Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
jízda 535d
Ahoj byl jsem si vyzkoušet 535d e61,r2005 dle majitele top stav pěkně vybavenou a jsem celkem zklamán tím výkonem papírově 272k super krouťák a žadné brutální zatažení do sedaček se nekonalo ani při kickdownu ani manualním režimu jen to plynule zrychlovalo,když to srovnám s mým mondeem 2008 124kw 390 krouťák tak jede pocitově lépe je to normální?.Chtěl jsem si ji koupit pro ten poměr výkon-spotřeba a nastalo zklamání těď nevím jestli to má cenu dle diag je vše vpořádku najeto 193tis km.Jaké máte zkušenosti vy,majitelé 535d?Nejste někdo poblíž bruntálu,že by jste mě svezli pro porovnání. Díky jo je to tahle
http://www.tipcars.com/#bmw-rada_5/535- ... 51893.html
http://www.tipcars.com/#bmw-rada_5/535- ... 51893.html
Tak to byla nějaká mrtvá. Jako 535d neni zase žádnej extra nadělovák,ale do sedaček teda zaráží solidně. To i moje 530d způsobuje bolesti za krkem při prudšim zrychlení. Takže tam asi něco bylo s turbem/turbama nebo jejich ovládánim. Nebo DPF,váha,naft.filtr atd. Je fakt,že málo která 535d jede jak má. Tim nemyslim místní klubový voňavky .


Mám E61 535D a jede pěkně. Má to sílu neustále až skoro do 5tis otáček. Takže kopanec při sepnutí turba se nekoná, táhne od 1200ot neustále jak lokomotiva a když po chvíli mrkneš na tachometr, tak tam jsou čísla za které přijdeš o papíry. Jezdil jsem hodně auty, ale říct o 535D že nejede prostě nejde, protože ono jede a poznáš to hned jakmile pošleš pedál na podlahu.
Edit: jsem z Ostravy, tak kdyby jsi tu někdy byl dej vědět, svezu tě. Spotřebu počítej 10 litrů na 100. Jezdím 50%ostravu a 50% dálnice. Prahu nebo Vídeň udělám do 9ti litrů když jedu do 170km/h. Okresky na spotřebu vycházejí cca 7,5-8 litrů.
Edit: jsem z Ostravy, tak kdyby jsi tu někdy byl dej vědět, svezu tě. Spotřebu počítej 10 litrů na 100. Jezdím 50%ostravu a 50% dálnice. Prahu nebo Vídeň udělám do 9ti litrů když jedu do 170km/h. Okresky na spotřebu vycházejí cca 7,5-8 litrů.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 548
- Registrován: stř 09.09.2009 00:00
- Bydliště: těrlicko
- Kontaktovat uživatele:
Bmw dělá své naftové motory s jiným průběhem než konkurence a ty křivky výkonu a krouťáku jsou dost plynulé. Je třeba sledovat rychlost... Je pravda že i v x6 35d cítit zátah je, ale když skočím do naftový Oktávky, tak ten zátah při nástupu turba je prostě vysoce znatelný oproti mé 320d razantně jinej pocit a co jsme měli kdysi mondeo 2.2 tdci tak tam byl právě nalazen výkon do určitého spektra kdy si člověk myslel že startuje v letadle....
mike-ee píše:Bmw dělá své naftové motory s jiným průběhem než konkurence a ty křivky výkonu a krouťáku jsou dost plynulé. Je třeba sledovat rychlost... Je pravda že i v x6 35d cítit zátah je, ale když skočím do naftový Oktávky, tak ten zátah při nástupu turba je prostě vysoce znatelný oproti mé 320d razantně jinej pocit a co jsme měli kdysi mondeo 2.2 tdci tak tam byl právě nalazen výkon do určitého spektra kdy si člověk myslel že startuje v letadle....
To sedí prostě ten pocit výkonu se nepřenáší tak jak u jiných aut viz to moje mondeo jo? Je pravda,že v rs octavce to uplně zarve do sedaček,to pak člověk sedne do takového bmw a je z toho vyloženě v rozpacích, to jako že má 280k jo? Měly jsem s kamarádem co jsme se na to byli podívat stejný pocit

Jo to je pravda ve 3,5-4tis umře,tak jak mondeo .
Teddy píše:Pochcávka sice pěkně zarazila do sedačky, ale hned na to zvadla. Po sešlápnutí plynu nejdřív nic, pak to zarazilo do sedačky a pak to zvadlo. Chuj s ní![]()
Bávo sice pocitově neposkytne takovej zátah, ale táhne plynule. A při pohledu na tachometr.... kam se hrabe pochcávka. Je to jen o pocitu
535 tě při rozjezdu z místa silně zatlačí (ale nekopne) do sedačky a tam tě drží do skoro 200km/h a je to velmi plynulé. Opravdu musíš u toho koukat na tachometr jak ručička letí nahoru. Žena má passata 2.0 tdi 125kw nevím krouťák a nemá absolutně šanci se jakkoli držet, prostě zmizí někde vzadu v jakékoli rychlosti. BMW je jedna dlouhá vlna výkonu a krouťáku... Však kontakt máš, tak se když tak ozvi.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 285
- Registrován: úte 01.05.2007 00:00
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
Když jsem z 530d 170kw přesedl do 535d 210kw tak jsem byl taky zklamanej. Ve městě a v nižších rychlostech hodně spolkne automat a prokluz hydromenice, ale vem to na okresku manuálně si to kopni na 3ku a nech ho podívat se k 5000. Pak to porovnej s ostatními. To auto mohlo byt s tech.problemem to je potom jiná. Me odešel ventil na turbu a občas to jelo jak htp ale to bys snad poznal.
Tomas535D píše:535 tě při rozjezdu z místa silně zatlačí (ale nekopne) do sedačky a tam tě drží do skoro 200km/h a je to velmi plynulé. Opravdu musíš u toho koukat na tachometr jak ručička letí nahoru. Žena má passata 2.0 tdi 125kw nevím krouťák a nemá absolutně šanci se jakkoli držet, prostě zmizí někde vzadu v jakékoli rychlosti. BMW je jedna dlouhá vlna výkonu a krouťáku... Však kontakt máš, tak se když tak ozvi.
Tak ono by bylo take smutne, kdyby auto za polovinu penez a s polovicnim vykonem melo sanci "se jakkoliv drzet".

Faktem ovsem je, ze ten Passat ma nejsilnejsich 125Kw v automatu co je na trhu. Ty DSG prevodovky jsou hrozne efektivni pri vyuziti nevelkeho vykonu co maji bezne ctyrvalce. 150kW sestivalci s Aisinem to da napit i s prstem v nose. Nicmene jakykoliv novejsi BMW sestival je jina liga, jiny sport.
Hurdy píše:Tak nevím vesměs samé kladné ohlasy,že by tam na té 535 co jsem v ní jel bylo něco špatně? Dle diag ok.Aby jste rozuměly srovnávám i smou bývalou x5 4.6is a ta jela dost brutálně proti 535d.Prostě budu muset zkusit jinou pro porovnání a uvidíme.
Tak 535D by měla jet stejně jak X5 4.6is...
Já mám 530i 200kW benzín, takže s 535 to nelze srovnávat. U mě je to rozjezd od menšího kopnutí vespod, ale pak to táhne až do červenýho furt stejně lineárně, žádnej propad výkonu. Jak se to dostane do otáček, tak to jede jak urvaný z řetězu.
535 biturbo je konstruovaná tak, aby se úplně ztratil turboefekt, ale je prvada, že nástup výkonu je poměrně drastický. Možná je v uvedeném autě poškozené turbo pro nižší otáčky. Je taky potřeba myslet na to, že pětka už je kus železa. S trojkou by to lítalo zase víc. Pětka je holt víc limuzína, ne sporťák.
Jinak ten kousek, co je uveden v odkazu je podle mě super a uvažoval bych o něm fakt docela vážně, i kdybych musel nějaké turbo měnit či repasovat.
Chce to vidět, z fotek poznám tak 50% sktečného stavu auta. Pokud nebylo bořený a má origo lak, tak bych do něj šel
535 biturbo je konstruovaná tak, aby se úplně ztratil turboefekt, ale je prvada, že nástup výkonu je poměrně drastický. Možná je v uvedeném autě poškozené turbo pro nižší otáčky. Je taky potřeba myslet na to, že pětka už je kus železa. S trojkou by to lítalo zase víc. Pětka je holt víc limuzína, ne sporťák.
Jinak ten kousek, co je uveden v odkazu je podle mě super a uvažoval bych o něm fakt docela vážně, i kdybych musel nějaké turbo měnit či repasovat.
Chce to vidět, z fotek poznám tak 50% sktečného stavu auta. Pokud nebylo bořený a má origo lak, tak bych do něj šel

Hurdy píše:Ahoj byl jsem si vyzkoušet 535d e61,r2005 dle majitele top stav pěkně vybavenou a jsem celkem zklamán tím výkonem papírově 272k super krouťák a žadné brutální zatažení do sedaček se nekonalo ani při kickdownu ani manualním režimu jen to plynule zrychlovalo,když to srovnám s mým mondeem 2008 124kw 390 krouťák tak jede pocitově lépe je to normální?.Chtěl jsem si ji koupit pro ten poměr výkon-spotřeba a nastalo zklamání těď nevím jestli to má cenu dle diag je vše vpořádku najeto 193tis km.Jaké máte zkušenosti vy,majitelé 535d?Nejste někdo poblíž bruntálu,že by jste mě svezli pro porovnání. Díky jo je to tahle
http://www.tipcars.com/#bmw-rada_5/535- ... 51893.html
ve kterém městě ses byl podívat na tu 535d 193k najeto?