
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
prosím pomoc :-(
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 21
- Registrován: pon 20.05.2013 00:00
- Bydliště: Třinec
Zdravím všechny příznivce BMW. Mam e36 a byl jsem na diagnostice ,potřeboval bych od vás jestli někdo nezná hodnoty motoru-váhy, lambdy, vstřiku a horní úvrati a všech těch věci co se tyče chodu motoru při volnoběžných otáčkách. Byl bych moc vděčny za informace jelikož mi nejede motor jak má .A ještě jedna taková věc ohledně lambdy jestli má skákat kolem 700-120 m/g podle mně by to skákat mohlo ale jenom trošku ne? nebo to má skákat tak razantně ?? Problem mam takovej že mi zhruba 1000 otáček před sepnutí vanosu 3400o.m klesne výkon a vůbec nechápu proč má někdo takovou zkušenost ??? vanos ma nové přetěsněni a ložiska horní úvrat mi píše 13 stupňů , neznám hodnoty ,ale myslím si že rozvody sem udělal ok ? Prosím o rady a zkušenosti 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 21
- Registrován: pon 20.05.2013 00:00
- Bydliště: Třinec
Jak jsou staré svíčky? Tento problem tak jak ho popisuješ muže způsobovat spoustu věcí. Jak vypadá vlnovec sání (to koleno mezi klapkou a sánímí? sebemenší prasklinka muže taky ovlivnit chovani motoru při zrychlení. Jinak, ten problém se teda vyskytuje i při volnoběhu? jinak asi nema smysl zkoumat volnoběžné hodnoty, pokud se to projevuje v jinych otáčkách ne?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 21
- Registrován: pon 20.05.2013 00:00
- Bydliště: Třinec
Vlnovec je nový volnoběžné otáčky jsou zajímavé v tom že někdy kolísají a někdy jsou jak mají byt při startu vždycky zakolísají 3 než se ustali pak je to ok,nevím proč svíčky jsou staré-ngk, měnil sem za jiné žádný rozdíl vrátil sem ty ngk. Napadá mně volnoběžný ventil ale zase nevidím důvod toho ubráni výkonu ,ventil jsem vyčistil a namazal na diagnostice psalo ještě že je špatná ta nádržka z uhlíkami na výpary benzinu zpátky do nádrže ale v tom taky nevidím problém. A hodnoty mně zajímají hlavně horní uvratí kvůli rozvodům jestli jsou dobře seřízené a ta lambda mi nejde do hlavy
Já měl propad vykonu právě kvuli těm svíčkám, po vyměně to bylo OK. Vyměnou svíček pokud jsou staré nikdy nic nezkazíš at jsou to NGK nebo ne.
To je težko radit, tady k těmto dotazům pokud to člověk sam nezažije na vlastní oči/ uši nebo kuži. Mě občas houpal volnoběh po studenem startu taky cca 3x ale jen když byla zima. Takže jsem to neřešil, za normálních teplot se mi to nestava. Ale mě to tenkrat mohl zpusobovat i vlnovec ktery byl steřelý a rozpraskaný všude. Už je nový ale neměl jsem možnost to zatím vyzkoušet
Jinak lambdu když odpojíš tak by měl pokud se nepletu se projevit nějaky rozdíl, pokud je OK, pokud KO tak to bude nejspíš bez změny chování motoru.
Hodnoty lambdy bohužel neznám, to by mě musel někdo doplnit nebo dohledat.
To je težko radit, tady k těmto dotazům pokud to člověk sam nezažije na vlastní oči/ uši nebo kuži. Mě občas houpal volnoběh po studenem startu taky cca 3x ale jen když byla zima. Takže jsem to neřešil, za normálních teplot se mi to nestava. Ale mě to tenkrat mohl zpusobovat i vlnovec ktery byl steřelý a rozpraskaný všude. Už je nový ale neměl jsem možnost to zatím vyzkoušet

Jinak lambdu když odpojíš tak by měl pokud se nepletu se projevit nějaky rozdíl, pokud je OK, pokud KO tak to bude nejspíš bez změny chování motoru.
Hodnoty lambdy bohužel neznám, to by mě musel někdo doplnit nebo dohledat.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 21
- Registrován: pon 20.05.2013 00:00
- Bydliště: Třinec
Lambda sonda je funkční, ale kolísají - skáčou hodnoty víc než by asi měly. Spíš potřebuji celkově všechny hodnoty chodu motoru a jeho příslušenství, abych věděl jestli je vše OK, jelikož jsem dělal v zimě generálku (gufera, pístní kroužky, šálky, vanos, atd.) a měl jsem kompletně rozebraný motor do šroubku. Hlavně se mi jedná o rozvody, na diagnostice mi napsalo, že je mám nastavené na 13 stupňů.