Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

bmw 550d

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
petr70
Registrovaný
Příspěvky: 1
Registrován: stř 25.05.2016 00:00

#1 Příspěvek od petr70 »

zdar chlapi, máte někdo zkušenosti s náročností servisu bmw 550d s nájezdem 200 000 km ve srovnání s 535d? díky
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od JaraX »

Fka sou všechny drahy na provoz, to jedno seroucí se turbo navíc už se tam ztratí,
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#3 Příspěvek od Teddy »

No já nevim no. V práci kde jsem byl byly manažerský auta 530d a referentský 330d. Celkem asi 9 kousků. Některý měly už docela najeto. Klasika u služebáků.... žádný šetření studených motorů, žádný dochlazování apod. Nepamatuju si, že by to jezdilo na jinej, než garanční servis. :wink:

Spíš bude potřeba si zvyknout na to, že už se BMW nestaví na mio km. Už se asi nestaví ani na půl mio km. Podle mě je vysněná hranice managementu BMW tak 200 tis. Pak už se to má srát tak, aby se to sešrotovalo a koupilo se nový. S každym novym modelem se podle mě ta hranice snižuje. Odhaduju E39 na půl mio, E60 na 300, F10 na 200. Další modely už asi sotva dojedou z fabriky na první dálnici? :roll:

Materiály se dostávají na své hranice možností, zákazníci šetří a ekoteroristi z brusele si vymejšlej pořád víc a víc limitů.
Darkstar96
Registrovaný
Příspěvky: 134
Registrován: čtv 21.04.2016 00:00
Bydliště: Brno - Starý Lískovec

#4 Příspěvek od Darkstar96 »

E39 pul milionu km? co to je za hovadinu, znám spoustu lidí co měli E39 s 700 a víc a zdaleka se to auto sešrotování ani neblížilo...
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od JaraX »

každé auto muže najet neomezený počet km, jen je otázka co se kdy mění,
ta E39 se 700k už taky musela mít hromadu věcí vyměnených,
Darkstar96
Registrovaný
Příspěvky: 134
Registrován: čtv 21.04.2016 00:00
Bydliště: Brno - Starý Lískovec

#6 Příspěvek od Darkstar96 »

Samozřejmě že měla, ale taky se o ně starali ale rozhodně nebyla do šrotu.
Zdenda530d
Registrovaný
Příspěvky: 464
Registrován: ned 18.08.2013 00:00

#7 Příspěvek od Zdenda530d »

Je pravda, že inherentní spolehlivost (to co "nastaví" autu ve fabrice) je důležitá, řekl bych tak 70% možností co auto může odjet je mu dáno do vínku právě při návrhu, vývoji a výrobě. Zbývajících 30% je však provoz a údržba.
Jinými slovy; e39tka vydrží hodně ale nevydrží všechno. e60/61 na tom bude trošku hůř ale jde to dohnat "poctivější údržbou" a další řady, nevím - co čtu tak jsou to tak trochu nedodělky (ostatně jako dnes všechno co nás obklopuje - rychle kup - rychle spotřebuj - a rychle kup další :) )
Darkstar96
Registrovaný
Příspěvky: 134
Registrován: čtv 21.04.2016 00:00
Bydliště: Brno - Starý Lískovec

#8 Příspěvek od Darkstar96 »

Zdenda530d píše:e39tka vydrží hodně ale nevydrží všechno.


Všechno vydrží jen LADA Niva :lol:
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#9 Příspěvek od Teddy »

JaraX a Zdenda to napsali přesně.
Samozřejmě, že existujou e39 s mio nakroucenými km. Já jsem ale psal o tom na co to je konstruovaný. Prostě po nějaký porci km začnou houfně odcházet i věci mimo spotřebák. Samo že ne u každýho auta. Je to jen pravděpodobnost. Tamhle je to ložisko, tamhle rychlostka, tu a tam kabeláž, apod.
Jak jdou km, tak se mění poměr co napsal Zdenda. Ze zaátku je to hlavně na kvalitě konstrukce a montáže. Pak má čím dál tím větší význam údržba.
kmplx
Registrovaný
Příspěvky: 113
Registrován: pon 07.04.2014 00:00

#10 Příspěvek od kmplx »

A v neposlední řadě taky v jakých podmínkách se to auto provozuje :D Kvalita silnice se na tom taky podepíše a to může mít člověk podvozek sebelepší :D
Zdenda530d
Registrovaný
Příspěvky: 464
Registrován: ned 18.08.2013 00:00

#11 Příspěvek od Zdenda530d »

kmplx píše:A v neposlední řadě taky v jakých podmínkách se to auto provozuje :D Kvalita silnice se na tom taky podepíše a to může mít člověk podvozek sebelepší :D


Potvrzuju - auto z Rajchu (říše krále Miroslava) s 260tkm a podvozek jak víno... To se nám zde (v půlnočním království) asi nepoštěstí...
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od JaraX »

tak základ sou kola, když každej potřebuje mít na E39 aspon 18ky tak se nemuže divit
kmplx
Registrovaný
Příspěvky: 113
Registrován: pon 07.04.2014 00:00

#13 Příspěvek od kmplx »

Tak kola základ jsou, ale jezdit na 16" za cenu, že to vypadá hnusně se mi nechce :D A to se nemusíme bavit jen o dílech na podvozku, díky našim silnicím už mi krásně vrže A sloupek u spolujezdce v E60 :D
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od JaraX »

bud v klidu, E60 ti za chvilku bude vrzat celá i kdyby jezdil na 16kach v něměecku :)
rhinos
Registrovaný
Příspěvky: 353
Registrován: pon 16.03.2015 01:00

#15 Příspěvek od rhinos »

JaraX nezklamal :D Jen jsem cekal porovnani s E65 :D
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od JaraX »

E60 moc s E65 porovnávat nejde, to je jak když srovnáš hovna s jabkama :)
ale o vrzání si s tebou klidně budu povídat, jelikož jsem si sám k E66 koupil vrzavé auto (E53) a odvrzat ho dalo fakt hooodně práce.
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#17 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

Sorry, když sronáváš auta v cenové relaci 200 tis. Kč, tak pořád budeš srovnávat howna s hownama
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
blesk666
Registrovaný
Příspěvky: 305
Registrován: sob 17.07.2010 00:00

#18 Příspěvek od blesk666 »

zakladny problem sucastnych aut je predlzeny/variabilny servisny interval. Kupit auto s 180tis-200tik km ktore chodilo len na predpisany (predlzeny) servisny interval znamena to ze uz to nemusi zachranit dalsi poctivy servis a ze po 200tis km sa toho zacne srat viac. Preto dnes vidim kupu jazdenky rocnikov cca +2006 ako rizikovejsiu ako ked blby predlzeny interval auta nemavali.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od JaraX »

Vlasta píše:Sorry, když sronáváš auta v cenové relaci 200 tis. Kč, tak pořád budeš srovnávat howna s hownama


pak jsem moc rád že jezdím v howně za 230k v kterém absolutně nic nevrže ani na rozbité cestě, za posledních 50k co jsem s ním ujel nemělo JEDINOU závadu, krom toho že se jednou vybila baterka, jezdím za 1,6kč km v palivu při 317koních odbrzžděných na brzdě na LPG! a že mám výbavu o které se většině pětek ani v dvojnásobné cenové realaci ani nezdá.
rhinos
Registrovaný
Příspěvky: 353
Registrován: pon 16.03.2015 01:00

#20 Příspěvek od rhinos »

Nekonecna flamewar opet zacina...
Odpovědět