Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e39 530i

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Johaaan
Registrovaný
Příspěvky: 59
Registrován: úte 10.02.2009 01:00
Bydliště: východni Čechy
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Johaaan »

Zdravím a chci se zeptat na motor 3.0i v e39. jak agregát "drží"? jak častý je výskyt projetých válců a úniku oleje až na lambdy, případně nějaké jiné opakující se závady u tohoto motoru? díky za odpovědi.
THe_KbK
Registrovaný
Příspěvky: 274
Registrován: úte 13.05.2014 00:00
Bydliště: Brno

#2 Příspěvek od THe_KbK »

Ještě bych řekl že je potřeba vyměnit olejovej separátor, a dávat bacha na to aby motor nebyl uhřátej.
WITT
Registrovaný
Příspěvky: 340
Registrován: stř 09.05.2007 00:00
Bydliště: Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od WITT »

Mám 530i E39, a ten motor bych za jinej R6 nevyměnil .. prostě jsem chtěl co nejsilnější šestivál, a jsem s ním moc spokojený..

Oleje si trochu vezme, ale není to nic, co by jsi musel kontrolovat každý týden.

Jenom aby se nezačali srát katy a lambdy, jinak je to cajk :wink:
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

#4 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Průsak vanou je na M54 vždy, nejspíš i něco na ventildeklu. Separator vyměnit a hadice vyčistit což by mělo úniky oleje zmírnit.
"Pokud se kat začne srát, můžete ho vykuchat - zadní lambdy nesahat jen je v jednotce přehrát." To je píseň o přechodu na Euro2, vypnutí kontrolních Lambd a zlepšení si reakce na plynu u M54. :wink: :idea:
Odpovědět