Zapnute auto drzi 14.3V – 14.7V, tudíž by mel byt altik v poho. Ale když zapnu klimu, vyhrev sedacek tak uz se to zacne hýbat a objevuji se mi i hodnoty začínající na 13.
Z INPY jsme vytahl u rizeni error 611C coz je fatal error pro rizeni – dle TIS se ma vymenit. (proto se mi moc nechce do bmw servisu, protože ho urcite budou chtit vymenit)
http://ww2.justanswer.com/uploads/norma ... s_611c.pdf
Nicmene dle http://www.bmwclub.lv/files/06_E85_Chas ... cs.001.pdf
Je i jednim z duvodu vypnuti EPS pokles napeti. Další zvlastni věc je, ze mam jak jsem psal vyse po-FL verzi, která ma poslední verzi EPS a na netu jsem snad nenasel zminku o jeho vade, všechno se tyka rocniku 2003-5.
Fail rizeni se projevuje vypnutim posilovace a naslednym tezkym pohybem volantem, vetsinou pomuze zastavit a auto znovu zapnout. Ale při opetovnem startovani a naslednem zapnuti mi často vypadne prave svetlo. To se většinou při dalším zapnuti svetel nahodi. Taky se mi uz pokazila auto funkce klimatizace. Tzv Sticky steering se u mne neprojevuje.
Mel bych par otázek. Nejaky napad ohledne vybijeni baterky?
http://www.z4-forum.com/forum/viewtopic.php?t=60336
Tady je zminka o nejake bosch diagnostice (zcela na konci), která dokaze byt presnejsi při urceni priciny?! To mají v servisech, ma ji někdo?
Nejake doporuceni na servis v okoli Olomouce? Ne jen menice dilu ...
