Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
rozdíl mezi výfuky - e39 528i
Zdarec, sháním se po originálním výfuku a včera jsem narazil na to, že jsou vlastně 2 možnosti. Buď koncový tlumič vypadá jako dvě bomby pro potápěče http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=18&fg=20 a nebo je to jednodílný oválný koncový tlumič http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=18&fg=20
Moje otázka je - je v nich nějaký rozdíl?? A nebo se do faceliftu dělal tento a po faceliftu se dává tento..
Moje je 528i touring rv.98
Moje otázka je - je v nich nějaký rozdíl?? A nebo se do faceliftu dělal tento a po faceliftu se dává tento..
Moje je 528i touring rv.98
-
Brátn
- Moderátor
- Příspěvky: 3369
- Registrován: ned 23.03.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
523 měl vždycky jen ovál a keramickou vložku katu
528 singl má bomby a plechovou vložku katu, stejný je i na 540
touringy měly nejspíš jen oválný, jelikož je tam jinak náprava
zajímavé je, že dual vanosů na 528 bylo jako šafránu a najednou je tedy má každý, tam nevím co už se dávalo za koncovku
a naučte se rozpoznávat druhy vanosů, zkuste se podívat pod kapotu a rozdíl mezi vanosy poznáte na první pohled, dle vinka je to problém poznat
single

dual

nekoukat na sání ale na předek ventildeklu
pro Squixxe: a co máš na autě teď? pokud tam máš originál a je v něm problém, tak kup stejný, pokud tam máš neorigo, tak doporučuji vzít radu Assyka a koupit plochý oválný a nebo zkusit se zeptat přímo v BMW podle VINka, který díl by tam měl být
528 singl má bomby a plechovou vložku katu, stejný je i na 540
touringy měly nejspíš jen oválný, jelikož je tam jinak náprava
zajímavé je, že dual vanosů na 528 bylo jako šafránu a najednou je tedy má každý, tam nevím co už se dávalo za koncovku
a naučte se rozpoznávat druhy vanosů, zkuste se podívat pod kapotu a rozdíl mezi vanosy poznáte na první pohled, dle vinka je to problém poznat
single

dual

nekoukat na sání ale na předek ventildeklu
pro Squixxe: a co máš na autě teď? pokud tam máš originál a je v něm problém, tak kup stejný, pokud tam máš neorigo, tak doporučuji vzít radu Assyka a koupit plochý oválný a nebo zkusit se zeptat přímo v BMW podle VINka, který díl by tam měl být
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 37
- Registrován: stř 01.09.2010 00:00
- Bydliště: Písek
pošli foto jaky tam máš na radek.pansky@seznam.cz nebo sem