Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
koupš e70
Ahoj,i s přihlédnutím k avizovanému malému nájezdu KM jednoznačně benzín. Na výběr máš dva 3.0 a 4.8.
Za sebe jednoznačně 4.8i - prostě osmiválec je osmiválec.
Tyto motorizace bývají většinou v MAX výbavě a netrpí žádnými fatálními závadami. Nevýhodou je větší váha a samozřejmě i spotřeba není nejnižší
. Ale za ten požitek z jízdy to opravdu stojí 
Za sebe jednoznačně 4.8i - prostě osmiválec je osmiválec.
Tyto motorizace bývají většinou v MAX výbavě a netrpí žádnými fatálními závadami. Nevýhodou je větší váha a samozřejmě i spotřeba není nejnižší


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 488
- Registrován: sob 24.07.2010 00:00
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
Ahoj, pokud najedeš pouze 7000 km/rok, což je sakra málo, tak jdi minimálně do 4.8i, popř. X5 M, máš-li dost šušňů. Nic jiného bych nebral. Co se týče poruchovosti, tak to záleží na hodně faktorech, někdo je s tím v servisu pořád, někdo vůbec, díky tomu pak mění klasické věci: kotouče, destičky, oleje, filtry, gumy apod.
Záleží hodně na tom, jak se k tomu choval předchozí i nynější majitel. Pokud budeš mít ještě v záloze aspoň 50 až 100 táců na případné větší opravy (tlumiče, ramena, převodovka... a i benzín), tak se ničeho neboj. Hodně záleží na servisu, takže ti doporučuji si buď udělat známýho v BMW autorizáku - nejlépe zkušeného technika, anebo to řešit s někým, kdo tomu opravdu rozumí a nemá diagnostiku za pár babek. Dej na doporučení!
Různí automechanici jsou lacinější než v autorizáku, ale dokážou toho pak také mnohem víc zprasit, když tomu pořádně nerozumí. Z toho pak plynou ty řeči o tom, že X5 či X6 je strašně poruchové, páč to mnoho lidí řeší, jak se dá a autorizáku se vyhýbají jako čert kříži. Ve finále jim to vyjde dráž, než kdyby to dali rovnou do BMW či někomu, kdo se zabývá jen BMW a rozumí tomu.
Co se týče BMW X6, tak je to takový větší méně praktický mastodont. Je širší, takže bude asi líp sedět v zatáčkách, kufr je menší díky svažující se střeše, takže je na tobě, zda budeš dělat po zeměkouli stěhováka, jak to mají v oblibě Češi, když jezdí na chalupy na víkend pomalu s veškerým nábytkem z domova, anebo vezmeš to nejnutnější. Ten kufr v X6 není zas až tak malý, na X5 to ale prostě nemá. Jo, a je vysoko položená hrana na nakládání, nic pro malý kluky.
Motorizace se myslím dělala xDrive50i, 407 koníků, což bude slušnej kalup. Jinak zase ještě mnohem lepší je BMW X6 M. Co se týče barvy, tak mě zas černá moc nenadchla, nejsou to zas tak dlouhý káry, takže paradoxně lépe vyzní v bílé barvě s M-Paketem (zase je na tom vidět pěknej bordel), ale to už je na "vkusu každého soudruha".
Motor: V8 ti zaručuje neskutečně tichej chod motoru, kterej u dieselu nikdy nebude, parádní brumlavý zvuk, výkon, prestiž a image. S tímto luxusem je spřažena vyšší spotřebička, takže počítej kolem 13 - 15 litrů/100 km (je to především o hlavě a o noze, někdo má stráášně moc těžkou nohu a nic v hlavě, pak se nestačí divit, jak mu roste spotřeba), pokud ale auto bude vychytané, odvděčí se ti na servisu, páč ho budeš mnohem méně servisovat než diesely a peníze se díky tomu vracejí zpátky. Auto není jen o spotřebě, ale o veškerých servisech, pojištěních, benzínech atd. Až vyzkoušíš V8, k dieselu se nikdy nebudeš chtít vrátit. Diesel tě zaujme nízkou spotřebou a vyššími servisními náklady, bohužel už ničím jiným... to se vyplatí, když najedeš třeba 50000 km/rok, min. nad 30000 km/rok, jinak diesel ne. U ojetých motorizací je to vždy risk (turba, vstřiky, filtry pevných částic a další ptákoviny).
Pokud najedeš jen 7000 km/rok, zvaž, zda se ti takové auto vyplatí, pokud přemýšlíš víc emocemi, ne rozumem a auta máš jako koníčky, není co řešit, jinak bych pomálu raději jezdil taxíkem, vyjde ti to při započítání všech nákladů levněji, i když se to tak nezdá!!!
Další variantou, jak ušetřit, je, že auto přestavíš na ethanol, popř. LPG (LPG se ti s tak nízkým ročním nájezdem ale moc nevyplatí), já osobně bych se přimlouval za E85 - biolíh, ethanol. Přestavba vyjde na 10 tisíc se zápisem do TP. Máš ale spoustu lidí, kteří ti řeknou, že ne, buď nevěří přestavbám, anebo říkají, že takový motor se nemá kazit, ale to už je "na odvaze každého soudruha..."
Každopádně s ethanolem to jede líp (vyšší oktan) a spotřeba je sice vyšší, ale litr ethanolu je min. o deset korun levnější než benzín, takže jezdíš levněji a pumpuješ to do stejné nádrže jako benzín, takže můžeš jezdit do garáží (s LPG ne, pokud nejsou odvětrávané). Když tomu pak dáváš kalup, tak ten vyšší oktan je tam znát a spotřeba je paradoxně nižší než u benzínu. Zase pak můžou bejt problémy v zimě se startováním, s hadičkami a nutno na začátku po 500 km vyměnit palivový filtr, ten alkohol ti totiž pěkně vyčistí motor od svinstva a zanese ti ho..., ale to by ti měli říct v servisu, kde to budou dělat, pak už filtr neměníš.
Další alternativou místo X6 či X5 je BMW 750i xDrive!!!
Záleží hodně na tom, jak se k tomu choval předchozí i nynější majitel. Pokud budeš mít ještě v záloze aspoň 50 až 100 táců na případné větší opravy (tlumiče, ramena, převodovka... a i benzín), tak se ničeho neboj. Hodně záleží na servisu, takže ti doporučuji si buď udělat známýho v BMW autorizáku - nejlépe zkušeného technika, anebo to řešit s někým, kdo tomu opravdu rozumí a nemá diagnostiku za pár babek. Dej na doporučení!
Různí automechanici jsou lacinější než v autorizáku, ale dokážou toho pak také mnohem víc zprasit, když tomu pořádně nerozumí. Z toho pak plynou ty řeči o tom, že X5 či X6 je strašně poruchové, páč to mnoho lidí řeší, jak se dá a autorizáku se vyhýbají jako čert kříži. Ve finále jim to vyjde dráž, než kdyby to dali rovnou do BMW či někomu, kdo se zabývá jen BMW a rozumí tomu.
Co se týče BMW X6, tak je to takový větší méně praktický mastodont. Je širší, takže bude asi líp sedět v zatáčkách, kufr je menší díky svažující se střeše, takže je na tobě, zda budeš dělat po zeměkouli stěhováka, jak to mají v oblibě Češi, když jezdí na chalupy na víkend pomalu s veškerým nábytkem z domova, anebo vezmeš to nejnutnější. Ten kufr v X6 není zas až tak malý, na X5 to ale prostě nemá. Jo, a je vysoko položená hrana na nakládání, nic pro malý kluky.
Motorizace se myslím dělala xDrive50i, 407 koníků, což bude slušnej kalup. Jinak zase ještě mnohem lepší je BMW X6 M. Co se týče barvy, tak mě zas černá moc nenadchla, nejsou to zas tak dlouhý káry, takže paradoxně lépe vyzní v bílé barvě s M-Paketem (zase je na tom vidět pěknej bordel), ale to už je na "vkusu každého soudruha".
Motor: V8 ti zaručuje neskutečně tichej chod motoru, kterej u dieselu nikdy nebude, parádní brumlavý zvuk, výkon, prestiž a image. S tímto luxusem je spřažena vyšší spotřebička, takže počítej kolem 13 - 15 litrů/100 km (je to především o hlavě a o noze, někdo má stráášně moc těžkou nohu a nic v hlavě, pak se nestačí divit, jak mu roste spotřeba), pokud ale auto bude vychytané, odvděčí se ti na servisu, páč ho budeš mnohem méně servisovat než diesely a peníze se díky tomu vracejí zpátky. Auto není jen o spotřebě, ale o veškerých servisech, pojištěních, benzínech atd. Až vyzkoušíš V8, k dieselu se nikdy nebudeš chtít vrátit. Diesel tě zaujme nízkou spotřebou a vyššími servisními náklady, bohužel už ničím jiným... to se vyplatí, když najedeš třeba 50000 km/rok, min. nad 30000 km/rok, jinak diesel ne. U ojetých motorizací je to vždy risk (turba, vstřiky, filtry pevných částic a další ptákoviny).
Pokud najedeš jen 7000 km/rok, zvaž, zda se ti takové auto vyplatí, pokud přemýšlíš víc emocemi, ne rozumem a auta máš jako koníčky, není co řešit, jinak bych pomálu raději jezdil taxíkem, vyjde ti to při započítání všech nákladů levněji, i když se to tak nezdá!!!

Další variantou, jak ušetřit, je, že auto přestavíš na ethanol, popř. LPG (LPG se ti s tak nízkým ročním nájezdem ale moc nevyplatí), já osobně bych se přimlouval za E85 - biolíh, ethanol. Přestavba vyjde na 10 tisíc se zápisem do TP. Máš ale spoustu lidí, kteří ti řeknou, že ne, buď nevěří přestavbám, anebo říkají, že takový motor se nemá kazit, ale to už je "na odvaze každého soudruha..."

Další alternativou místo X6 či X5 je BMW 750i xDrive!!!
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 153
- Registrován: ned 24.05.2009 00:00
- Bydliště: Brno
Co se tyce toho benzin vs. nafta tak to je klasika. Ale souhlasim...
Celej zivot sem mel tak nejak nekriticky zamilovany naftaky a tedka pred par tydny, sem sel do E70 4,8i.
Nebudu tvrdit jak sem zatim spokojenej nebo nejsem, protoze ubehlo malo casu na srovnani. Ale rozhodne je ten benzin pocitove uplne neco jinyho, ta kultivovanost je neskutecna. A jelikoz jsem jeste ve fazi, kdy se s autem seznamuju a zkousim. Tak obcas tomu trosku slapnu a prekvapuje me, jak se lidi na ulicich toci za vlastne uz docela dost starou X5kou. Je strasne videt, jak jsou ty velkoobjemovy benzinovy motory u nas rarita.
A trochu vic k tematu, vsechny ty spotrebni nebo i min spotrebni veci jako ramena, tlumice, pneu, brzdy nebo treba chladic. Budes menit stejne tak na dieselu jako na benzinu. Ale takovou tu klasiku jako turbo, vstriky, cerpadla atd. zrejme jenom na princi z Ropakova.
Celej zivot sem mel tak nejak nekriticky zamilovany naftaky a tedka pred par tydny, sem sel do E70 4,8i.
Nebudu tvrdit jak sem zatim spokojenej nebo nejsem, protoze ubehlo malo casu na srovnani. Ale rozhodne je ten benzin pocitove uplne neco jinyho, ta kultivovanost je neskutecna. A jelikoz jsem jeste ve fazi, kdy se s autem seznamuju a zkousim. Tak obcas tomu trosku slapnu a prekvapuje me, jak se lidi na ulicich toci za vlastne uz docela dost starou X5kou. Je strasne videt, jak jsou ty velkoobjemovy benzinovy motory u nas rarita.
A trochu vic k tematu, vsechny ty spotrebni nebo i min spotrebni veci jako ramena, tlumice, pneu, brzdy nebo treba chladic. Budes menit stejne tak na dieselu jako na benzinu. Ale takovou tu klasiku jako turbo, vstriky, cerpadla atd. zrejme jenom na princi z Ropakova.
Taky jsem se na toto auto díval - majitel ho prodává už hodně dlouho a pořád "spěchá"
V každém případě auto z Itálie - takže bez výhřevu sedadel.....
A ještě jeden postřeh - dle serv knihy - auto najelo od 2011 do 2013 jen 18tis km - no možné to je,ale pak za rok - do dneška najelo dalších 40tis.
Zdá se mi to trochu divné,ale chce to auto vidět a prověřit diagnostikou

V každém případě auto z Itálie - takže bez výhřevu sedadel.....
A ještě jeden postřeh - dle serv knihy - auto najelo od 2011 do 2013 jen 18tis km - no možné to je,ale pak za rok - do dneška najelo dalších 40tis.
Zdá se mi to trochu divné,ale chce to auto vidět a prověřit diagnostikou

To Pran22: Pořád to není ono, co bych si za ty peníze představoval. Ta 4.8i se mi nezdá úplně v perfektním stav, a jedna fotka 3.0d taky nic moc. Podívej se ještě dál: sauto.cz, tipcars.cz, sportovnivozy.cz, rajaut.cz a možná bych zkusil spíše Německo, Belgii, Nizozemsko - mohly by být v lepším stavu!!!
Zbytečně se neunáhli a počkej si!!!
Třebas tady:
1) z USA:
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... 75735.html
2)
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... 85065.html
3)
http://www.rajaut.cz/87301-bmw-x5-bmw-x5-30sd-210-kw
Zbytečně se neunáhli a počkej si!!!
Třebas tady:
1) z USA:
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... 75735.html
2)
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... 85065.html
3)
http://www.rajaut.cz/87301-bmw-x5-bmw-x5-30sd-210-kw