Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Ako dostat stavu do x5
Mam predliftovu e53 4,4 a stala sa mi taka nemila vec, ze sa mi vybila. Dovod velmi nechapem kedze baterka je new, mk4 mam na policke v obyvacke. Vsetko je dokladne pozamykane a pozatvarane. Pravdepodobne sa pustil alarm pocas vikendu ked som bol prec.
Vravite si, ze som blbec a preco to nespravim klucom v zamku, samozrejme vodicove dvere odomkbem, ale neotvorim, kedze klucku som si odtrhol pred vyse mesiacom a bavarii trvalo dodanie 5tyzdnov a povedal som si, ze to zmaknem po vikende.
Kostru najst problem nieje, ale kde najdem nejake uzitocne +? Skusal som uz pripajat startovaci kabel na srubu alternatora, avsak nic,vyzera ze je odizolovana. Mozno vytiahnut odtial srubu a napojit to priamo na kabel co tam vedie. Popripade dalsi napad?
Vravite si, ze som blbec a preco to nespravim klucom v zamku, samozrejme vodicove dvere odomkbem, ale neotvorim, kedze klucku som si odtrhol pred vyse mesiacom a bavarii trvalo dodanie 5tyzdnov a povedal som si, ze to zmaknem po vikende.
Kostru najst problem nieje, ale kde najdem nejake uzitocne +? Skusal som uz pripajat startovaci kabel na srubu alternatora, avsak nic,vyzera ze je odizolovana. Mozno vytiahnut odtial srubu a napojit to priamo na kabel co tam vedie. Popripade dalsi napad?
- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
před pár dny jsem měnil alternátor na mojí e53 3.0d, ten tlustej kabel co do něj vede je živej - spojenej s + baterky, je ale komplet obalenej izolací i ta matice která drží očko na konci kabelu je potažená plastem.
Pokud tam chceš spodem musíš demontovat šúsplechy pod motorem ne?
Jinak taky mám zámek pouze u řidiče a jak se dostat dovnitř netuším
Zejtra si otevřu kapotu a vyzkouším si jak nato až mne taky něco postihne. Držím palce!
Pokud tam chceš spodem musíš demontovat šúsplechy pod motorem ne?
Jinak taky mám zámek pouze u řidiče a jak se dostat dovnitř netuším

Zejtra si otevřu kapotu a vyzkouším si jak nato až mne taky něco postihne. Držím palce!
uspech a zaroven sklamanie ;(
sruba z alternatora prec, podarilo sa mi dostat tolko stavi do auta, ze som odomkol
divne je ze som nameral asi 11v co by mi rozhodne malo byt dost na odomknutie auta, mozno to bude tym ze mam cely motor rozsrubovany a kabelaz na nom uz prakticky nieje
sklamanie - ako vzdy sa mi prepla gola a strhol som tu plastovu maticu -- aj so stiftom, som zvedavy ci sa to bude dat opravit
sruba z alternatora prec, podarilo sa mi dostat tolko stavi do auta, ze som odomkol
divne je ze som nameral asi 11v co by mi rozhodne malo byt dost na odomknutie auta, mozno to bude tym ze mam cely motor rozsrubovany a kabelaz na nom uz prakticky nieje
sklamanie - ako vzdy sa mi prepla gola a strhol som tu plastovu maticu -- aj so stiftom, som zvedavy ci sa to bude dat opravit
je to pár dnů co jsem měnil alternátor, u toho mého - Valeo 150A ten šteft jde opravit, zalisovat jiný, seriozní mechanik to dokáže za chvilku a za pár korun.
Něco jiného je alternátor vyndat z auta, nechtělo se mi do toho ale moji šikovní známí automechanici které mám blízko tyhle bavoráky moc neumí, nechtěl jsem jim auto dávat jako učební pomucku tak jsem ho vyndal sám. Pár plastů nad chladičem, trubku sání, horní trubku chlazení (vyteče jen cca 2deci kapaliny) saharu, vrtuli s visco (vyndat luxus / vrátit zpět opruz) povolit čerpadlo serva (neodpojovat stačí odklonit), a ještě napínací kladky - opruz najít co a jak. Pak jde alternátor snadno ven.
11volt v autě, když mi odešel altik nutně jsem potřeboval ještě jezdit. Rešil jsem to tak že jsem baterku přes noc dobil doma a jel do práce - 60km. Nebrzdil jsem, neblikal, netopil, a svítil jen chvilkami. 60km bylo jen tak tak. Celý den dobíjet a večer stejná cesta zpět. A to celé dvakrát.
Vysledoval jsem při tom - cca 30km v hustém provozu se svícením baterka vydrží nouproblema, (auto svítí i když baterka už mele z posledního), jako první začne blbnout plyn - motor nejde za plynem, nechá se s tím jet ale motor nejde do otáček, zastavení a rozjezd se dá ale je to problem. Asi tech 11V na elektromagnety zámků nestačí...
Něco jiného je alternátor vyndat z auta, nechtělo se mi do toho ale moji šikovní známí automechanici které mám blízko tyhle bavoráky moc neumí, nechtěl jsem jim auto dávat jako učební pomucku tak jsem ho vyndal sám. Pár plastů nad chladičem, trubku sání, horní trubku chlazení (vyteče jen cca 2deci kapaliny) saharu, vrtuli s visco (vyndat luxus / vrátit zpět opruz) povolit čerpadlo serva (neodpojovat stačí odklonit), a ještě napínací kladky - opruz najít co a jak. Pak jde alternátor snadno ven.
11volt v autě, když mi odešel altik nutně jsem potřeboval ještě jezdit. Rešil jsem to tak že jsem baterku přes noc dobil doma a jel do práce - 60km. Nebrzdil jsem, neblikal, netopil, a svítil jen chvilkami. 60km bylo jen tak tak. Celý den dobíjet a večer stejná cesta zpět. A to celé dvakrát.
Vysledoval jsem při tom - cca 30km v hustém provozu se svícením baterka vydrží nouproblema, (auto svítí i když baterka už mele z posledního), jako první začne blbnout plyn - motor nejde za plynem, nechá se s tím jet ale motor nejde do otáček, zastavení a rozjezd se dá ale je to problem. Asi tech 11V na elektromagnety zámků nestačí...
jop, dik, ulavilo sa mi
vsetko ide von kolo alternatora a on samotny tiez, idem pozriet v akom stave su retaze a napinak cize z toho dovodu je to momentalne vsetko aj tak rozkuchane.
vcera sa mi podarilo dat dole tapacir ale nedari sa mi vybrat tu srubu von zo zamku nech vyberiem klucku, ale dnes sa do toho skusim znova pustit tak snad pohnem o kus dalej.
prvy den som oholil motor od elektriny, vypustil skoro komplet vodu, vytahal cievky, ale odvtedy som s tym prakticky nic neurobil a uz mi to stoji na dvore 2 tyzden, vyzera to ako vrak, zaprasene, lave nivo je na zemy - zacalo sa spustat ked sme zacali so zdvihakom dvihat lavy predok - zeby zmena uhla aby clovek nemusel tolko krutit zdvihakom?
vsetko ide von kolo alternatora a on samotny tiez, idem pozriet v akom stave su retaze a napinak cize z toho dovodu je to momentalne vsetko aj tak rozkuchane.
vcera sa mi podarilo dat dole tapacir ale nedari sa mi vybrat tu srubu von zo zamku nech vyberiem klucku, ale dnes sa do toho skusim znova pustit tak snad pohnem o kus dalej.
prvy den som oholil motor od elektriny, vypustil skoro komplet vodu, vytahal cievky, ale odvtedy som s tym prakticky nic neurobil a uz mi to stoji na dvore 2 tyzden, vyzera to ako vrak, zaprasene, lave nivo je na zemy - zacalo sa spustat ked sme zacali so zdvihakom dvihat lavy predok - zeby zmena uhla aby clovek nemusel tolko krutit zdvihakom?