tříca byla pojizdná - pouze se občas uchcávala, vyměnil jsem palubovku a nejde čerpadlo a ani nehodí jiskru, bývalý majitel říkal, že tam dal motor z e36 má čidlo od spojky a E36 co mam funkční má čidlo od řemenice, pokud přehodím jednotky opět nic,
svíčky vyměněny
kostra překontrolována
heluv snímač vyměněn
napadne ještě něco ??Nebo je tu někdo od Svitav kdo by se uměl poprat s E30kou?
Díky moc Michal
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Obrovská prosba E30 s 1,8is úplně mrtvá
Re: Obrovská prosba E30 s 1,8is úplně mrtvá
takže jestli jsem tě pochopil je v autě motor m44 a ty jsi tam dal jednotku z m42? Co ews? co diagnostika?
Re: Obrovská prosba E30 s 1,8is úplně mrtvá
díky za odpověd, jaký je rozdím mezi 42 a 44?Má být rozdíl ve váze , ale minulý majitel přeskládával, tak nevím co je originál, helák je od spojky.Dignostika se spojila, ale nic nenačetla žádnou chybu.Delphi, nikdy jsem nedělal 30ku tak nevím zda vůbec umí tak starý stroj



-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Obrovská prosba E30 s 1,8is úplně mrtvá
M44 z e36 má hlavně imo, který tam musí být nějak řešený...
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 351
- Registrován: sob 09.02.2008 01:00
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Obrovská prosba E30 s 1,8is úplně mrtvá
Taky bych vsadil na nedořešený imobilizer . Ews I povolí start ale odstaví zapalování.