Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Nový hračky: M3 Atlantis
Tak a je doma.
omplet FabSpeed vyfuk bez katů, ESS software, 8600 omezovač, 450 koní na brzdě, Vmax 330km/h (tacho), najeto 28.000km (ověřeno), spousta carbonovejch píčovin, kola Rohana R20 255/295 - ale ty půjdou dolů
omplet FabSpeed vyfuk bez katů, ESS software, 8600 omezovač, 450 koní na brzdě, Vmax 330km/h (tacho), najeto 28.000km (ověřeno), spousta carbonovejch píčovin, kola Rohana R20 255/295 - ale ty půjdou dolů
- Přílohy
-
- 13-bmw-m3-dct.jpg (49.84 KiB) Zobrazeno 5617 x
-
- M3 déšť.jpg (102.71 KiB) Zobrazeno 5617 x
-
- m3 sídlák.jpg (115.55 KiB) Zobrazeno 5617 x
-
- M3 parking.jpg (51.03 KiB) Zobrazeno 5617 x
1098S píše:od nekolika majitelu jsem slysel ze oproti E46 celkem nudajaky mas pocit ty ?
Hele tady jsem něco sepsal na e46klub:
Hele srovnání je jasný:
Tahle konkrétní e92 v přímce fakt síla. Jede 330km/h tacho normální e92 tak 300km/h a e46 tak 290km/h.
Agilita, řek bych že e92 bude v zatáčkách stejně rychlá, ale pocitově mě příjde že e92M k e46M není ani jako následovník, ale spíš jako M5 (e92) ku M3 (e46).
e46 byla mnohem víc hravá, v zatáčce se tak jakoby různě překrucovala atd. e92 si do zatáčky jakoby sedne a už nepotřebuje žádný korekce volantem nebo jak bych to řek. Prostě jede víc po kolejích, ale 100 % to není v zatáčkách taková zábava jako e46, ale zároveň si nemyslim že by byla pomalejší. e92 je víc nedotáčivá ale naopak stačí jí málo a začne přetáčet, na přetočení e46 na dvojku si jí už musel ždímat, e92 je prostě silnější a stačí jí méně. Obecně bych řek že e46 si s tebou ví hrála a byla citlivější e92 tě víc poslouchá. Jinak když ještě přemýšlím nad driftováním tak ta síla navíc u těch boků pomáhá. nemusíš vše dopředu tak promýšlet. e46 se taky uměla přetočit, ale musel jsi trochu pracovat s váhou a když byli otáčky trochu níž, tak než se přetočila chvilku trvalo tady to je hned i přes 295/25/20 vzadu.
Jinak kabina e92 jasnej skok v před, ale jsem zklamanej těsností oken v tomhle byla stará M3 rozhodně lepší, ale co jsem načet, tak je to obecnej problém e92. A zase narovinu hučet tam začne až tak při 240-250.
Spotřeba, tady nová M3 hodně strácí město 22L vs 18L normální jízda 16L vs. 12L a minimu 13L vs. 8L.
Jako velký plus musim dát převodovku jak byla SMGII špatná tak to DTC je super, navíc je tam nějaký nový software a je to paráda. Navíc konkrétně tenhle druh auta hodně zrychluje. Např. nová M4 je na 200 s DCT a manuálem skoro stejně tychlá ale u e92 to bylo tuším přes 1sec. Je to tím že nová M4 jede stejně V 3,5RPM jako v 7RPM. Takže převod navíc jí nepomůže. U e92 ale pomůže hodně.
Jinak brzdy u e46 katastrofa u e92 taky dost slabé to budu muset řešit.
Obecně bych řek že e92 je prostě víc auta, e46 je spíš taková motokára lehká na kostkách vytřepaná atd.
A co se mělíbí že tahle Atlantis opravdu otáčí hlavy, když vykouknu přes den z kanclu fotí si jí třeba 3 lidi přes den nebo tak

Jo a ještě jedna věc, e92 má znatelně pevnější karoserii. e46 se hlavně vzadu dost kroutila. Nebo teda podle zvuků mě to tak přišlo.
rxxxr píše:1098S píše:od nekolika majitelu jsem slysel ze oproti E46 celkem nudajaky mas pocit ty ?
Hele tady jsem něco sepsal na e46klub:
Hele srovnání je jasný:
Tahle konkrétní e92 v přímce fakt síla. Jede 330km/h tacho normální e92 tak 300km/h a e46 tak 290km/h.
Agilita, řek bych že e92 bude v zatáčkách stejně rychlá, ale pocitově mě příjde že e92M k e46M není ani jako následovník, ale spíš jako M5 (e92) ku M3 (e46).
e46 byla mnohem víc hravá, v zatáčce se tak jakoby různě překrucovala atd. e92 si do zatáčky jakoby sedne a už nepotřebuje žádný korekce volantem nebo jak bych to řek. Prostě jede víc po kolejích, ale 100 % to není v zatáčkách taková zábava jako e46, ale zároveň si nemyslim že by byla pomalejší. e92 je víc nedotáčivá ale naopak stačí jí málo a začne přetáčet, na přetočení e46 na dvojku si jí už musel ždímat, e92 je prostě silnější a stačí jí méně. Obecně bych řek že e46 si s tebou ví hrála a byla citlivější e92 tě víc poslouchá. Jinak když ještě přemýšlím nad driftováním tak ta síla navíc u těch boků pomáhá. nemusíš vše dopředu tak promýšlet. e46 se taky uměla přetočit, ale musel jsi trochu pracovat s váhou a když byli otáčky trochu níž, tak než se přetočila chvilku trvalo tady to je hned i přes 295/25/20 vzadu.
Jinak kabina e92 jasnej skok v před, ale jsem zklamanej těsností oken v tomhle byla stará M3 rozhodně lepší, ale co jsem načet, tak je to obecnej problém e92. A zase narovinu hučet tam začne až tak při 240-250.
Spotřeba, tady nová M3 hodně strácí město 22L vs 18L normální jízda 16L vs. 12L a minimu 13L vs. 8L.
Jako velký plus musim dát převodovku jak byla SMGII špatná tak to DTC je super, navíc je tam nějaký nový software a je to paráda. Navíc konkrétně tenhle druh auta hodně zrychluje. Např. nová M4 je na 200 s DCT a manuálem skoro stejně tychlá ale u e92 to bylo tuším přes 1sec. Je to tím že nová M4 jede stejně V 3,5RPM jako v 7RPM. Takže převod navíc jí nepomůže. U e92 ale pomůže hodně.
Jinak brzdy u e46 katastrofa u e92 taky dost slabé to budu muset řešit.
Obecně bych řek že e92 je prostě víc auta, e46 je spíš taková motokára lehká na kostkách vytřepaná atd.
A co se mělíbí že tahle Atlantis opravdu otáčí hlavy, když vykouknu přes den z kanclu fotí si jí třeba 3 lidi přes den nebo tak
Jo a ještě jedna věc, e92 má znatelně pevnější karoserii. e46 se hlavně vzadu dost kroutila. Nebo teda podle zvuků mě to tak přišlo.
Hezký

Sečteno podtrženo , E92 mi nebude chybět



Díky za názor
