Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E39 530d - těsnění pod hlavou?

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
cicibmw
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: pon 30.01.2012 01:00

#1 Příspěvek od cicibmw »

Pánové nekde mi mizi voda, protože často dolívám. Občas i vic nez litr na 1000km, když je to ostřejší jizda. Pod autem nic není tak si myslím ze to muze byt tesneni. Co všechno se musí udělat, zkontrolovat? Zkousel jsem hledat a nic jsem nenasel.
Jergus
Registrovaný
Příspěvky: 115
Registrován: čtv 17.11.2011 01:00

#2 Příspěvek od Jergus »

Všechno je možný... Začni ale kontrolou těsnosti plastové příruby na levé straně motoru cca uprostřed, co tam vede do bloku vodní hadice. Věkem ten plast zkřehne, může prasknout, voda uniká, ale stíhá se odpařovat o horký motor a únik nemusí být na první pohled vidět...
Misanek
Registrovaný
Příspěvky: 1805
Registrován: pon 07.04.2008 00:00

#3 Příspěvek od Misanek »

Podle mě kdyby to byla hlava, tak to bude hlavně dost tlakovat do chladícího systému. Pokud nemáš hadice jako kámen, tak se taky spíš přikláním k tomu, že tam máš někde jenom netěsnost
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#4 Příspěvek od Foldas »

jestli je to 142 kw tak výměník na trubce k egr ventilu
Misanek
Registrovaný
Příspěvky: 1805
Registrován: pon 07.04.2008 00:00

#5 Příspěvek od Misanek »

Taky velmi dobrý tip. Nicméně není pravidlem, že všechny 142kw mají výukové plyny chlazené :wink: ale pokud výměník má, klidně to může být způsobeno i tím
Uživatelský avatar
cicibmw
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: pon 30.01.2012 01:00

#6 Příspěvek od cicibmw »

Ok, kouknu na to všechno. díky za tipy. :)
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc

#7 Příspěvek od TANN3R »

Jestli má motor egr chladič, tak bych to tipoval na něj. Můžeš ho na zkoušku vyřadit, jestli se bude voda ztrácet dál.
Odpovědět