Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

BMW E91 - 320i nebo jiny motor

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Kubas4Mi
Registrovaný
Příspěvky: 7
Registrován: čtv 28.04.2016 00:00

#1 Příspěvek od Kubas4Mi »

Zdravim vsechny,

planuji koncem prazdnin koupit e91 rok 2005-2007. Pravdepodobne dovoz z Nemecka, nebo pokud se objevi nejaky pekny kus u nas. Potreboval bych vedet, jak si stoji motor 320i - 110kW co se tyka spolehlivosti a jestli je pro toto auto vykonem dostacujici. Je mi jasne, ze sestivalce jsou mnohem lepsi, ale obavam se, ze jejich potencial bych nevyuzival prilis casto - nejsem zadny zavodnik a prevaznou cast sve ridicske kariery jsem ridil 1.4 benzin v aute s hmotnosti necele jedne tuny. Tzn. posun to bude dle meho nazoru i tak slusny.

Auto bude jezdit plne nalozene jen velmi zridka, nejcasteji 2 osoby a nejaka zavazadla. Najezd mam maly, takze nafta neprichazi v uvahu.

Dekuji z kazdou radu :)
blackwhit
Registrovaný
Příspěvky: 217
Registrován: ned 09.08.2009 00:00
Bydliště: České Budějovice

#2 Příspěvek od blackwhit »

kdyz budes ve foru hledat, najdes odpovedi.

v zasade se jedna o neprilis povedeny motor, auto bude zrat temer jako 6ti val, ale pojede vyrazne hur...
Pajk85 Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2873
Registrován: úte 26.04.2016 00:00

#3 Příspěvek od Pajk85 Člen Klubu »

A kolik budeš investovat vůbec?
CerVus
Registrovaný
Příspěvky: 23
Registrován: pát 24.11.2006 01:00
Bydliště: Hradec Králové

#4 Příspěvek od CerVus »

Není náhodou 110kw ještě řadový šestiválec? Ten čtyřválec který ho nahradil má něco kolem 124kw.
edite: Pardon, půjdu do rohu raději šoupat nohama. Čtyřválec M46B20 očividně také produkuje 110kw.
Kubas4Mi
Registrovaný
Příspěvky: 7
Registrován: čtv 28.04.2016 00:00

#5 Příspěvek od Kubas4Mi »

Rad bych tak kolem 220tis. a nejsem si jisty, jestli za tuto cenu pujde nejaky slusny sestival sehnat. 320i je samozrejme na vyber mnohem vic.

Ja prave moc negativnich veci k 320i 110kW motoru nenasel, jen to, ze zere skoro stejne jako sestivalec, ale ono asi zalezi na stylu jizdy...
kubajz79
Registrovaný
Příspěvky: 174
Registrován: úte 22.10.2013 00:00

#6 Příspěvek od kubajz79 »

za ty prachy se dá pořídit i 325i.sic bez výbavy,ale dá.mrkni na mobile.de
xyron
Registrovaný
Příspěvky: 2944
Registrován: úte 25.08.2009 00:00
Bydliště: Praha

#7 Příspěvek od xyron »

Abys pak nebyl překvapenej, že "1.4 benzin v aute s hmotnosti necele jedne tuny" jel líp jak 110kw 4válec v BMW s 1,5 tuny 8)

Osobně bych hledal spíš 325i N52 160kw ...
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#8 Příspěvek od pavproch »

Už sem to tu kdysik (při výběru auta) psal.... e91 se 4válcem je jízdně/pocitově naprosto NEzajímavé auto v porovnání s tím samým se šestiválem.... a je jedno esli benzín nebo ropák, prostě šest hrnků v řadě je šest hrnků v řadě....
Kubas4Mi
Registrovaný
Příspěvky: 7
Registrován: čtv 28.04.2016 00:00

#9 Příspěvek od Kubas4Mi »

To je mi jasne, ze sest hrnku je sest hrnku :lol: opravdu je ten 320i vykonove a kvalitou oproti tomu takovy odpad, jak je tu prezentovano?
kubajz79
Registrovaný
Příspěvky: 174
Registrován: úte 22.10.2013 00:00

#10 Příspěvek od kubajz79 »

výkonově i kvalitou.
pokud chceš auto na krátké trasy a do města,ber 320i.nejlépe s co nejnižším najezdem.
pokud chceš auto i pro tu "radost z jízdy",325i je základ.
tady na fóru ti těžko někdo bude radit,běž do toho čtyřválec v benzinu je super,protože to jednoduše není pravda...
Kubas4Mi
Registrovaný
Příspěvky: 7
Registrován: čtv 28.04.2016 00:00

#11 Příspěvek od Kubas4Mi »

To je mi jasne, ze vsichni tu jsou pro sestival. Jen by me zajimalo, jestli ten dvoulitr 110kW ma nejake konkretni slabiny, na ktere trpi, a nebo jen neni vykonny a zabavny jako sestivalec a proto je spatny.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od JaraX »

320i určitě nekupovat, zrovna mi tady jedna stojí na servis a ta motorizace je strašná, nebo spíš ten motor není ani tak špatny, na 4 válce velmi spolehlivý(samozřejmě nedosahuje spolehlivosti 6ti válu) ale i tak moc fajn, problém E90 320i je že ten motor totálně zabíjí strašně dlouhým diferákem, to auto vůbec nedeje až bych řekl že s tím nedá bezpečně předjíždět, pokud do toho sedneš z 1,4i tunovýho benzínu tak budeš dost zklamanej a časem navíc zjistíš že máš auto s perfektním a hodně rychlým podvozkem ale tak slabým motorem že si ten podvozek neužíješ ani trochu. Třeba e46 318i má uplně ten stejnej motor (N42B20) a tam ten motor jede pocitovně 2x tolik, ted jsem jezdil obouma těma autama ve stejnej den, u té E46 ti přijde že to fakt hezky jede a u té E90 si řekneš že to je líná mrcha. pokud nejsi totálně defenzivní řidič tak bych to nebral, další věc je že ty 4 válce nemají výbavu a taky velmi malou prodejnost, pokud jsi klidnější řidič, doporučuju 325i a ani ta není žádnej velkej sportovec ale už to aspon jede, 330i je pak už uspokojivá motorizace i pro sportovně založeně lidi. volba z rozumu je 325i
Kubas4Mi
Registrovaný
Příspěvky: 7
Registrován: čtv 28.04.2016 00:00

#13 Příspěvek od Kubas4Mi »

Ještě se zeptám, jak si stojí automatické převodovky u 325i? Pořád mám tak nějak zafixované, že automat ne, ale ona to asi nebude zas až taková hrůza :D
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od JaraX »

z mých dlouholetých servisních zkušeností to vychází finančně na stejno, servis a případná výměna oleje v automatu kompenzuje u manualu spojka s dvouhmotou která už taky přece jen není za 5,50, takže si kup to co ti osobně víc vyhovuje.
Odpovědět