Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
bmw 550d
No já nevim no. V práci kde jsem byl byly manažerský auta 530d a referentský 330d. Celkem asi 9 kousků. Některý měly už docela najeto. Klasika u služebáků.... žádný šetření studených motorů, žádný dochlazování apod. Nepamatuju si, že by to jezdilo na jinej, než garanční servis.
Spíš bude potřeba si zvyknout na to, že už se BMW nestaví na mio km. Už se asi nestaví ani na půl mio km. Podle mě je vysněná hranice managementu BMW tak 200 tis. Pak už se to má srát tak, aby se to sešrotovalo a koupilo se nový. S každym novym modelem se podle mě ta hranice snižuje. Odhaduju E39 na půl mio, E60 na 300, F10 na 200. Další modely už asi sotva dojedou z fabriky na první dálnici?
Materiály se dostávají na své hranice možností, zákazníci šetří a ekoteroristi z brusele si vymejšlej pořád víc a víc limitů.

Spíš bude potřeba si zvyknout na to, že už se BMW nestaví na mio km. Už se asi nestaví ani na půl mio km. Podle mě je vysněná hranice managementu BMW tak 200 tis. Pak už se to má srát tak, aby se to sešrotovalo a koupilo se nový. S každym novym modelem se podle mě ta hranice snižuje. Odhaduju E39 na půl mio, E60 na 300, F10 na 200. Další modely už asi sotva dojedou z fabriky na první dálnici?

Materiály se dostávají na své hranice možností, zákazníci šetří a ekoteroristi z brusele si vymejšlej pořád víc a víc limitů.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 134
- Registrován: čtv 21.04.2016 00:00
- Bydliště: Brno - Starý Lískovec
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 134
- Registrován: čtv 21.04.2016 00:00
- Bydliště: Brno - Starý Lískovec
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 464
- Registrován: ned 18.08.2013 00:00
Je pravda, že inherentní spolehlivost (to co "nastaví" autu ve fabrice) je důležitá, řekl bych tak 70% možností co auto může odjet je mu dáno do vínku právě při návrhu, vývoji a výrobě. Zbývajících 30% je však provoz a údržba.
Jinými slovy; e39tka vydrží hodně ale nevydrží všechno. e60/61 na tom bude trošku hůř ale jde to dohnat "poctivější údržbou" a další řady, nevím - co čtu tak jsou to tak trochu nedodělky (ostatně jako dnes všechno co nás obklopuje - rychle kup - rychle spotřebuj - a rychle kup další
)
Jinými slovy; e39tka vydrží hodně ale nevydrží všechno. e60/61 na tom bude trošku hůř ale jde to dohnat "poctivější údržbou" a další řady, nevím - co čtu tak jsou to tak trochu nedodělky (ostatně jako dnes všechno co nás obklopuje - rychle kup - rychle spotřebuj - a rychle kup další

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 134
- Registrován: čtv 21.04.2016 00:00
- Bydliště: Brno - Starý Lískovec
JaraX a Zdenda to napsali přesně.
Samozřejmě, že existujou e39 s mio nakroucenými km. Já jsem ale psal o tom na co to je konstruovaný. Prostě po nějaký porci km začnou houfně odcházet i věci mimo spotřebák. Samo že ne u každýho auta. Je to jen pravděpodobnost. Tamhle je to ložisko, tamhle rychlostka, tu a tam kabeláž, apod.
Jak jdou km, tak se mění poměr co napsal Zdenda. Ze zaátku je to hlavně na kvalitě konstrukce a montáže. Pak má čím dál tím větší význam údržba.
Samozřejmě, že existujou e39 s mio nakroucenými km. Já jsem ale psal o tom na co to je konstruovaný. Prostě po nějaký porci km začnou houfně odcházet i věci mimo spotřebák. Samo že ne u každýho auta. Je to jen pravděpodobnost. Tamhle je to ložisko, tamhle rychlostka, tu a tam kabeláž, apod.
Jak jdou km, tak se mění poměr co napsal Zdenda. Ze zaátku je to hlavně na kvalitě konstrukce a montáže. Pak má čím dál tím větší význam údržba.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 464
- Registrován: ned 18.08.2013 00:00
Sorry, když sronáváš auta v cenové relaci 200 tis. Kč, tak pořád budeš srovnávat howna s hownama
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
zakladny problem sucastnych aut je predlzeny/variabilny servisny interval. Kupit auto s 180tis-200tik km ktore chodilo len na predpisany (predlzeny) servisny interval znamena to ze uz to nemusi zachranit dalsi poctivy servis a ze po 200tis km sa toho zacne srat viac. Preto dnes vidim kupu jazdenky rocnikov cca +2006 ako rizikovejsiu ako ked blby predlzeny interval auta nemavali.
Vlasta píše:Sorry, když sronáváš auta v cenové relaci 200 tis. Kč, tak pořád budeš srovnávat howna s hownama
pak jsem moc rád že jezdím v howně za 230k v kterém absolutně nic nevrže ani na rozbité cestě, za posledních 50k co jsem s ním ujel nemělo JEDINOU závadu, krom toho že se jednou vybila baterka, jezdím za 1,6kč km v palivu při 317koních odbrzžděných na brzdě na LPG! a že mám výbavu o které se většině pětek ani v dvojnásobné cenové realaci ani nezdá.