucku , nekdo se bude divat na nej a ty budes poustet prudceji spojku do zaberu, bude to jakoby klepat vevnitr vzadu do podlahy
bramborak325
Registrovaný
Příspěvky: 225
Registrován: ned 05.12.2010 01:00

#11 Příspěvek od bramborak325 »

ake uchytenie diferaku myslis ?
silentbloky vsetky, t.j. 2 male a jeden velky sme vymenili uz na zaciatku a to nepomohlo.
pisal som si s jednym, klubakom odtialto z CZ klubu a tvrdí mi, ze na 100% to je zotrvacnik, ze takto sa to prejavuje,buchanie zozadu, ze diferaky urcite nebuchaju,iba piskaju a hučia...
predchadzajuci majitel na tom aute menil spojku ale zotrvaj nechal starý, mal som to hned po kupe v servise,tam mi povedali ze zotrvacniku nic nieje, ale je pravda,ze ked vypnem teply motor tak zahrkoce dost, ale mam aj roztrhany pletenec pri katalyzatory,udajne to robi on...
bramborak325
Registrovaný
Příspěvky: 225
Registrován: ned 05.12.2010 01:00

#12 Příspěvek od bramborak325 »

búcha to stále,aj ked menej :evil:
milo
Registrovaný
Příspěvky: 1458
Registrován: pát 23.05.2003 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od milo »

to bouchani je jake? neni tam slyset trochu kov? pokud ano, koukni na silentbloky motoru. ja mel na 530d jeden utrzeny a mlatilo to pri kazdem pridani/ubrani plynu, nebo pri rychle jizde na dalnici pod plynem
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#14 Příspěvek od bmw335 »

Zdravím, taky mi bouchá 335i e92 přesně jak řikáš, při rychlým sešlápnutí plynu nebo když pustím plyn a při řazení 1 až 3. Jsou to tupý rány od zadu, ale neřeším to, bylo to už na spoustu prohlídkách a na nic nepřišli. Dělala mi to i e36 M3, ale tam to bouchání bylo razantnější.
bramborak325
Registrovaný
Příspěvky: 225
Registrován: ned 05.12.2010 01:00

#15 Příspěvek od bramborak325 »

silenty motoru su nové, origo BMW.
tupé rany, kovové...
kupil som medzinapravovy diferencial,ktory ma 124 000km najazdene po jednom majitelovi,to sa vymeni a dufam ze to uz nadobro prestane. dam vediet ako to dopadlo chlapi..
Odpovědět