Před půl rokem jsem měl automat GM 5L40E (A5S390R) na opravě. Motor 3.0D
Byly měněny lamely (prý spálené nějaké tři koše) ale ponechán starý mechatronik.
Dnes při klidné jízdě po dálnici zahlášena chyba převodovky, nouzový režim a pak přestala řadit.
Po připojení na jednotku převodovky mi píše chyby
- 34 oelsumftemperatur geber
- 55 gangueberwachung 5
- 61 oelalterung
Než to povezu do servisu na reklamaci, chtěl bych vědět, jestli nemůže být závada třeba v tom mechatroniku, který nechali starý.
Mám po opravě najeto cca 8tis. a záruka na práci v servise je půl roku..?
Může někdo poradit nebo aspoň napsat názor?
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.