Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E91 320D snížení auta pomocí sportovních pružin

upravené vozy :)
Zpráva
Autor
Corleone2309
Registrovaný
Příspěvky: 162
Registrován: pon 05.05.2014 00:00
Bydliště: Olomouc

#1 Příspěvek od Corleone2309 »

Ahoj všichni, poprosil bych o zkušenosti se snížením auta BMW E91 320D 120kw r.v. 2006. Snižoval někdo toto auto pomocí například eibach Pro-kit?
Mám nabídnuto bud Eibach se snížením cca 30mm nebo náhradu za M-paket pružiny KILLEN což je tuším snížení cca o 15-20 mm. Pokud má někdo zkušenost s takto sníženým autem budu rád pokud mi poradí, pomůže. Na foru jsem se dočetl že u těch eibachů to každému klesne jinak, někomu dokonce třeba o 50mm což je už moc pro mě.
Moc děkuji za jakékoliv názory či rady ale jen k tématu.

jinak ještě pro představu zasílám foto výšky auta po výměně předních tlumičů. proto chci snížení provést :D
Přílohy
IMG_0416 (1).jpg
IMG_0416 (1).jpg (94.8 KiB) Zobrazeno 14904 x
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#2 Příspěvek od pavproch »

tady máš pro představu, jak vypadá e91 snížená vepředu asi 30-35 mm, vzadu o 25mm (štelovák kW V1)

Obrázek
xyron
Registrovaný
Příspěvky: 2944
Registrován: úte 25.08.2009 00:00
Bydliště: Praha

#3 Příspěvek od xyron »

Pavproch: ze jsou ty tvoje kola na obouch nápravách poradne utopeny ?
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#4 Příspěvek od pavproch »

eee, ET mají přední přesně podle TP 34mm a zadní jen o 1 mm vedle - 40 mm místo předepsaných 39
xyron
Registrovaný
Příspěvky: 2944
Registrován: úte 25.08.2009 00:00
Bydliště: Praha

#5 Příspěvek od xyron »

To jo, tak jsem to myslel.. ona serie je utopena :)
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#6 Příspěvek od pavproch »

OT: na vzhled sere pes.... :twisted: na m4Zlika sem dával podložky 5 mm (př) a 10 mm (z) - taky tam mám kola s ET dle TP a .... vzhled to vylepšilo, to jo, ale.... hlavně neuvěřitelným způsobem to proměnilo jízdní vlastnsoti k lepšímu.... podvozek zůstal tuhý ale přesto mnohem lépe filtruje nerovnosti a výrazně líp sedí v zatáčkách....
xyron
Registrovaný
Příspěvky: 2944
Registrován: úte 25.08.2009 00:00
Bydliště: Praha

#7 Příspěvek od xyron »

Tak jestli podložky znamenají 1) lepší vzhled a 2) lepší jízdní vlastnosti... tak proč ještě otálíš u E91 ? :wink: :wink: :wink:
Corleone2309
Registrovaný
Příspěvky: 162
Registrován: pon 05.05.2014 00:00
Bydliště: Olomouc

#8 Příspěvek od Corleone2309 »

nejsem si jistej zda kluci resite muj dotaz ale prijde mi ze uplne ne. Jinak e91 bude bez podlozek vzdy utopena
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#9 Příspěvek od pavproch »

xyron píše:Tak jestli podložky znamenají 1) lepší vzhled a 2) lepší jízdní vlastnosti... tak proč ještě otálíš u E91 ? :wink: :wink: :wink:


žeby?!?
:twisted:
Uživatelský avatar
Sweden
Registrovaný
Příspěvky: 3752
Registrován: úte 02.02.2010 01:00
Bydliště: Vysočina

#10 Příspěvek od Sweden »

Do Pro Kitu od Eibachu půjdu u své e63 taky,zatím jsem na Eibach slyšel více méně samou chválu,ať už ve zlepšení odezvy od podvozku,lepší čitelnost apod.Před e63 jsem měl na e61 přední pružiny H&R -30mm,snížení tak akorát,komfort vůči orig.paketovým pružinám lehce horší,jízdní vlastnosti víceméně stejné.Eibach je prý vůči H&R daleko komfortnější pružina.Co jsem slyšel H&R padne dolu o fous více než Eibach,ale pokud řešíš desetiny milimetrů tak je lepší jít cestou štělováku.To že někomu padne Eibach Pro Kit dolu o 30mm a jinému až o 50mm je blbost,progresivita pružiny je stejná,jediný faktor který na to má vliv je celková váha vozidla/výbava(pokud se teda bavíme o stejném tipu aut,v tvém případě e91).
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Corleone2309
Registrovaný
Příspěvky: 162
Registrován: pon 05.05.2014 00:00
Bydliště: Olomouc

#11 Příspěvek od Corleone2309 »

Dekuji moc za dulezite info. O tom rozmezi snizeni u pro kit jsem cetl na foru e46 kde si dva uzivatele stezovali ze jim predek nebo zadek spadl o dost nize. Tak proto jsem to zminil. Sam si myslim ze pruzina je koncipovana na zatez v mem pripade e91 tudiz ty rozdily nemuzou byt tak rapidni. Milimetry uplne neresim centimetry uz bych musel. Snad se ozve i nekdo kdo jiz pro kit ma na e91 a sdeli mi realne pocity.
Corleone2309
Registrovaný
Příspěvky: 162
Registrován: pon 05.05.2014 00:00
Bydliště: Olomouc

#12 Příspěvek od Corleone2309 »

A nikdo jiný zkušenost se snížením E91 nemá? Nebo alespoň že by dával pružiny či podvozek M-paket? To už snad někdo dělal? Zkušenosti? Výhody nebo nevýhody? Díky všem
xyron
Registrovaný
Příspěvky: 2944
Registrován: úte 25.08.2009 00:00
Bydliště: Praha

#13 Příspěvek od xyron »

Mpaket je o 15mm nižší než série... na zemi to rozhodně neleží jako když to snížíš tuningovkama...
Corleone2309
Registrovaný
Příspěvky: 162
Registrován: pon 05.05.2014 00:00
Bydliště: Olomouc

#14 Příspěvek od Corleone2309 »

Dekuji moc za dulezite info. O tom rozmezi snizeni u pro kit jsem cetl na foru e46 kde si dva uzivatele stezovali ze jim predek nebo zadek spadl o dost nize. Tak proto jsem to zminil. Sam si myslim ze pruzina je koncipovana na zatez v mem pripade e91 tudiz ty rozdily nemuzou byt tak rapidni. Milimetry uplne neresim centimetry uz bych musel. Snad se ozve i nekdo kdo jiz pro kit ma na e91 a sdeli mi realne pocity.
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Pokud výrobce nabízí stejnou pružinu pro 320i social edition i 335i max extras, nekupuj to.
Pokud je pružina stejná pro coupe i touring, nekupuj to.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
xyron
Registrovaný
Příspěvky: 2944
Registrován: úte 25.08.2009 00:00
Bydliště: Praha

#16 Příspěvek od xyron »

Jj Francis ma recht, muze tam byt i 300kg rozdil...
Corleone2309
Registrovaný
Příspěvky: 162
Registrován: pon 05.05.2014 00:00
Bydliště: Olomouc

#17 Příspěvek od Corleone2309 »

a ted tedy mate na mysli nekupovat ktereho vyrobce? Eibach ma stejnou pruzinu pro 320i i 335? Nebo to pisete obecne? Je pravda ze peokit jsem videl 320d a 335i ze mely prave snad uplne stejne oznaceni
Uživatelský avatar
vita11 Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2229
Registrován: stř 26.06.2013 00:00
Bydliště: Praha/Brno/Břeclav

#18 Příspěvek od vita11 Moderátor »

To je taková obecná poučka, která naznačuje kvalitu toho tuningového podvozku
V8 power :twisted: BMW 650i LCI Spacegrau
Top down 8-) BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine :) BMW R1150R Atlantablau
Obrázek
Corleone2309
Registrovaný
Příspěvky: 162
Registrován: pon 05.05.2014 00:00
Bydliště: Olomouc

#19 Příspěvek od Corleone2309 »

Dekuji za info tomu i rozumim ale existuje vubec vyrobce kterej by vyrabel snizeny pruziny primo na my auto? Kdyz koupim Mpaket tak bude sice na 320d ale i v teto motorizaci muze byt dle vybavy nejaky rozdil ve vaze.
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Při výběru pružin přímo u BMW musíš uvést výbavu, jakou auto má.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Odpovědět