Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e65 745i - KO lamely v převodovce?
Pánové, když stojím s autem z kopce (přední částí z kopce) a zařadím zpátečku, tak auto jede normálně dopředu a až přidám plyn, tak teprve začne couvat. Můžete mi někdo potvrdit že se jedná o "sjeté" lamely? Případně co jiného by to mohlo způsobovat?
Díky za tipy.
P.S. Někdo na repas převodovky, případně orientační cena?
Díky za tipy.
P.S. Někdo na repas převodovky, případně orientační cena?
- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
Tak občas tomu dám "kickdown" ale sporadicky...párkrát za měsíc... Převodovka žádné chyby nevyhazuje, nicméně elektronika takovouto závadu asi nepozná ne? Mám pocit, že předtím to nikdy nedělalo, proto je mi to teď divné...
V ZF jsem se informoval a výměna lamel+těsnění+práce cca 20.000,- vč. DPH (ale převodovku tam musím dovést vytaženou)
V ZF jsem se informoval a výměna lamel+těsnění+práce cca 20.000,- vč. DPH (ale převodovku tam musím dovést vytaženou)
Dělá to za studena i za tepla... Jinak měnič je cca 3 měsíce nový, takže tím to určitě nebude. Byl jsem dneska v servise v Ostravě v jptransmissions (http://www.jptransmissions.cz) a borec říkal, že pokud mi to občas cukne při podřazování (3-2, 2-1) tak to vidí spíše na mechatronic. Každopádně mi říkal, že rozebere a uvidí. Čistě práce za rozebrání a složení 9.000,- takže uvidíme.
Bembik píše:Pánové, když stojím s autem z kopce (přední částí z kopce) a zařadím zpátečku, tak auto jede normálně dopředu a až přidám plyn, tak teprve začne couvat. Můžete mi někdo potvrdit že se jedná o "sjeté" lamely? Případně co jiného by to mohlo způsobovat?
Díky za tipy.
P.S. Někdo na repas převodovky, případně orientační cena?
Sposobuju to regulatory tlaku na mechatronike (prevodovka 6HP26). Ja som ich vsetky menil. Prve serie boli takto vadne. Prejavovalo sa to oneskorenym zaberom spiatocky cca 2-3 sekund - neskory narast tlaku (a medzitym samozrejme auto sa aj malo tendenciu pohynat z kopca). Dalej to sposobovalo pocukavanie celym autom na 5tom stupni pri rovnomernej rychlosti 50-70km a tak isto znatelne tvrdsie preradenie smerom 5 > 6. Neskor aj obcasne trhnutie 1 > 2.
Repas prevodovky (vymena vsetkych lamiel, tesneni, repas menica apd) pomohla len ciastocne. Problemy nadobro vyriesila az vymena vsetkych regulatorov tlaku ma mechatroniku.
Tak pánové, právě jsem dojel ze servisu. Nakonec jsem v Polsku sehnal převodovku (s největší pravděpodobností z 545i). Kromě rozměru kardanu vše sedělo, takže se pouze přešroubovalo uchycení. Převodovka měla dle prodejce najeto 77tis mil. Když jsme nyní nahlédli diagnostikou, tak nějaká chyba byla zapsaná v 90ti km. Teoreticky by tedy km mohly odpovídat.
Rovnou jsem tedy u převodovky vyměnil filtr, olej, gufero na hřídeli a průchodku. Ihned po "zprovoznění" jsem vymazal adaptace a BOHUŽEL si všímám mírného cuknutí (někdy výraznější) při řazení z 2->3. Jakékoliv jiné rychlosti toto nedělají.
Napadá někoho něco rozumného?
Jinak z kopce už neujíždí a jede fajn.
Díky moc !!
Rovnou jsem tedy u převodovky vyměnil filtr, olej, gufero na hřídeli a průchodku. Ihned po "zprovoznění" jsem vymazal adaptace a BOHUŽEL si všímám mírného cuknutí (někdy výraznější) při řazení z 2->3. Jakékoliv jiné rychlosti toto nedělají.
Napadá někoho něco rozumného?
Jinak z kopce už neujíždí a jede fajn.
Díky moc !!
To že si smazal adaptace je dobrý ,ale nahrál si nové? Tohle mi udělali v BMW invelt a nechali mě jezdit a byla to hrůza jak ta převodovka řadila. Pak jsem zajel do bwmotors kde se to opět smazalo a nahráli nové a automat řadil jak když jsem to auto koupil a bylo nové. Nestačí jen smazat adaptace ale musí se nahrát nové pak to může ze začátku škubat.Bembik píše:Tak pánové, právě jsem dojel ze servisu. Nakonec jsem v Polsku sehnal převodovku (s největší pravděpodobností z 545i). Kromě rozměru kardanu vše sedělo, takže se pouze přešroubovalo uchycení. Převodovka měla dle prodejce najeto 77tis mil. Když jsme nyní nahlédli diagnostikou, tak nějaká chyba byla zapsaná v 90ti km. Teoreticky by tedy km mohly odpovídat.
Rovnou jsem tedy u převodovky vyměnil filtr, olej, gufero na hřídeli a průchodku. Ihned po "zprovoznění" jsem vymazal adaptace a BOHUŽEL si všímám mírného cuknutí (někdy výraznější) při řazení z 2->3. Jakékoliv jiné rychlosti toto nedělají.
Napadá někoho něco rozumného?
Jinak z kopce už neujíždí a jede fajn.
Díky moc !!