Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e53 4.4 nedrzi 1k rpm

Vše o E53, E70/E71/E72, E83, E84, F15/F16, F25/F26, F39, F48, G01, G02, G05, G06
Odpovědět
Zpráva
Autor
jararak
Registrovaný
Příspěvky: 448
Registrován: ned 20.07.2008 00:00
Bydliště: Malacky

#1 Příspěvek od jararak »

Hojte chalani, skusim pisat tu, predsa len je tu viac ludi co ma/lo tento motor, kedze na slovensku ich poznam skoro vsetkych a nikto sa s tym nestretol.

Neviem udrzat cca 1000rpm, skace to hore dole (akoby som sa hral s plynom, autom nehadze), volnobeh nadherny, cca 640rpm +-5-10, 1500rpm uz viem udrzat. Niezeby na tom nejak extra zalezalo, ale tak clovek chce mat auto v slusnom stave.

Motor m62tu44, klasika, cca 230tkm, tak 10t dozadu robene retaze, napinaky a tak dalej, cely motor (minimalne cely predok) pretesneny. Vymenil som aj tesnenia na vstrekoch, odvetranie kluky. Membranu som zatial nemenil.

Koindikacie - cas od casu sa mi v pameti zavad objavy chyba zamenene lambdy pred katom - co je prakticky nemozne, kedze ich kablik ma len par cm a napriec nedotiahnu. Podozrievam LPG, ze v tom ma prsty - mam tam nahodeny solaris, no samotne vyvody pre lambda sondy nemam pripojene. Netesnost (skoro) vylucujem, skusal som pri nastartovanom motore striekat cokolvek po nom ci nezmeni chod, avsak nic, hlavne kolo hadic, tesneni a tak ....

Kebyze mate nejaky postreh, sem s nim, budem len rad :)
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od JaraX »

co víčko? přísává?

smaž adaptace motoru a znovu zadaptuj klapku, to je základ, ale možna bude klapka nějaká špatná
Odpovědět