Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
BMW 318is - další potíže
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4007
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
Zdarec, založil jsem si toto vlákno, protože jsem řešil svůj problém asi v 10ti jiných a prakticky nic se nevyřešilo a je to velmi nepřehledné.
Motor M42B18
Popis závady:
Jednoduše auto nemá výkon.
Když jsem si ho před půl rokem koupil, tak bylo krásně živý, lítalo a podobně... Měl jsem s ním vyzkoušené že na jedné rovince tady jelo na 4ku v omezovači 190 na 5tku v pohodě přes 200.. jel jsem sním 220 pak jsem se na to vykašlal protože jsem měl nevyvážený kola. V jedné mé oblíbené zatáčce jsem si vždycky podřadil na 2 sešlápnul a auto se vpohodě utrhlo do driftu. Teďka už se nic nestane.. jen má snahu trochu zabrat a na 4ku vytáhne max 160 v omezovači na 5tku se dostanu na 190 při 5000rmp. a dál už prostě nic... auto nezrychluje otáčky jsou furt na 5000rmp. a mám plnej plyn.
Co jsem měnil/měřil:
Váha vzduchu - vyzkoušené, vyměněné, nic. Měřil jsem hodnoty na dvou a ještě na jedný, všechny udávaly to samé resp. správné hodnoty
Lambda - připojena k multimetru pracuje správně (kvůli špatnému volnoběžnému ventilu se mi trochu hejbou otáčky, lambda na to správně reagovala a korigovala)
Senzor polohy škrtící klapky - podle servisního manuálu od 0 na max vykazuje přesné hodnoty
Teplotní čidlo motoru - měněno za fungl nové
Tlaky motoru - všechny 4 válce 12,5 přesně
Palivový filtr - nový
Olejový filtr - nový (měněn s olejem před cca 1000km)
Škrtící klapka - čistá a otevírá se správně
Hadice - zkontrolovaný
Diagnstika motoru - nic .. vše OK (jediná závada vyhodila ZVM jednotka, protože mám někde přestřižený dráty k centrálu a musím odemykat a zamykat na 2x)
Svíčky - v pořádku, zkoušel jsem dvoje + svíčky Denso
ostatní: Motor nežere olej ani vodu, vzduchový filtr čistý...
Napadá někoho z vás, kde by mohla být chyba?[/b[/b]
Motor M42B18
Popis závady:
Jednoduše auto nemá výkon.
Když jsem si ho před půl rokem koupil, tak bylo krásně živý, lítalo a podobně... Měl jsem s ním vyzkoušené že na jedné rovince tady jelo na 4ku v omezovači 190 na 5tku v pohodě přes 200.. jel jsem sním 220 pak jsem se na to vykašlal protože jsem měl nevyvážený kola. V jedné mé oblíbené zatáčce jsem si vždycky podřadil na 2 sešlápnul a auto se vpohodě utrhlo do driftu. Teďka už se nic nestane.. jen má snahu trochu zabrat a na 4ku vytáhne max 160 v omezovači na 5tku se dostanu na 190 při 5000rmp. a dál už prostě nic... auto nezrychluje otáčky jsou furt na 5000rmp. a mám plnej plyn.
Co jsem měnil/měřil:
Váha vzduchu - vyzkoušené, vyměněné, nic. Měřil jsem hodnoty na dvou a ještě na jedný, všechny udávaly to samé resp. správné hodnoty
Lambda - připojena k multimetru pracuje správně (kvůli špatnému volnoběžnému ventilu se mi trochu hejbou otáčky, lambda na to správně reagovala a korigovala)
Senzor polohy škrtící klapky - podle servisního manuálu od 0 na max vykazuje přesné hodnoty
Teplotní čidlo motoru - měněno za fungl nové
Tlaky motoru - všechny 4 válce 12,5 přesně
Palivový filtr - nový
Olejový filtr - nový (měněn s olejem před cca 1000km)
Škrtící klapka - čistá a otevírá se správně
Hadice - zkontrolovaný
Diagnstika motoru - nic .. vše OK (jediná závada vyhodila ZVM jednotka, protože mám někde přestřižený dráty k centrálu a musím odemykat a zamykat na 2x)
Svíčky - v pořádku, zkoušel jsem dvoje + svíčky Denso
ostatní: Motor nežere olej ani vodu, vzduchový filtr čistý...
Napadá někoho z vás, kde by mohla být chyba?[/b[/b]
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4007
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4007
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
fabledwarrior píše:
... Měl jsem s ním vyzkoušené že na jedné rovince tady jelo na 4ku v omezovači 190...
.. jen má snahu trochu zabrat a na 4ku vytáhne max 160 v omezovači...
Moc ti teda asi nepomůžu, ale pokud je jednou omezovač nastaven na nějaký otáčky, tak to při stejnym rychlostnim stupni jede na omezovač vždy stejně rychle.
Leda že by se ti zpřeházely převody

Ale abych přeci jen nějakej názor zmínil, tak co třeba palivový čerpadlo?
jedna vec sou vytahany rozvody,, a kolisajici predstih vuci plneni valce (vacky a jejich promenny otacky vlivem vule retezu)
ale to by muselo bejt slyset..
kolik ti tlaci podavaci cerpadlo ? co regulator tlaku na liste? .. zkus zmerit.. jakej mas tlak na liste a kdyz tak protahnout budik do kabiny abys videl co to dela za jizdy ..
ale to by muselo bejt slyset..
kolik ti tlaci podavaci cerpadlo ? co regulator tlaku na liste? .. zkus zmerit.. jakej mas tlak na liste a kdyz tak protahnout budik do kabiny abys videl co to dela za jizdy ..
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4007
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
Koto píše:
Moc ti teda asi nepomůžu, ale pokud je jednou omezovač nastaven na nějaký otáčky, tak to při stejnym rychlostnim stupni jede na omezovač vždy stejně rychle.
Leda že by se ti zpřeházely převody
Ale abych přeci jen nějakej názor zmínil, tak co třeba palivový čerpadlo?
Uplně nad tím samým jsem taky přemýšlel a nejde mi to do hlavy:D Ale myslím, že jsem se nespletl, že to fakt tak bylo:D Leda že by to byla už spojka? že by při tom vytáčení nepatrně prokluzovala tak, abych to nepoznal a proto jsem měl táčky v omezovačí ale tím že to klouzalo tak mám jen 160km/h?
Palivový čerpadlo proměřím, už jsem našel návod, jak na to. Ale jelikož auto dosti žere, tak si myslím, že nemá problémy s přívodem paliva.
kolik ti tlaci podavaci cerpadlo ? co regulator tlaku na liste? .. zkus zmerit.. jakej mas tlak na liste a kdyz tak protahnout budik do kabiny abys videl co to dela za jizdy ..
Tyhle věci nevím jak změřit. Jediný co je trošku divný je to, že z palivový lišty vede takovej přepad... je to krátká tenká hadička a občas vní mám dost benzínu. Mitch17 kterej na to u mě přišel říkal, že aby ztoho tekl benzín ještě neviděl tak nevím.
A co se týče těch svíček tak přímo uplně dole prostě tam kde to dává jiskru je to jak píšeš cihlová barva a vejš u závitu je to černá. Jak psal, 3 váhy vzduchu a u všech naměřený správný hodnoty podle servisního manuálu. Možná teda ten tlak pumpy, jenže to by mi přeci odhalila lambda, kterou sjem měl taky napíchlou a ta taky uprovovala data přesně podle servisního manuálu na správnou hodnotu, takže to má směs ideální.[/quote]
píšeš že max otáčky 5000 což je špatně kdyby ti klouzala spojka tak máš otáčky na 6500 a tachometr třeba na 160km/h. Z tenké hadičky která vede z takové baňky na palivové liště jít benzin opravdu nesmí protože to je regulator staleho tlaku benzinu podle podtlaku v sání bude v něm praskla membrana takže vyměnit. jde ti tachometr?
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4007
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
Psal jsem že při 6500rmp na 4ku mám 160 ale měl jsem co si pamatuju 190km/h až na 5tku mám 190 max a drží při plným plynu 5000rmp.
Prosím můžeš mi někde na nějakým obrázku nebo nějak říct kde to mám hledat? Jinak ano tachometr mi jde.
EDIT: Počkej ty myslíš tu baňku celou vyměnit?
EDIT 2: pro upřesnění obrázek, kde jsem ten benzín našel: http://imgup.cz/?v=f/bmwm42b18motor.jpg
Prosím můžeš mi někde na nějakým obrázku nebo nějak říct kde to mám hledat? Jinak ano tachometr mi jde.
EDIT: Počkej ty myslíš tu baňku celou vyměnit?
EDIT 2: pro upřesnění obrázek, kde jsem ten benzín našel: http://imgup.cz/?v=f/bmwm42b18motor.jpg
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4007
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4007
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4007
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
že v liště je tlak paliva, že to membránou tobě prosakuje, což být nemá, a že u mě sem se stím nesetkal......Trochu šumu při toku informací...;o)
Na to mrkni ještě jednou...: vyndej tu hadičku u sání, ucpi ten přívod do sání (aby to netahalo falešnej vzduch) a natoč to..pokud uvidíš, že ti to hadičkou bude kapat, tak je regulátor okamžitě na výměnu...
měl jsem stím vejfukem myšlenku, ale to tím padá....
Na to mrkni ještě jednou...: vyndej tu hadičku u sání, ucpi ten přívod do sání (aby to netahalo falešnej vzduch) a natoč to..pokud uvidíš, že ti to hadičkou bude kapat, tak je regulátor okamžitě na výměnu...
měl jsem stím vejfukem myšlenku, ale to tím padá....
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4007
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa