Mám vyklepaný přední rameno na jedný straně, to vrchní a tak jsem začal sondovat co tam dát. Opravdu neexistuje žádná jiná smysluplná alternativa než lemfoeder?
Když už budeš šahat do nápravy tak to udělej celý a z pořádnejch dílů (LEMFÖRDER) a budeš mít klid pár desítek tisíc kilometrů a nebudeš za pár měsíců řešit že ti tam klepe zase další věc kterou si předtím nevyměnil.
No, abych pravdu řekl tak za poslední tři roky jsem investoval 150 000 Kč do všeho možného, takže spíš hledám nějakou alternativu s poměrem cena/výkon. Je mi jasny že LFD je nejlepší, ale taky o dost dražší než všechno ostatní...
Já Meyle nevěřím. Chtěl jsem dávat axiální táhla a čep řízení od Meyle, ale Jarax říkal, že stojej za hovno. Nakonec jsem dal Lemforder a uvidíme. Měl jsem je obě vedle sebe a mohl jsem je porovnat. Lemforder byl bytelnější a ten kloubek na axiálním táhlu mohutnější. Ve skutečnosti jsem je asi nemusel měnit, ale jedna strana byla zarostlá a nemohli ani udělat geometrii.
fasik píše:No, abych pravdu řekl tak za poslední tři roky jsem investoval 150 000 Kč do všeho možného, takže spíš hledám nějakou alternativu s poměrem cena/výkon. Je mi jasny že LFD je nejlepší, ale taky o dost dražší než všechno ostatní...
Já si myslím, že TRW je takový kompromis, ono taky záleží, kdo, jak namontuje ty ramena. Silentbloky by se neměli utahovat na zvedáku, ale až na zemi. V pracovní poloze.
Ještě zkus kulové čepy repasovat. Dělá to IREPASE.cz, ale ještě jsem tam nic nedával. Snad by měli repasovat i silentblloky. http://silentbloky.cz/kontakt.html http://irepase.cz/home/
Třeba se to vyplatí, než kupovat rameno za 2000 kč. Pokud není ohlé, tak je zbytečné kupovat hliníkový kus.