Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e60 530i prosím o rady
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 47
- Registrován: sob 25.10.2008 00:00
- Bydliště: České Budějovice
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Kolik to má údajně najeto a je verze s automatem?
Na motoru M54B30 jsou časté úniky a průsaky oleje. Každopádně vyměnit separator(odlučovač) oleje a příslušné hadice. Přetěsnění vany a ventildeklu, popř. těsněníčko olejdomku je obvykle taky potřeba.
Jinak spotřeba oleje (5W-40) je průměrně kolem 1litru / 2-3tis.km víceméně normální.
Na motoru M54B30 jsou časté úniky a průsaky oleje. Každopádně vyměnit separator(odlučovač) oleje a příslušné hadice. Přetěsnění vany a ventildeklu, popř. těsněníčko olejdomku je obvykle taky potřeba.
Jinak spotřeba oleje (5W-40) je průměrně kolem 1litru / 2-3tis.km víceméně normální.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 47
- Registrován: sob 25.10.2008 00:00
- Bydliště: České Budějovice
Na tomhle motoru (jestli je v E6x také M54B30) jsem u sebe zaregistroval již popsané prosakování olejové vany - sám to tak mám. Těsnění je sice doma, ale výměna předpokládá rozhodit nápravu.... prolínání zase tolik nevadí
.
Jinak já osobně jsem na svém přetěsnil Vanos opravnou sadou, separátor měnil předchozí majitel. Po motorické stránce s tím nikdy nebyly nejmenší problémy. Spojku jsem měnil ve 300tkm. Pokud budeš včas měnit olej (5W40) a sledovat hladinu a motor je teď v pohodě, není důvod, proč by to tak nemělo i zůstat.

Jinak já osobně jsem na svém přetěsnil Vanos opravnou sadou, separátor měnil předchozí majitel. Po motorické stránce s tím nikdy nebyly nejmenší problémy. Spojku jsem měnil ve 300tkm. Pokud budeš včas měnit olej (5W40) a sledovat hladinu a motor je teď v pohodě, není důvod, proč by to tak nemělo i zůstat.
Perunwit píše:Na tomhle motoru (jestli je v E6x také M54B30) jsem u sebe zaregistroval již popsané prosakování olejové vany - sám to tak mám. Těsnění je sice doma, ale výměna předpokládá rozhodit nápravu.... prolínání zase tolik nevadí.
Jsi si jistej, že je to opravdu těsnění pod vanou? Měnil jsi těsnění pod olejovym domkem? Taky jsem totiž kolikrát myslel, že je to těsnění vany, ale zatim vždycky pomohlo to pod olejovym domkem nebo víkem ventilů. Ono to totiž teče hezky po tý hraně, že to mate

Gratulace k benzinove E60! Tleskam za kazdou takovou. O motoru si myslim co pise WITT. M54 je dobra volba. Akorat si myslim ze trochu lenivejsi nez N52 ale nahrazuje to lepsi spolehlivosti.
Najdes toho tu dost. Ale jinak E60 ma svoje nemoci a tim nemyslim motorove. Kvalitou je to spis prumer...je to smutne ale je to tak...ale i presto bych nemenil.
Najdes toho tu dost. Ale jinak E60 ma svoje nemoci a tim nemyslim motorove. Kvalitou je to spis prumer...je to smutne ale je to tak...ale i presto bych nemenil.
E60 545i Blacksapphire
Angelos píše:Perunwit píše:Na tomhle motoru (jestli je v E6x také M54B30) jsem u sebe zaregistroval již popsané prosakování olejové vany - sám to tak mám. Těsnění je sice doma, ale výměna předpokládá rozhodit nápravu.... prolínání zase tolik nevadí.
Jsi si jistej, že je to opravdu těsnění pod vanou? Měnil jsi těsnění pod olejovym domkem? Taky jsem totiž kolikrát myslel, že je to těsnění vany, ale zatim vždycky pomohlo to pod olejovym domkem nebo víkem ventilů. Ono to totiž teče hezky po tý hraně, že to mate
Zdar, ruku do ohně za to nedám, koukal sem zespoda a kapky se objevují okolo příruby vany... shora mě to obhlídnout nenapadlo

Jinak tenhle motor není žádnej drak, ale jde pěkně lineárně do otáček a nad 3,000/min i hezky zní, ačkoli oproti předchozí M50B25 je o nuda, příliš utlumené. Dá se s tím ale jet dálka (100km meziobce) za 7,5/100km a to je příjemné.