Pozna resp ma niekto nejake info o tomto aute ?
http://www.sportovnivozy.cz/73578-bmw-m5-e39-vrchlabi
Podla VIN a foto je poznat, ze je tam preskladany interier z comfortsitze na M5 sportsitze.
Diki.
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E39 M5 Vrchlabi - info ?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 195
- Registrován: pát 04.04.2008 00:00
- Kontaktovat uživatele:
Tak som si spravil 840km poldnovy vylet a bol ju pozriet, na prvy pohlad nevyzerala zle, ale su tam nejake "drobnosti" ktore mna odradili.
-motor po starte dost silno zahrkoce aj napriek tomu, ze pred tym uz bol ciastocne zahriaty, to by som videl skor ci neskor na preventivnu vymenu rozvodov
-vanosy boli na volnobehu relativne tiche
-motor urcite netahal tak ako by mal (odhadoval by som to na 50ps/50Nm pokles), tazko povedat ci je to len vahami vzduchu/lambdami/solenoidmi vanosov alebo je tam aj nieco ine
-auto ma vybrane katalyzatory (nahradene nejakymi rezonatormi) + uplne odstranene kontrolne lambdy, pravdepodobne tam bol aj vykonany nejaky SW zasah pretoze kontrolne lambdy nehlasili na palubovke chybu (na diagnostike sme auto ale nemali)
-vyfuk je okrem katov cely seria, v oblasti vystupu zo stredoveho tlmica je myslim na dvoch castiach prasknuty
-motoru na volnobehu kolisali otacky + sem tam aj zdochol
-z motoru slzi olej na obidvoch stranach, takisto mierne slzi aj prevodovka
-vybite riadiace capy, mierna vola v silentblokoch prednych velkych "thrust" ramien, auto citelne vibrovalo pri brzdeni
-popraskane manzety skoro vsetkych capov na zadnej naprave
-jemna vola v stredovom krizi kardanu
-na prednej naprave je D2 6pot big brake kit
-zadne brzdy pomaly ale isto na vymenu
-PL (vodicove) + ZL dvere su mierne spadnute a tazko sa zatvaraju, majitel priznal ze auto bolo v minulosti burane na predok
-jemne zacinajuca hrdza na spodnej hrane vodicovych dveri a na pravom podbehu, inak vyzerala byt karoseria relativne zdrava co sa hrdze tyka
-kazda zadna pneumatika je ina (vlavo dunlop, vpravo vredestein)
+ prijemny bonus v podobe toho, ze aktualny majitel ktory ma to auto cca 5rokov si mysli, ze motor je plne zohriaty ked zhasnu vsetky oranzove kontrolky na otackomeri (olej mal vtedy max cca 50-60st)
-motor po starte dost silno zahrkoce aj napriek tomu, ze pred tym uz bol ciastocne zahriaty, to by som videl skor ci neskor na preventivnu vymenu rozvodov
-vanosy boli na volnobehu relativne tiche
-motor urcite netahal tak ako by mal (odhadoval by som to na 50ps/50Nm pokles), tazko povedat ci je to len vahami vzduchu/lambdami/solenoidmi vanosov alebo je tam aj nieco ine
-auto ma vybrane katalyzatory (nahradene nejakymi rezonatormi) + uplne odstranene kontrolne lambdy, pravdepodobne tam bol aj vykonany nejaky SW zasah pretoze kontrolne lambdy nehlasili na palubovke chybu (na diagnostike sme auto ale nemali)
-vyfuk je okrem katov cely seria, v oblasti vystupu zo stredoveho tlmica je myslim na dvoch castiach prasknuty
-motoru na volnobehu kolisali otacky + sem tam aj zdochol
-z motoru slzi olej na obidvoch stranach, takisto mierne slzi aj prevodovka
-vybite riadiace capy, mierna vola v silentblokoch prednych velkych "thrust" ramien, auto citelne vibrovalo pri brzdeni
-popraskane manzety skoro vsetkych capov na zadnej naprave
-jemna vola v stredovom krizi kardanu
-na prednej naprave je D2 6pot big brake kit
-zadne brzdy pomaly ale isto na vymenu
-PL (vodicove) + ZL dvere su mierne spadnute a tazko sa zatvaraju, majitel priznal ze auto bolo v minulosti burane na predok
-jemne zacinajuca hrdza na spodnej hrane vodicovych dveri a na pravom podbehu, inak vyzerala byt karoseria relativne zdrava co sa hrdze tyka
-kazda zadna pneumatika je ina (vlavo dunlop, vpravo vredestein)
+ prijemny bonus v podobe toho, ze aktualny majitel ktory ma to auto cca 5rokov si mysli, ze motor je plne zohriaty ked zhasnu vsetky oranzove kontrolky na otackomeri (olej mal vtedy max cca 50-60st)
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 195
- Registrován: pát 04.04.2008 00:00
- Kontaktovat uživatele: