Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Kontrolka FPD ? a co s tím

vše o E81/E82, E87/E88, F20/F21/F22/F23, F40
Odpovědět
Zpráva
Autor
BMW1E87M
Registrovaný
Příspěvky: 3
Registrován: sob 08.08.2015 00:00

#1 Příspěvek od BMW1E87M »

Zdravím chci se zeptat na tuhle kontrolku. Asi před měsícem a půl mi poprvé vyskočila tahle kontrolka, vždy po zahřátí motoru. Tak jsem to jel protáhnout na dálnici a asi na měsíc jsem měl klid. Teď vyskočila zase. Značí to že je potřeba FPD pořádně vyčistit nebo něco horšího. Děkuji za odpovědi
Přílohy
13689535_1212743988757774_1113154646_n.jpg
13689535_1212743988757774_1113154646_n.jpg (54.93 KiB) Zobrazeno 5639 x
inspi1981
Registrovaný
Příspěvky: 958
Registrován: čtv 30.05.2013 00:00
Bydliště: Ostrava

#2 Příspěvek od inspi1981 »

Dle stavu kilometrů asi končí životnost
Laetry
Registrovaný
Příspěvky: 89
Registrován: ned 02.08.2015 00:00

#3 Příspěvek od Laetry »

Takže.. Nedávno jsem řešil ten stejný problém při skoro stejném nájezdu. DPF samo od sebe asi nutně "umřít" nemuselo. Počítej s tím, že mrtvé asi opravdu bude, ale možná by se dalo vyčistit. Každopádně zkontroluj následujíci: teplotu chladiva, musí být okolo 90°C, pokud nebude oba termostaty (cca 1800 materiál, pokud jsi šikovnej uděláš si sám) => nespoušít se regenerace , žhavící svíčky, pokud je nějaká KO vyměnit všechny (cca 1000) => nespouští se regenerace, škrtící klapka, pokud je KO vyměnit (cca 5k) => nespouští se regerace, turbo, pokud je KO vyměnit (cca 10k za repas) => pouští olej do sání, zjistíš při výměně klapky, pokud je DPF KO, vyměnit (10-40k, podle výrobce) já jsem koupil bosal za cca 14k i s čidlem, byl mi doporučen jako zlatá střední cesta. Tímhle vším jsem si prošel já... Nevím, co dalšího by mohlo ovlivňovat aktivní regeneraci dpf, ale podle mě je tohle snad všechno. Po diagnostice budeš vědět víc.
BMW1E87M
Registrovaný
Příspěvky: 3
Registrován: sob 08.08.2015 00:00

#4 Příspěvek od BMW1E87M »

Děkuji moc za odpověď. Já měl zhruba 3 měsíce zpátky motor na generálce. Vím že termostaty a žhaviče mám vyměněny. Od druhého mechanika mi bylo zjištěno, že mi tam při výměně dali špatný olej. Takže co nejrychleji to pošlu na výměnu oleje a nechám vypálit filter. Určitě na to bude mít vliv i to že jezdít pořád krátké trasy, zítra to mám v plánu zkusit zapnout regeneraci na delší trati. Až problém vyřeším dodám info čím to bylo a co to stálo ...
Odpovědět