Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Dekarbonizace přípravkem BG care
Dekarbonizace přípravkem BG care
Ahoj chtěl jsem se zeptat jestli máte někdo zkušenosti s dekarbonizací přípravkem BG care. Slyšel jsem, že ho i používají v Brně v Renocaru.
Děkuji za příspěvky.
Děkuji za příspěvky.
Re: Dekarbonizace přípravkem BG care
Mám e61 najeto 311 000 km a přemýšlím, že bych to udělal preventivně. Ročně najedu kolem 50 000 km tak chci aby auto vydrželo.
Re: Dekarbonizace přípravkem BG care
Pokud menis olej po nejakych rozumnych kilometrech a nelejes tam starline, tak je ten motor cistej. Co byva zajebany je sani od AGR ventilu dal k motoru. Jenze to musis rozdelat a cistit mechanicky. Na to zadny vodicky od Horsta Fuchse nefunguji. 

- Joshuax
- Registrovaný
- Příspěvky: 1621
- Registrován: úte 09.08.2011 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dekarbonizace přípravkem BG care
Mechanicky je potreba vycistit jenom vlastni EGR ventil, sani uz je mozne vycistit vodickou od horsta fuchse... Dela se to tam naprosto bezne, ono se to uvnitr toho plastovyho sani ani jinak poradne udelat neda. U kovovyho se to da vypalit, u plastu se pouzije vodicka...
Tohohle bych se asi nebal, ale ani bych necekal zadny zazrak.
http://www.bg-care.cz/dekarbonizace/mot ... s513219806
Sam jsem to nikdy nedelal, ale na netu je milion a jedno video, jak to udelat. Ja jsem mel sani pri tom, kdyz jsem delal klapky relativne ciste, takze jsem to nedelal, ale egr byl zasvineny statecne
Tohohle bych se asi nebal, ale ani bych necekal zadny zazrak.
http://www.bg-care.cz/dekarbonizace/mot ... s513219806
Sam jsem to nikdy nedelal, ale na netu je milion a jedno video, jak to udelat. Ja jsem mel sani pri tom, kdyz jsem delal klapky relativne ciste, takze jsem to nedelal, ale egr byl zasvineny statecne

E36 328i Cabrio, E39 523i Tour, E61 530d, E66 745Li
ex E53 3.0i
ex E53 3.0i
Re: Dekarbonizace přípravkem BG care
Joshuax: bylo mysleno, ze to stejne bude muset rozebrat. Pochopil jsem, ze si predstavuje u nastartovanyho motoru neco strikat do sani a doufat v nejaky vysledek. Kdyz jsem sani cistil ja, tak jsem oskrabal kam jsem se dostal a paknaplnil sani brzdovkou a nechal pres noc.
- Joshuax
- Registrovaný
- Příspěvky: 1621
- Registrován: úte 09.08.2011 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dekarbonizace přípravkem BG care
O nejakem nastrikani nikde neni rec. Asi kazdy chape, ze ten sajrajt se tam nejakou dobu usazuje a nepusti Jarem ani Arielem 
Navic by veskery ten uvolneny sajrat sel primo do motoru, to neni zrovna idealni...
Sani se musi holt sundat a ano, dava se to klidne i na 24 hodin ten pripravek.
Jinak bych to prave neskrabal, aby bylo prvni videt jak to pusobilo ten horstfuchswasser

Navic by veskery ten uvolneny sajrat sel primo do motoru, to neni zrovna idealni...
Sani se musi holt sundat a ano, dava se to klidne i na 24 hodin ten pripravek.
Jinak bych to prave neskrabal, aby bylo prvni videt jak to pusobilo ten horstfuchswasser

E36 328i Cabrio, E39 523i Tour, E61 530d, E66 745Li
ex E53 3.0i
ex E53 3.0i
Re: Dekarbonizace přípravkem BG care
Mam najeto 386000, jezdim, menim olej po 15000km a sani jsem na cca 330.000km nechat vycistit.
Uz by si nekteri lidi mohli uvedomit ze zajizdeni motoru formu podtaceni, razeni na 2000ot motoru spis skodi... To samy plati o celym dalsim zivote motoru. Cili kdyz najedes 50.000 za rok, tak predpokladam plnohodnotnou jizdu, kdy motor je ohratej, toci nad 2000ot a vyuziva se trochu vykon a vse v tom motoru probiha jak ma. Takovej motor najede klidne dalsich 300.000 bez vetsiho zasahu.
Uz by si nekteri lidi mohli uvedomit ze zajizdeni motoru formu podtaceni, razeni na 2000ot motoru spis skodi... To samy plati o celym dalsim zivote motoru. Cili kdyz najedes 50.000 za rok, tak predpokladam plnohodnotnou jizdu, kdy motor je ohratej, toci nad 2000ot a vyuziva se trochu vykon a vse v tom motoru probiha jak ma. Takovej motor najede klidne dalsich 300.000 bez vetsiho zasahu.
Re: Dekarbonizace přípravkem BG care
Jirke: to se prave lidi nenauci. Vse je nuti k tomu, aby se motor podtacel. At uz v autoskole, tak i vsechna nova auta s manualem. Porad ti tam blika sipecka, ze mas preradit na vyssi stupen. Takze treba super koncern te nuti jet po meste na 5/6 prev stupen.
Re: Dekarbonizace přípravkem BG care
stejně tak nový Fka, Gčka, nesmyslně podtačí motor, nedávno jsem jel dlouhou trasu s F30 330D a nejvíc mě dostalo když to jelo do kopce na 1100 otáček a celý auto "brumělo" jak to bylo podtočeny, člověk tam musí hned narvat SPORT jinak by ten motor moc nevydržel.
Re: Dekarbonizace přípravkem BG care
Děkuji za názory. Auto jezdí každý den kromě 1.1. a z 90% procent na dálnici. Olej se mění poctivě po 15000 km a nedává se žádný starline apod. Tak uvidíme jestli do toho jít. Každý z Vás se přiklání k něčemu jinému což je jasný.
- Joshuax
- Registrovaný
- Příspěvky: 1621
- Registrován: úte 09.08.2011 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dekarbonizace přípravkem BG care
Ted nevim, jak se muze kazdy priklanet k necemu jinemu. Nikdo nemuze mit nic proti vycisteni sani, je jenom otazka, jestli to vubec poznas a jakym pripavkem to udelat. Asi nikdo ti tu neporadi, ze mas jezdit naproste normalne se spinavym sanim a kaslat na to 
Ale je potreba to udelat proste spravne, neexistuje na to zadna jednoducha cesta. Sani ven, pak odmocit/rozpustit bordel a docistit co to pujde. U toho udelas tesneni a zkontrolujes klapky (pokud je tam jeste mas), porad v tom nevidim problem, proc by tohle melo nekomu vadit. Tomu se rika bezna udrzba...

Ale je potreba to udelat proste spravne, neexistuje na to zadna jednoducha cesta. Sani ven, pak odmocit/rozpustit bordel a docistit co to pujde. U toho udelas tesneni a zkontrolujes klapky (pokud je tam jeste mas), porad v tom nevidim problem, proc by tohle melo nekomu vadit. Tomu se rika bezna udrzba...
E36 328i Cabrio, E39 523i Tour, E61 530d, E66 745Li
ex E53 3.0i
ex E53 3.0i
Re: Dekarbonizace přípravkem BG care
Kámo,nebuď línej,shod sání a všecho.co máš v úmyslu vyčistit a udělat.Saí trakt motoru nikdy nevyčistíš žádnou ze sraček.Čistící sračkou akorát zkurvíš motor.Ten sajrajt,co do toho naleješ,je úplně na piču.Vyhozený peníze.
Re: Dekarbonizace přípravkem BG care
at se vratime k tematu...LLada píše:Ahoj chtěl jsem se zeptat jestli máte někdo zkušenosti s dekarbonizací přípravkem BG care. Slyšel jsem, že ho i používají v Brně v Renocaru.
Děkuji za příspěvky.


ja teda pouzivam od http://www.wynns.cz
pouzivam to vzdycky kdyz koupim nove /jete auto a pak cca po 100k, rocne najedu cca 80k. Mozna je to potreba mozna ne, ale rozhodne to motoru neuskodi.
u ropaka to bude asi potrebnejsi vice nez u benzinoveho.....
ps: hlavne u toho bud at ti s tim autem nejezdi kdyz to tam nalejou a nebo aby to nenechaly nastartovane 2 hodiny....atd.
Re: Dekarbonizace přípravkem BG care
Tím, že to motoru neškodí, bych si nebyl tak jistý, hlavně když nevíš, jak moc je zakarbonovaný. Osobně bych byl radši, kdyby úsady zůstaly na místě, u zaneseného motoru. A když zanesený neni, tak zas nemáš co čistit.
- Joshuax
- Registrovaný
- Příspěvky: 1621
- Registrován: úte 09.08.2011 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dekarbonizace přípravkem BG care
Dyt jsme porad u tematu... Nalit tam neco, co to splachne do motoru neni zrovna rozumne...Proto jedina rozumna cesta jemto sani sundat a udelat to venku... Ale to uz opakujeme porad dokola to same...
E36 328i Cabrio, E39 523i Tour, E61 530d, E66 745Li
ex E53 3.0i
ex E53 3.0i
Re: Dekarbonizace přípravkem BG care
Podle toho, že autor tématu uvádí v dalším příspěvku, že mění pravidelně olej po 15tis, sem usoudil, že se ptal na proplach motoru (aditivum do oleje). To nemá s čištěním sání nic společného..
Za mě, vyčistit sání a egr ano (mechanicky a chemií se sáním dole), ale lít cokoliv do oleje nikdy.
Za mě, vyčistit sání a egr ano (mechanicky a chemií se sáním dole), ale lít cokoliv do oleje nikdy.
- Joshuax
- Registrovaný
- Příspěvky: 1621
- Registrován: úte 09.08.2011 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dekarbonizace přípravkem BG care
No celou dobu se tu bavime o dekarbonizaci sani (viz prvni strana) a autor tematu toto nijak nerozporoval, tak nevim...
E36 328i Cabrio, E39 523i Tour, E61 530d, E66 745Li
ex E53 3.0i
ex E53 3.0i
Re: Dekarbonizace přípravkem BG care
Stejná věc se používá v Renocar Brno. Tzv. Malá dekarbonizace.