Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

rele benzinove pumpy - E36 325i Vanos rok 93

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
wibra
Registrovaný
Příspěvky: 66
Registrován: sob 18.08.2007 00:00

#1 Příspěvek od wibra »

mam takovej zaludnej problem. vcera kdyz jsem vyjizdel s autem z garaze, tak naskocilo na prvni otoceni. jenze kdyz sem ho po par hodinach chtel dat zpatky, tak motor tocil, ale nenaskocil. chvilema se tvaril ze jako JO ale stejne nic. po nejaky chvilce to uz jen tocilo bez naznaku startu. vsim sem si, ze mi nespina palivova pumpa. tak jsem dneska patral a dosel k zaveru ze RELE pumpy nesepne. kdyz ho vyndam, a zkusim na prazdno, tak po pripojeni 12V na piny 85 a 86 relatko krasne cvakne. ale jakmile ho dam do pojistkovy skrine, tak vubec nic. v sevisnim manualu sem se docet ze ECU sepne PIN 1, kdyz ma spravny udaje z cidla VACKY(nebo KLIKY, ted presne nevim). je mozny, ze mi odeslo cidlo VACKY/KLIKY, to da spatnej signal ECU a ta potom nesepne to rele? protoze pumpa po propojeni pinu 30 a 87 normalne bezi. sem uplkne bezradnej uz :cry:
koki
Registrovaný
Příspěvky: 541
Registrován: stř 03.05.2006 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od koki »

nejdřív s tím někam zajet na diagnostiku, může to být čidlo kliky, odkud jsi?
wibra
Registrovaný
Příspěvky: 66
Registrován: sob 18.08.2007 00:00

#3 Příspěvek od wibra »

rad bych zajel ale nenastaruju :/ jinak sem z Prahy
koki
Registrovaný
Příspěvky: 541
Registrován: stř 03.05.2006 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od koki »

napiš ještě jakou máš motorizaci a typ auta e36?
použij tlačítko hledat a zadej vpravo nahoře nestartuje a vyber trojkovou řadu (BMW 3er). Přečti postřehy ostatních, třeba ti to pomůže najít tvůj problém:

jinak doporučuji diagnostiku, někdo se jistě v Praze najde s diagnostikou a bude ochotný přijet přímo k tobě.
wibra
Registrovaný
Příspěvky: 66
Registrován: sob 18.08.2007 00:00

#5 Příspěvek od wibra »

tak problem neustale pretrvava :/ je tu nekdo z Prahy kdo by byl ochotnej za nejakej uplatek prijet ke me a napichnout auto na diagnostiku? jedna se o 325i Vanos rok 93
Dabler
Registrovaný
Příspěvky: 501
Registrován: úte 18.05.2010 00:00

#6 Příspěvek od Dabler »

mozna to nema s tim nic spolecneho. ale stalo se mi neco podobneho. byl sem v obchodaku daval sem veci do kufru. doma sem nastartoval na drc, a u obchodaku nic, starter tocil ale neslo palivo. problem sem vyresil na miste, zprelamaly se draty co vedou do vika a vyzkratovaly pojistku nevim kterou. zaizoloval sem draty vymenil pojistku a vklidu nastartoval
wibra
Registrovaný
Příspěvky: 66
Registrován: sob 18.08.2007 00:00

#7 Příspěvek od wibra »

nevite nekdo jestli bude cidlo kliky z M52 fungovat do M50? konektor je stejny, jen se lisi v tom, ze na jedny strane ma M50 jeden "vylisek" a M52 tam ma 2.

jinak sem zkousel rele vyradit a pustit pumpu "natvrdo" ale ani potom nenastartovalo. nekdo napady co by to mohlo zpusobit?
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Nejsou záměnná.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
wibra
Registrovaný
Příspěvky: 66
Registrován: sob 18.08.2007 00:00

#9 Příspěvek od wibra »

Tak po dlouhy dobe jsem se dostal k autu. Vymenil jsem cidlo kliky ale rele porad nespina. Na vystupu z DME na pinu 1 a na pinu 85 v rele pumpy neni 12V. Melo by tam byt pokid se nepletu ne? Poradi mi nekdo s touhle zahadou prosim
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#10 Příspěvek od Foldas »

Relé je spínané mínusem, +12v je v patici po sepnutí relé pro řídící jednotku
wibra
Registrovaný
Příspěvky: 66
Registrován: sob 18.08.2007 00:00

#11 Příspěvek od wibra »

na to uz jsem prisel taky... psal sem to tady v afektu a na*ranosti... mezi pinama 30 a 87 je stalych 12V. na pinech 85 a 86 je po sepnuti klicku 12V ale stejne to rele nesepne. zkousel jsem tam i jine relatka ale proste porad to samy. mohlo by delat jeste bordel halvni rele co je vedle? protoze jinak si to nedovedu vysvetlit.
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#12 Příspěvek od Foldas »

Jestli je v patici +12v tak hlavní relé sepne, ale řj nesepne mínusem relé pumpy. nemáš u jednotky vodu? relé řj má jeden kontakt napájení a dva výstupní můžeš jej zkusit preventivně vyměnit. nemáš aktivní funkci code na bc? Co immo?
wibra
Registrovaný
Příspěvky: 66
Registrován: sob 18.08.2007 00:00

#13 Příspěvek od wibra »

immo nemam. mam jeste ten hnusnej klic bez cipu. CODE to nebude. pac sem normalne vyjel z garaze( sice se to traslo) ale pak uz nezajel
lukepostulka
Registrovaný
Příspěvky: 422
Registrován: pon 22.10.2012 00:00

#14 Příspěvek od lukepostulka »

Možná kravina, ale nemáš pod volantem nějaký aftermarket imobilizer, který se prostě porouchal? :D
wibra
Registrovaný
Příspěvky: 66
Registrován: sob 18.08.2007 00:00

#15 Příspěvek od wibra »

to by tam musel bejt a 2 roky sem o nem nevedel :D zadnej immo tam neni.
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#16 Příspěvek od Foldas »

jaké čidlo si přesně měnil?
wibra
Registrovaný
Příspěvky: 66
Registrován: sob 18.08.2007 00:00

#17 Příspěvek od wibra »

cidlo otacek co je zepredu motoru. ale mozna vim proc mi RJ nesepne to minus pro rele. tohle na me vykouklo kdyz jsem vyndal RJ a rozebral

Obrázek
Josef320i
Registrovaný
Příspěvky: 30
Registrován: ned 14.12.2014 01:00
Bydliště: Chrudim

#18 Příspěvek od Josef320i »

Voda udělá pěknou neplechu :-(
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#19 Příspěvek od Foldas »

Voda je svině a e36 tu jednotku má opravdu nešťastně
wibra
Registrovaný
Příspěvky: 66
Registrován: sob 18.08.2007 00:00

#20 Příspěvek od wibra »

a dalo by se to nejak vycistit, nebo proste sehnat jinou?
Odpovědět