Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Z4 e89- olej pod zadním nárazníkem na zemi
Ahojte, tak nemilá věc se mi asi děje poslední dny. Našel jsem v garáži na zemi skvrnu od oleje, myslel jsem původně, že to je od nějakého oleje co jsem tam rozlil ja, bylo mi to divné ale neřešil jsem. Včera jsem se na to ale zaměřil a zjistil, že to je nejspíš z auta. Je mi divné že to je skoro až pod zadním nárazníkem. Je to čistý světlý olej (první jsem myslel, že by to mohl byt diff, ale ten by byl asi hodně špinavý). Nestalo se to někomu? Nejspíš to bude z hydrauliky střechy. Nebo to může být ještě něco jiného? Střecha funguje bez problémů, jen mi tam od včera po nastartování skáče hláška service, která hned zmizí a pak ji nemám ani v check control.
Je tam jednoduchý magnetický čidlo. Stahování střechy vyřešil kousek ocel plechu a izolační páska.
Ještě nemám kryt pod volantem a přihrádku před spolujezdcem, nějaký drobnosti ze středovýho tunelu, plastový kryty ochranných oblouků, kryt motoru i s pěnou, kryty ramen manipulace střechy... se vším všudy něco přes 20kg dolů
Ještě nemám kryt pod volantem a přihrádku před spolujezdcem, nějaký drobnosti ze středovýho tunelu, plastový kryty ochranných oblouků, kryt motoru i s pěnou, kryty ramen manipulace střechy... se vším všudy něco přes 20kg dolů
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
btw, odlehčení: výměna OEM sedaček za Recaro Sport Seat (lze dráže pořídit i jako ///M Performance by BMW) prý ušetří až 50kilo.....
Dále UL baterka prý odebere aji 8-10 kilo
Moje odlehčování (prozatím) začalo a skončilo u OZ Ultraleggera (mínus 4x4 kila), trvale skoroprázné nádržky ostřikovačů (mínus 4kila), vyhození dojezdové sady (nahraženo sprejem Slime, mínus kilo), a přendáním tažného woka a komplet návodu k autu, servisky atd z auta do garáže (mínus 3kila) .... ale přiznám se, že ty sedačky mi nedají spát

Dále UL baterka prý odebere aji 8-10 kilo
Moje odlehčování (prozatím) začalo a skončilo u OZ Ultraleggera (mínus 4x4 kila), trvale skoroprázné nádržky ostřikovačů (mínus 4kila), vyhození dojezdové sady (nahraženo sprejem Slime, mínus kilo), a přendáním tažného woka a komplet návodu k autu, servisky atd z auta do garáže (mínus 3kila) .... ale přiznám se, že ty sedačky mi nedají spát
Ty sicny se mi take libi.
Včera jsem to konzultoval s kamaradem co dela servis cnc stroju atd. Divali jsme se na to a tece to primo asi z jedne takove kryci kulicky co je na tele te pumpy. Je jich tam hodne, vcetne sroubu. Jsou to ucpane otvory ktere se drive vyuzivaji jako dopravník dílů do té pumpy. No uvidim co s tím půjde. Auto má najeto 54t km. Sere me to
Včera jsem to konzultoval s kamaradem co dela servis cnc stroju atd. Divali jsme se na to a tece to primo asi z jedne takove kryci kulicky co je na tele te pumpy. Je jich tam hodne, vcetne sroubu. Jsou to ucpane otvory ktere se drive vyuzivaji jako dopravník dílů do té pumpy. No uvidim co s tím půjde. Auto má najeto 54t km. Sere me to
Taky mi zatím (po 40tis km) čerpadlo neteče... a doufám že ani nebude.
Zato mi zlobí mi startér (motor N20B20), někdy se nevysune pastorek při startování.
Byl i venku - uhlíky KO. Po repasi mám startér zpátky a stále problém přetrává tak mě bude brzo elektrikář očekávat s reklamací.
Taky nový bateriový terminá, konektor k němu a nová baterka.
Kvalita už není co bývala...
Zato mi zlobí mi startér (motor N20B20), někdy se nevysune pastorek při startování.
Byl i venku - uhlíky KO. Po repasi mám startér zpátky a stále problém přetrává tak mě bude brzo elektrikář očekávat s reklamací.
Taky nový bateriový terminá, konektor k němu a nová baterka.
Kvalita už není co bývala...