Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E39 530d - za tepla prostě nechce chytnout

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Seeks
Registrovaný
Příspěvky: 13
Registrován: pon 29.07.2013 00:00
Bydliště: České Budějovice

#1 Příspěvek od Seeks »

Zdravím,
potřeboval bych poradit, moje situace je taková:

Ráno přijdu k autu, otočím klíčkem a řekneme na po 4-té převalení čapne (asi mohu tvrdit, že hůř než by mělo, ale celkem spokojenost )
Auto je zahřáty ( ukazuje to na plnou pracovní teplotu ) a je celkem jedno jak daleko jsem popojel, vypnu klíček a když si umanu, že bych chtěl hned odjet, tak točí klidně +-30s a pak teda laskavě chytne.

Diagnostika ukazuje chybu :
09F6 - Rail-pressure monitoring on engine start
( čerpadlo v nádrži běží, čerpadlo pod řidičem je nový, filtr nafty je nový,
ukazuje to cca 3,8-3,9 barů- na filtru )

Trochu mě nenapadá co už zkusit nebo čím to je.

S tím spojená otázka, horší startování jsem začal pociťovat, co jsem vyměnil žhavicí svíčky za nový od MEYLE ( může to být i tím ? , jaký používáte osvědčený vy ? )
patrikE39
Registrovaný
Příspěvky: 274
Registrován: sob 22.11.2014 01:00
Bydliště: Uherský Brod

#2 Příspěvek od patrikE39 »

píše ti to závadu tlaku paliva na railu při startu.. takže bych zkusil napichnout diagnostiku na zahřátem motoru, zapnout si live data a sledovat tlak paliva v railu od počátku startu až do doby než chytne... nedávno se to tu probíralo.. pro start to musí natlačil kolem 200bar myslim (kluci to psali v jiném tématu).... zkus a uvidíš co dál.
ardo
Registrovaný
Příspěvky: 1115
Registrován: úte 30.11.2004 01:00
Bydliště: praha zapad

#3 Příspěvek od ardo »

čidlo vačky,případně protéká vstřik(vstřiky)
ale spíše ty vstřiky
Odpovědět