Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e39 525tds - milion km

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#1 Příspěvek od Filozof »

tady zajimavej článek o e39 jak má milion km za sebou.

Automat ZF vydržel, to je důkazem jak je ZF kvalitní výrobce. 8O

http://autobild.cas.sk/clanok/198701/ak ... -milion-km
sedyvlk6
Registrovaný
Příspěvky: 969
Registrován: úte 17.01.2012 01:00

#2 Příspěvek od sedyvlk6 »

Je příjemný to číst kéž by to samé vydržela má E61 :D
Vanessa_CZ
Registrovaný
Příspěvky: 426
Registrován: pon 18.06.2007 00:00

#3 Příspěvek od Vanessa_CZ »

treba uz ma miliony dva :)
sedyvlk6
Registrovaný
Příspěvky: 969
Registrován: úte 17.01.2012 01:00

#4 Příspěvek od sedyvlk6 »

Vanessa_CZ píše:treba uz ma miliony dva :)


I to je možné lepší nepátrat ale mám auto z DE tak snad né ale i tam se lidi snaží.
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1661
Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko

#5 Příspěvek od ACDC »

Tolik dnešní auto nemůže vydržet. Ani polovinu. Ta doba je dávno v pr....
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#6 Příspěvek od Filozof »

Ony by to dnes auta taky vydržela, ale neměla by nic puvodního krom karoserie :lol:
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#7 Příspěvek od Teddy »

Já bych řekl, že třeba motory, převodovky, ložiska apod. prostě základní díly dneska vydrží mnohem víc. Problém je v tom, že to auto je prošpikovaný elektronikou bez který to nedokáže fungovat. No a ta elektronika a elektrika to prostě nikdy nemůže dát.

Vzpomeňte si na doby žižulíků a stodvacítek. Ten kdo mě najeto 100 tis., tak už mě druhou i třetí generálku motoru.

Prostě materiály jdou dopředu
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#8 Příspěvek od Filozof »

Spíše se dělají kur.vítka tak aby vydělával servis. Elektronika dokáže vydržet klidně 20-30let uplně v pohodě a troufnu si tvrdit i déle.

Máme věci co jsou ze 70-80let a dodnes fungují bezvadně.

Dnes koupíš auto a jezdíš furt do servisu. Pomalu od koupě.
Servis je lepší živit jak prodej auta.

Firmy které mají jméno mají přímo oddělení kde se zkracuje přímo životnost výrobků je to smutné ale je to bohužel tak.

Nevím do jakého roku ale troufnu si tvrdit že kolem 2003/4 se to začalo kazit pomalu a jistě. U všech výrobců.

Majitel golfa 4 přímo šéf servisu s koncernem sám řekl že dneska je to bída a samej krám a proto se drží starých držáků vyrobených před rokem 04.

Celá jeho rodina má nějakej fauvé ale starší 10let asi tak.

No a perlička nakonec, kluk co u nás byl ve firmě po nějaké delší diskuzi co jak dnes dlouho vydrží atd. Mi sám řekl, že ve firmě kde pracoval bylo oddělení co se snažilo zkracovat životnost výrobků. Defakto dokonalých výrobků. :?
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#9 Příspěvek od pavproch »

taky sem už z mnoha stran (dělám v automotive branži) slyšel/viděl/četl, že cca 2003-4 nastal zlom v kvalitě díky "lean" a "eco" opatřením.....

a osobně znám "etalon" nespolehlivosti - Wir Lieben Autos Omega V6 3litry, ročník cca 2000, který má najeto přes mega pouze s výměnou spotřebáku....
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#10 Příspěvek od Filozof »

zajimavé krátké video o kruvít.kách

https://www.youtube.com/watch?v=gNpqNj69MdU

ty monitory a notebooku co odchází ve videu jsme řešili v práci a věřím že plno e65 a e60/61 už má kurvítka v sobě ...určité moduly co odchází ...CCC a podobně.

http://necyklopedie.wikia.com/wiki/Kurv%C3%ADtko

pěkný příběh je dole v textu o autě
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od JaraX »

milion km tady má najeto kde kdo, jen o tom většina lidí neví.

další věc je co znamena najet milion km, to najede každé auto, otázka co je vše potřeba vyměnit.

u většiny BMW se elektronika moc nesere, krom E60 kde do ní většinou nateče a CCC modulu.
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1661
Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko

#12 Příspěvek od ACDC »

Jen si pokecejte s mechanikama BMW. Dnešní motory jsou prostě horší, než ty staré. Průsery po 100kkm. Začalo to od N.....
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od JaraX »

poslední dva dobré motory sou n62 a n73, pak už to stojí zahovno.
airbone
Registrovaný
Příspěvky: 1442
Registrován: ned 04.06.2006 00:00
Bydliště: SK-PO

#14 Příspěvek od airbone »

JaraX píše:poslední dva dobré motory sou n62 a n73, pak už to stojí zahovno.


kiez by si mal pravdu.... Ale n62 urcite obsahuje niektore dost zapeklite kurvitka ;)
martingrif
Registrovaný
Příspěvky: 106
Registrován: ned 10.08.2014 00:00

#15 Příspěvek od martingrif »

U děláme menší anketu, kolik máte najeto vy?a jaký typ motoru
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od JaraX »

a jaké ma n62 kurvítka? myslíš těsnění pod altíkem? nebo o kroužek trubky? nebo gufera na ventilech? to sou spotřební věci. když vidím co se děje u těch 6válcu a 4 válců
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#17 Příspěvek od Filozof »

poctivé M50ky motory nebo M52 či M54 benzínové R6.

Ty jsou dle mě stále nejlepší.

Moje první BMW motor M50B25 spotřeba vs výkon na auto z 93tího roku prostě super.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od JaraX »

M54B30 zrovna není ethalon spolehlivosti. M54B25 je super.
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#19 Příspěvek od Filozof »

copak má za problémy ten 3litr 170kw ? Dle mě je stím několik lidí velice spokojeno.
Jsou tam nějaké zrádné kur.vítka jako u novějších motorů ?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od JaraX »

M54B30 je jeden z nejhorších BMW motorů, narozdíl od M54B25 což nechápu.
lámou se tam disa klapky, neznám člověka kterýmu by to nežralo olej alespon litr na 5000km, často ty motory různě klepou, kříví se tam udajně bloky, což je důvod proč to žere olej. a je to omrd zaplynovat.
takže sice to netrpí na rozvody apod, ale zrovna bezproblémový motor to není.
pokud bych měl jmenovat bezproblémové motory tak je to M50, M52, M54B25,
Odpovědět