Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

UPDATE - palivové čerpadlo - Cukání při jízdě na plný plyn

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
KamilRT
Registrovaný
Příspěvky: 52
Registrován: úte 15.04.2014 00:00

#1 Příspěvek od KamilRT »

Někteří jste možná v předchozích dnech zaznamenali thread kde jsem řešil poruchu turba a nevěděl jsem co s tím a jestli vůbec dojedu...

Porucha je vyřešena - zajel sem za uživatelem DC a za jeho ochotné pomoci jsme našli příčinu - hadička podtlaku vedoucí k zásobníku byla u EGRu totálně dead. Hadičku jsme přestřihli, napojili jsme na oba konce jinou a hele! Ono to jede!

Řeknu Vám, že sem vůbec netušil, že moje auto dokáže trhat asfalt... Ten výkon který jsem pocítil při pohlazení plynu mě naprosto šokoval... Evidentně byl podtlak v prdeli celý tři roky, jen až teď se dostal na hranici, kdy už netahal vůbec.

Nicméně radost po pár minutách (asi po třech) vystřídalo naprosté zděšení, protože když jsem se rozhodl to na dálnici trochu protáhnout, abych na svém autě po třech letech objevil nečekané, tak mi auto najednou začalo dost cukat - totální ztráta výkonu. Zhruba kolem 3 tisíc otáček pod plným plynem když sem jel kolem 100 km/h.

Zkoušel jsem to testovat i při nižších rychlostech a prostě když jde motor pod plným plynem do otáček, tak začne cukat jako bych několikrát za sekundu šlapal na brzdu.

V rychlosti sem přes mobil hledal nějaké příčiny a na webu se hodně objevují informace o palivové pumpě a vstřících a co sem tak četl, tak to není levná záležitost.

Pár otázek na zkušené:
Jaktože se to projevilo až teď?
Když turbo nejelo na plný výkon, tak to vstřiky zvládaly?
Kolik mě může stát taková oprava?
Je nutné měnit všechny vstřiky?
Jak dlouho budu bez auta?
Můžu s tím opatrně jezdit, nebo hrozí obrovský průser?

Díky moc za všechny odpovědi! :oops:
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od starML Člen Klubu »

Napřed jsi měl plnící tlak moc malý a teď už je zase moc velký, zřejmě ta regulace naklápění lopatek turba nefunguje úplně plynule. Takže teď čidlo v sacím potrubí zjistí překročení plnícího tlaku a ŘJ motoru přeruší vstřikování a tím chrání motor, aby se Ti nerozletěl. Je to vlastnost, nikoliv chyba. Nehýbal jsi s tím šroubem na naklápění lopatek? Možná to budeš mít po dlouhé době zatuhlé.
KamilRT
Registrovaný
Příspěvky: 52
Registrován: úte 15.04.2014 00:00

#3 Příspěvek od KamilRT »

No když byl motor vypnutý, tak sem tu páčku zkoušel dát nahoru a dolů, ale jinak sem s tím nic nedělal :(

Každopádně poté, co jsme ten podtlak spravili, tak už ta regulace plynule funguje... Teda aspoň si to myslím...

Jen mi teda furt vibruje auto... Asi odešel silent blok :(
KamilRT
Registrovaný
Příspěvky: 52
Registrován: úte 15.04.2014 00:00

#4 Příspěvek od KamilRT »

Koumal jsem, co mi vibruje v autě... A je to palivové čerpadlo pod řidičem... Je možný, že to bude jediný zdroj problémů s tahem, nebo budou špatný i ty vstřiky?

To čerpadlo dost vibruje a je jistý, že to má za sebou...
Odpovědět