Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E60, 2005 - zivotnost prevodovky
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
To jako v dieselu ? To asi budeš časem dělat no.. A hlavně -> nezapomenout na vstřiky
: http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... st%F8ik%2A

Ver tomu ze nemaji. 90% aut je stocenych. Lepsi servisovana e60 s 450tis. nez neservisovana s 300tis. nebo jeste hur s 200 a stocena z 400.
Auto je 10 let stare a technicky porad spicka (pominu ccc navi), lidi to maji aby s tim jezdili dlouhe streky a ne aby s tim strejda v klobouku zajel jednou tydne ve ctvrtek do kaufu, ze tam maji cibuli v akci.
Auto je 10 let stare a technicky porad spicka (pominu ccc navi), lidi to maji aby s tim jezdili dlouhe streky a ne aby s tim strejda v klobouku zajel jednou tydne ve ctvrtek do kaufu, ze tam maji cibuli v akci.
E60 je poměrně poruchové auto,
více je napsáno zde
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=106909
u nafty třeba převodovky poměrně dost odchází už od 200tkm, proto auto které má najeto pul míče může mít třeba převodovku nedávno novou, otázka taky jeslti to najezdilo toho pul míče po ČR nebo po německu a jaký to dostalo servis.
s tím že uděláš převodovku, turbo a vstřiky u nafty ale vždy počítej a nech si odložené peníze. stejně jako ti do toho někam časem zateče, zlomí se káble do kufru (jak sedan tak touring) atd.
kupuj auto v co nejlepším stavu, tydle auto sou poměrně složité a umí se to nasčítat, doporučuju zkušeného mechanika sebou.
první ročníky sou spolehlivější než např poFL motory.
více je napsáno zde
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=106909
u nafty třeba převodovky poměrně dost odchází už od 200tkm, proto auto které má najeto pul míče může mít třeba převodovku nedávno novou, otázka taky jeslti to najezdilo toho pul míče po ČR nebo po německu a jaký to dostalo servis.
s tím že uděláš převodovku, turbo a vstřiky u nafty ale vždy počítej a nech si odložené peníze. stejně jako ti do toho někam časem zateče, zlomí se káble do kufru (jak sedan tak touring) atd.
kupuj auto v co nejlepším stavu, tydle auto sou poměrně složité a umí se to nasčítat, doporučuju zkušeného mechanika sebou.
první ročníky sou spolehlivější než např poFL motory.
vypada, ze bylo pravidelne servisovane a prevazne jezdilo po nemeckych dalnicich. Hlavne, kdyz jsem do toho sedl, projel se v tom, tak bych klidne uveril, ze to ma najeto 190 tis a ne skoro 500 tis. Vse jede krasne, nic neklepe, radi to pekne. Ale nevim, prijde mi ta cena nadsazena. I 200 tisic je za to moc, nezda se vam? Prece jenom pokud se to rozhodnu za rok prodat a potencionalni zajemce uvidi najeto: 550 tis, tak to rovnou zavre a budu to mit problem vubec prodat kolem 140 tis....
Johnys píše:Moje první BMW v naftě E60 330D a už nikdy nechci dalšípříště to bude jedině benzín V8
Tak to ti prodali pěknej paskvil
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
samozrejme ze vycte a hned vidi i nejake nesrovnalosti -)
- Přílohy
-
- BMWVIN_B663792.pdf
- (6.73 KiB) Staženo 90 x