Porucha je vyřešena - zajel sem za uživatelem DC a za jeho ochotné pomoci jsme našli příčinu - hadička podtlaku vedoucí k zásobníku byla u EGRu totálně dead. Hadičku jsme přestřihli, napojili jsme na oba konce jinou a hele! Ono to jede!
Řeknu Vám, že sem vůbec netušil, že moje auto dokáže trhat asfalt... Ten výkon který jsem pocítil při pohlazení plynu mě naprosto šokoval... Evidentně byl podtlak v prdeli celý tři roky, jen až teď se dostal na hranici, kdy už netahal vůbec.
Nicméně radost po pár minutách (asi po třech) vystřídalo naprosté zděšení, protože když jsem se rozhodl to na dálnici trochu protáhnout, abych na svém autě po třech letech objevil nečekané, tak mi auto najednou začalo dost cukat - totální ztráta výkonu. Zhruba kolem 3 tisíc otáček pod plným plynem když sem jel kolem 100 km/h.
Zkoušel jsem to testovat i při nižších rychlostech a prostě když jde motor pod plným plynem do otáček, tak začne cukat jako bych několikrát za sekundu šlapal na brzdu.
V rychlosti sem přes mobil hledal nějaké příčiny a na webu se hodně objevují informace o palivové pumpě a vstřících a co sem tak četl, tak to není levná záležitost.
Pár otázek na zkušené:
Jaktože se to projevilo až teď?
Když turbo nejelo na plný výkon, tak to vstřiky zvládaly?
Kolik mě může stát taková oprava?
Je nutné měnit všechny vstřiky?
Jak dlouho budu bez auta?
Můžu s tím opatrně jezdit, nebo hrozí obrovský průser?
Díky moc za všechny odpovědi!
