Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
"porucha motoru"? u 325xi Sedan
Ahoj,
občas se mi stává, že se po nastartování a kontrole systémů rozsvítí oranžová kontrolka, která je v manuálu popsaná jako "porucha motoru se zvýšeným obsahem škodlivin". Auto se pak klepe a je hlasitější.
Stačí ale motor vypnout, vytáhnou a znovu zastrčit klíček a nastartovat a vše je ok. Žádná kontrolka, žádné klepání...
Napadá někoho co by to mohlo být a jestli je zapotřebí to nějak řešit?
Díky,
Martin
občas se mi stává, že se po nastartování a kontrole systémů rozsvítí oranžová kontrolka, která je v manuálu popsaná jako "porucha motoru se zvýšeným obsahem škodlivin". Auto se pak klepe a je hlasitější.
Stačí ale motor vypnout, vytáhnou a znovu zastrčit klíček a nastartovat a vše je ok. Žádná kontrolka, žádné klepání...
Napadá někoho co by to mohlo být a jestli je zapotřebí to nějak řešit?
Díky,
Martin
Ahoj,BossKing píše:Ahoj,
Už si zjistil čím by to mohlo být?
Mám stejný problém,až na to,že se mi to stalo po natankování benzínu a už se mi ta kontrolka nezhasla i když jsem vyprázdnil nádrž a natankoval jinde.
Kdyžtak mi prosimtě napiš.
Díky moc,
Jarda
podle analýzy od matize za to mohou nejspíš svíčky. Tento týden mám auto v servisu a mj. si tedy nechávám právě vyměnit svíčky, tak uvidíme.
Martin
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
mně sa tahle konntrolka sporadicky objevovala taky, navíc k temu ještě (mnohem častěji) nefungoval tempomat - diagnostika ukazovala pokaždé něco jiného.... páč to bylo v záruce, tak postupně bylo vyměněna "půlka" motoru (dva vstřiky, ŘJ motoru, cívky, hlavní reléový blok atd...) zřejmě byla nějaká mrška v tym reléovým bloku, od jeho výměny je klid.... klep,klep, klep na dřwo...
EDIT: 330ix e91 N53 MY2011
EDIT: 330ix e91 N53 MY2011
BossKing: Tomuto se říká kontrolka motoru, v návodu to bývá popsané jako kontrola emisí (Proč? Protože doba ekologická). V zásadě je asi milion možností, proč se může rozsvítit (od uplných prkotin po závažné věci) ... více či méně souvislých s motorem. Bez diagnostiky, po internetu ti nikdo s jistotou neřekne, proč se to rozsvítilo (pokud nepozoruješ nějaké jiné problémy)
V8 power
BMW 650i LCI Spacegrau
Top down
BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine
BMW R1150R Atlantablau


Top down

Calming machine


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Ono to muze byt slozitejsi, ale snad nebude. Dochazi k vypadkum na 6 valci, jen na nem, takze svicky jsou nejsnazsi reseni, minimalne se na ne podivat, coz ja uz bez zazemi v "cizim" meste neumim. Pak postupovat logicky dal pokud to nepomuze. Samozrejme ze u mne "doma" by to bylo uplne jine, tam se mnohe rozebrat da...
BossKing píše:Ahoj,
Už si zjistil čím by to mohlo být?
Mám stejný problém,až na to,že se mi to stalo po natankování benzínu a už se mi ta kontrolka nezhasla i když jsem vyprázdnil nádrž a natankoval jinde.
BMW 325xi e92 2007
Kdyžtak mi prosimtě napiš.
Díky moc,
Jarda
Zdravim,uz jste to nejak vyresil?mam uplne stejny problem.diky
BossKing píše:To Ricky : Objednal jsem se na diagnostiku + případný servis na příští čtvrtek , takže potom dám vědět.Ale bylo mi řečeno,že to může být spousta věcí,ale je těžké něco tvrdit bez diagnostiky.Sám jsem zvědaví,protože mě řekli,že je auto v nouzovém řežimu.
To jsem teda taky zvedav.a pozna se nejak ten nouzovi rezim?Ja jsem si v patek dovezl auto z nemecka a porpve jsem natankoval v cesku na Benzine a najednou mi to rozlo...tak doufam ze to bude nejaka prkotina...
mam stejne auto...Ricky21 píše:BossKing píše:Ahoj,
Už si zjistil čím by to mohlo být?
Mám stejný problém,až na to,že se mi to stalo po natankování benzínu a už se mi ta kontrolka nezhasla i když jsem vyprázdnil nádrž a natankoval jinde.
BMW 325xi e92 2007
Kdyžtak mi prosimtě napiš.
Díky moc,
Jarda
Zdravim,uz jste to nejak vyresil?mam uplne stejny problem.diky
poprve se to rosvitilo pri nizke hladine oleje... pri vymene rekli, ze byl v oleji bordel...
pred druhou vymenou jsem motor dukladne proplachl a problem se znovu neobjevil...
jinak to hlasi napr. spatny signal z cidla vacky, problem s vanosem...
menil jsem nejdrive svicky, potom civky, potom proplach motoru a je to ok.
Zdravím,
zapomněl jsem vám napsat jak jsem dopadl s mou 325xi E92.
Před prodejem vozidla mi dělali předprodejní servis ve kterém dělali relé k hydrostavům(motor cvakal za studena) a vykašlali se na seřízení rozvodů.Rozvody byly o 3 zuby jinde než měly být.To byl celý problém.Teď je to již v úplném pořádku.
S pozdravem,
Jarda
zapomněl jsem vám napsat jak jsem dopadl s mou 325xi E92.
Před prodejem vozidla mi dělali předprodejní servis ve kterém dělali relé k hydrostavům(motor cvakal za studena) a vykašlali se na seřízení rozvodů.Rozvody byly o 3 zuby jinde než měly být.To byl celý problém.Teď je to již v úplném pořádku.
S pozdravem,
Jarda
Jaky rele k hydrostavum ? ty hydrostely jsou mechanicky a plni se tlakem oleje ne ?? no ptam se protoze mi ty hydrostely taky za studena cvakaj a jediny reseni podle mne by bylo je vsechny vymenit coz je ale raketa... tak mi nejde do hlavy jaky rele by to mohlo zmenitBossKing píše:Zdravím,
zapomněl jsem vám napsat jak jsem dopadl s mou 325xi E92.
Před prodejem vozidla mi dělali předprodejní servis ve kterém dělali relé k hydrostavům(motor cvakal za studena) a vykašlali se na seřízení rozvodů.Rozvody byly o 3 zuby jinde než měly být.To byl celý problém.Teď je to již v úplném pořádku.
S pozdravem,
Jarda
diky za info
Takže oranžová kontrolka motoru v tomhle případě upozorňovala na posunuté rozvody? nic jiného v tom nebylo?BossKing píše:To Ricky : Objednal jsem se na diagnostiku + případný servis na příští čtvrtek , takže potom dám vědět.Ale bylo mi řečeno,že to může být spousta věcí,ale je těžké něco tvrdit bez diagnostiky.Sám jsem zvědaví,protože mě řekli,že je auto v nouzovém řežimu.