Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

525tds problém za jizdy

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Savastano +
Registrovaný
Příspěvky: 22
Registrován: úte 13.09.2016 20:15
Bydliště: Praha

525tds problém za jizdy

#1 Příspěvek od Savastano + »

Ahoj lidí,vlastnim e39 tds měl jsem zaslepenej egr od předešlého majitele včera jsem dělal žhavicí svíčky a plíšek který zaslepoval egr jsem dal příč protože jsem rád když je vše Origo.Problem který mám je to že když jedu tak najednou motor na pár vteřin přestane reagovat na plyn stává se to při nižších otáčkách motoru kdyz ji valim tak se mi to nikdy nestalo jakmile se to stane a já třeba podřadim okamžitě se to zase chytne,kdyz byl egr zaslepenej tak se mi to stalo 1 cca za 500 km ale od včera co jsem plíšek sundal ta 4 za cca 50 km skuste někdo poradit díky.
Misanek
Registrovaný
Příspěvky: 1805
Registrován: pon 07.04.2008 00:00

Re: 525tds problém za jizdy

#2 Příspěvek od Misanek »

Dle mého je souvislost se zaslepeným nebo funkčním egr velmi mizivá či spíše vůbec nepravděpodobná. Podle mě ti spíše bude odcházet el. hlavice na vstřikovacím čerpadle
Savastano +
Registrovaný
Příspěvky: 22
Registrován: úte 13.09.2016 20:15
Bydliště: Praha

Re: 525tds problém za jizdy

#3 Příspěvek od Savastano + »

dekuji za odpoved chci se zeptat kdyz koupim zrepasovane cerpadlo z jineho auta ale stejneho modelu tak to bude fungovat ne se zde reší nejake oznaceni diky
Misanek
Registrovaný
Příspěvky: 1805
Registrován: pon 07.04.2008 00:00

Re: 525tds problém za jizdy

#4 Příspěvek od Misanek »

Jsou dva druhy vstřikovacích čerpadel, které jdou ovšem od sebe rozeznat opticky podle umístění přepadu na čerpadle. Jeden typ (starší) má přepad přímo nahoru a druhý (novější) má přepad dozadu. Měl bys pořídit typ takový, jaký teď v autě máš
Odpovědět