Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Jak spolehlivě rozpoznat 3.0d 135kW od 142kW

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
KamilAC
Registrovaný
Příspěvky: 891
Registrován: sob 03.06.2006 00:00
Bydliště: Vysočina

#1 Příspěvek od KamilAC »

Jak to má spolehlivě od sebe rozpoznat? Vizuálně jsou stejné, jestli se nepletu.

Stalo se mi totiž, že v TP mám psáno 135kW (auto koupeno jako nové v ČR v roce 2000), ale když zadám posledních 7 čísel do VIN dekodéru, vyjede mi naprosto stejnou výbavu co mám já, stejný barevný odstín, ale napíše že mám model 142kW. Používám tento dekodér: http://www.bmwarchiv.de/vin/bmw-vin-decoder.html
Vesa88
Registrovaný
Příspěvky: 728
Registrován: pon 03.05.2010 00:00
Bydliště: Praha

#2 Příspěvek od Vesa88 »

Nema to jinou tu cast co je na palivovem filtru v motoru? Na 142kw jsem mel malej konektor a tusim jednu hadicku dovnitr a jednu ven. Na 135kw to myslim vypada jinak :) kouknu na fotky.
Vesa88
Registrovaný
Příspěvky: 728
Registrován: pon 03.05.2010 00:00
Bydliště: Praha

#3 Příspěvek od Vesa88 »

To je snad jedine ceho jsem si kdy vsiml :) Koukni sem. http://vesa88.rajce.idnes.cz/BMW_Klub
carlos0111
Registrovaný
Příspěvky: 171
Registrován: úte 24.11.2009 01:00

#4 Příspěvek od carlos0111 »

135 kW nemá EGR termostat a vířivé klapky v sání
bibikuba
Registrovaný
Příspěvky: 1290
Registrován: čtv 22.07.2010 00:00
Bydliště: PRAHA A OKOLÍ.

#5 Příspěvek od bibikuba »

podle toho dekodéru mi to taky sedí :D jen ten motor-mám 12/98 135kw a podle toho mám taky 142kw což je blbost :wink:
DaweTDS
Registrovaný
Příspěvky: 705
Registrován: sob 10.11.2012 01:00
Bydliště: Šumperk

#6 Příspěvek od DaweTDS »

bibikuba píše:podle toho dekodéru mi to taky sedí :D jen ten motor-mám 12/98 135kw a podle toho mám taky 142kw což je blbost :wink:
To stejné..mám 2000 135kw a dekodér píše 142kw :lol:
KamilAC
Registrovaný
Příspěvky: 891
Registrován: sob 03.06.2006 00:00
Bydliště: Vysočina

#7 Příspěvek od KamilAC »

Tak v tom případě nejsem debil já, ale blbej je ten dekodér.:-D Každopádně díky za odzkoušení.
Uživatelský avatar
shadou
Registrovaný
Příspěvky: 781
Registrován: ned 25.11.2007 01:00
Bydliště: Kolín 3
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od shadou »

ideální je sehnat někoho kdo ti ověří soft v jednotce motoru a jeho nastavení.
Jestli se nepletu ,Motor je stejnej. Je na něm jen jiná vodní pumpa a termostat egru. Tohle opravdu nezvedá nic. O kroužek na vstřiku koně také nenažene.

Je to jen můj odhad, ale nepřehrávalo BMW soft v rámci servisu? já mám v autě soft rok 2001 druhý měsíc. Auto je 6.2000.
A měl jsem napíchnuto několik aut co mělo novější soft v jednotkách stejně jako já.
BMW je vždy srdeční záležitost -takovej velkej kardiostimulátor !

Obrázek
all
Registrovaný
Příspěvky: 1548
Registrován: úte 02.01.2007 01:00
Bydliště: Kutná Hora

#9 Příspěvek od all »

egr může mít stará i nová, klapky taky... je to podle normy a tak. Vezí softu také není nic jistého. motory jsou totožné, pumpa na vodu taky...

Jediné jak poznáš motor je tak, co je nahráno v řídící jednotce. jednoduše řečeno, co je tam za chip. Ted jen z hlavy vím že třeba 135kw má na volnoběh požadavek na tlak na railu 3500 a 142kw motor tam má 3800

takže vše je jen o jednotce...
Odpovědět