Auto neznám, nicméně ten interiér je strašnej... (můj názor)
Co se týče kontroly, klasická prohlídka jako u každýho auta, plus věci specifický pro kabrio jsou těsnění kolem rámů oken, dveří, střechy, střecha samotná, švy, lepení, stav plátna, stav zadního okna a jeho usazení a těsnění. Z vnitřku stav alcantary, všechny táhla a vodící kroužky, plus aby rám střechy seděl přesně a nebyl křivej.
Dál (protože to nebudeš kupovat za deště), zkontrolovat vnitřek prostoru pro střechu, pod všema kobercema a gumama, hledat rez, nebo naplavenej bordel. Totéž v kufru v místech pod tímhle prostorem.
Ideálně aby auto mělo rozpěrný tyče na uložení a kříž pod motorem, ale to se dá dokoupit.
Ještě co mě tak problesklo hlavou je unavenost pístů víka střechy - je to otázka pár stovek a hodiny práce, ale přecejen je lepší, když se to dělat nemusí.
Jinak je to jako každý jiný auto, takže kontrola klasickejch věcí.