Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Vyndani DPF - jak na to?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 143
- Registrován: pon 30.03.2015 00:00
- Bydliště: LTM, E60 530D 189kw 591NM
Zdravim, rad bych se zeptal, zda li ma nekdo zkusenost s vyndanim filtru pevnych castic na 530D e60 160Kw - cetl jsem, ze se nachazi bud vedle turba nebo pod autem.
Nema nekdo navod, jak ho kompletne vyndat? Co k tomu potreba a co se stane, kdyz ho vyndam a budu chvili jezdit bez jeho vypnuti pocitaci?
Diky za rady a tipy, auto mi skube obcas a nechci resit nejaky cisteni nebo kupovat novy DPF, tak ho na ostro vyndam.
Nema nekdo navod, jak ho kompletne vyndat? Co k tomu potreba a co se stane, kdyz ho vyndam a budu chvili jezdit bez jeho vypnuti pocitaci?
Diky za rady a tipy, auto mi skube obcas a nechci resit nejaky cisteni nebo kupovat novy DPF, tak ho na ostro vyndam.
1. máš DPF pod autem, lehni si a jestli uvidíš tohle > http://cartronic.pl/media_library/2012/ ... 137722.jpg
tak to je ono.
2. Cukání a DPF? no nevím, ale zvyší ti spotřebu a auto bude líné a vyhodilo by ti chybu na diagnostice i kontrolka se rozsvítí.
3. Proběhla regenerace filtrů kdy jsi naposled postřehnul?
4. Cukání při jízdě způsobuje vstřikovač či EGR ventil.
5. zajdi si na diagnostiku ať se podívá na DPF jak je na tom < tím začni.
Hodně štěstí.
tak to je ono.
2. Cukání a DPF? no nevím, ale zvyší ti spotřebu a auto bude líné a vyhodilo by ti chybu na diagnostice i kontrolka se rozsvítí.
3. Proběhla regenerace filtrů kdy jsi naposled postřehnul?
4. Cukání při jízdě způsobuje vstřikovač či EGR ventil.
5. zajdi si na diagnostiku ať se podívá na DPF jak je na tom < tím začni.
Hodně štěstí.
mi00wa píše:1. máš DPF pod autem, lehni si a jestli uvidíš tohle > http://cartronic.pl/media_library/2012/ ... 137722.jpg
tak to je ono.
2. Cukání a DPF? no nevím, ale zvyší ti spotřebu a auto bude líné a vyhodilo by ti chybu na diagnostice i kontrolka se rozsvítí.
3. Proběhla regenerace filtrů kdy jsi naposled postřehnul?
4. Cukání při jízdě způsobuje vstřikovač či EGR ventil.
5. zajdi si na diagnostiku ať se podívá na DPF jak je na tom < tím začni.
Hodně štěstí.
Az na to, ze tohle neni DPF ale katalizator. DPF by mel mit za turbem.
kadli píše:mi00wa píše:1. máš DPF pod autem, lehni si a jestli uvidíš tohle > http://cartronic.pl/media_library/2012/ ... 137722.jpg
tak to je ono.
2. Cukání a DPF? no nevím, ale zvyší ti spotřebu a auto bude líné a vyhodilo by ti chybu na diagnostice i kontrolka se rozsvítí.
3. Proběhla regenerace filtrů kdy jsi naposled postřehnul?
4. Cukání při jízdě způsobuje vstřikovač či EGR ventil.
5. zajdi si na diagnostiku ať se podívá na DPF jak je na tom < tím začni.
Hodně štěstí.
Az na to, ze tohle neni DPF ale katalizator. DPF by mel mit za turbem.
Nehraj si se mnou, DPF za turbem se dělali na LCI modelech
Reaguji obrázek nade mnou: to vypadá na Katalyzátor.
Jak často stím autem jezdíš a kde ? (dálnice či město)
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 143
- Registrován: pon 30.03.2015 00:00
- Bydliště: LTM, E60 530D 189kw 591NM
Auto mam poslednich 10.000km a je to tak pul na pul mesto dalnice, uz sem lil i od pro tecu na cisteni dpf, na dalnici se vzdy snazim jet treba 190 plynule, uz jsem se ho snazil i vypalovat (3.500 otacek 20km) a presto zlobi.
Kdyby na obrazku byl katik bylo by to super, pod auto jsem se jeste nedostal :/
Kdyby na obrazku byl katik bylo by to super, pod auto jsem se jeste nedostal :/
DPF na Euro4 160Kw je taky za turbem.,jen je o něco níž,než u LCI. Ale šroubuje se taky na turbo. Takhle z pohledu shora motoru je vidět míň,než na LCI motorech. Ty novější DPF jsou už od 170Kw a vejš. Respektive auta se startovacim tlačítkem už maji ten novější typ,kterej je v motoru uplně těsně u turba,je taky víc vidět shora motoru. Pozná se taky podle uchycení - ten šroub s pružinou. A DPF novějšího typu vs. starší typ nejsou záměnný. Je tam jiná příruba na výstupu z turba a pak minimálně střední díl výfuku.
Tyjo já se musim přiznat, že jsem napsal kravinu
Kadli byl jsem stejnýho názoru jako ty, ale spletl jsem se... Takže u předFL (130Kw, 160Kw) je u turba jen KAT.
V odkazu se koukněte na číslo 1 a číslo 3
:
http://bmwfans.info/parts-catalog/E61/E ... te_filter/[url]
A tady ještě videjko (mimochodem češi):
https://www.youtube.com/watch?v=OqG_f5EV_Pg[/url]
A další:
https://www.youtube.com/watch?v=vtXUCXWgNro[url]
A tady je video už s novějšim typem DPF (motory 145Kw, 170Kw,173Kw...):
https://www.youtube.com/watch?v=qdfJ_rAj87o[/url]
Omlouvám se za mystifikaci


Kadli byl jsem stejnýho názoru jako ty, ale spletl jsem se... Takže u předFL (130Kw, 160Kw) je u turba jen KAT.
V odkazu se koukněte na číslo 1 a číslo 3

http://bmwfans.info/parts-catalog/E61/E ... te_filter/[url]
A tady ještě videjko (mimochodem češi):
https://www.youtube.com/watch?v=OqG_f5EV_Pg[/url]
A další:
https://www.youtube.com/watch?v=vtXUCXWgNro[url]
A tady je video už s novějšim typem DPF (motory 145Kw, 170Kw,173Kw...):
https://www.youtube.com/watch?v=qdfJ_rAj87o[/url]
Omlouvám se za mystifikaci