Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E61 535d propady výkonu ve vysokých otáčkách -SKORO VYŘEŠENO
E61 535d propady výkonu ve vysokých otáčkách -SKORO VYŘEŠENO
Čau všichni, koupil sem 535ku s tím, že od 100kmh při sešlápnutí plynu auto tak nějak jede a nejede, ve vysokých otáčkách ztratí výkon a musím povolit plyn, pak si přeřadí o jednu rychlost nebo spadnou otáčky o něco a auto zas jakš takš jede. Do těch 100kmh jede auto většinou normálně i ve vysokých otáčkách, někdy už je to cítit u 80kmh při kick downu. Diagnostika nic neukazuje a vyměnily se podtlakové hadičky, těmi to bohužel nebylo, původní byly OK.
Auto je 11/2006 najeto 263tis. km.
Umí případně někdo udělat ve východních čechách aktivní diagnostiku motoru, vstříků a turb?
Díky za odpovědi
Auto je 11/2006 najeto 263tis. km.
Umí případně někdo udělat ve východních čechách aktivní diagnostiku motoru, vstříků a turb?
Díky za odpovědi
Naposledy upravil(a) Jackj07 dne pát 01.06.2018 19:32, celkem upraveno 2 x.
Re: E61 535d propady výkonu ve vysokých otáčkách
Pokud je Vakouvka OK, tak el ventily co přepínají turba ? Jinak co DPF ?
Pak ještě zkontrolovat filtr palivový a čerpadlo (vysokotlaké a jeho spojitost + v nádrži.)
Pak ještě zkontrolovat filtr palivový a čerpadlo (vysokotlaké a jeho spojitost + v nádrži.)
Re: E61 535d propady výkonu ve vysokých otáčkách
to DPFko bych asi vyloučil, nebo u BMW dělá bordel, aniž by se přihlásila nějaká kontrolka, případně nouzový režim? v idrivu myslím svítí u DPFka OK a číslice 140.000
Re: E61 535d propady výkonu ve vysokých otáčkách
a ještě jeden poznatek, při studeném startu motor neběží úplně čistě ale nepatrně si občas houpne volnoběh, nic hrozného, ale cítit to je.
Re: E61 535d propady výkonu ve vysokých otáčkách
A co korekce vstřiku??Jackj07 píše:a ještě jeden poznatek, při studeném startu motor neběží úplně čistě ale nepatrně si občas houpne volnoběh, nic hrozného, ale cítit to je.
Re: E61 535d propady výkonu ve vysokých otáčkách
Co můžeš na slepo je vyměnit palivový filtr (malá investice) pak zkontrolovat hadice od intercooleru atd...
Pak už diagnostika a live hodnoty.
Pak už diagnostika a live hodnoty.
Re: E61 535d propady výkonu ve vysokých otáčkách
Na zitra uz mam domluvenou diagnostiku kompletni tak uvidim, co bude auto hazet za hodnoty pri zatizeni a jak jsou na tom vstriky.
Re: E61 535d propady výkonu ve vysokých otáčkách
tak dej vedet me by to taky zajimalo 

Re: E61 535d propady výkonu ve vysokých otáčkách
diagnostika ukázala spoustu věcí, velká většina byla pozitivní. vstřiky OK, všechno kolem pár desetin odchylky. Akorát jde do motoru špatný množství vzduchu a opakovala se stále chyba váhy vzduchu, takže jsem váhu odpojil a auto jede o něco líp. Už mám objednanou jinou a zítra bych ji měl vyměnit, pak napíšu výsledek. Zároveň ještě poprosím někoho o odpověď, jestli je potřeba přes diagnostiku něco vyresetovat kvůli výměně váhy vzduchu???
Re: E61 535d propady výkonu ve vysokých otáčkách
je tam položka adaptace váhy vzduchu, takže ano.
Re: E61 535d propady výkonu ve vysokých otáčkách
Vahu vzduchu jsem vymenil a zadna zmena, jeste jsem neudelal teda adaptaci a znova diagnostiku, tak jeste neztracim nadeji...
Re: E61 535d propady výkonu ve vysokých otáčkách
co EGR a skrtici klapka?
Nemas to zakarbonovany?
houpani otacek muze mit na svedomi i zhaveni ale to by diag mela odhalit.
Me dokonce houpnuti po startu delal olej kdyz byl na spodni hranici mnozstvi.
Po vymene to najednou bylo OK
Nemas to zakarbonovany?
houpani otacek muze mit na svedomi i zhaveni ale to by diag mela odhalit.
Me dokonce houpnuti po startu delal olej kdyz byl na spodni hranici mnozstvi.
Po vymene to najednou bylo OK
Re: E61 535d propady výkonu ve vysokých otáčkách
ono to ani tak nehoupe, jako spíš, že to po sešlápnutí plynu nejede
z 0 na 80 to je raketa, tam je to v pohodě. Nejhorší to je když dám kick down třeba ve 120, vylítnou otáčky, ale auto nejede, vůbec se mu nechce a na střídačku to chvíli táhne, pak zas vůbec, dokud nepovolím plyn, aby auto začalo zvolna plynuleji zrychlovat. Když pomaličku přidávám plyn opatrně, jede auto i 220 bez problému.
Olej zkontroluji hnedka. EGR a klapku jsem nerozebíral ještě, jaký k tomu je přístup u tohodle motoru? Naposled jsem čistil klapku na E36ce M52.

Olej zkontroluji hnedka. EGR a klapku jsem nerozebíral ještě, jaký k tomu je přístup u tohodle motoru? Naposled jsem čistil klapku na E36ce M52.
Re: E61 535d propady výkonu ve vysokých otáčkách
nic slozityho
Me EGR a klapku cistil servisak a neskutecne auto ozilo...ale ta klapka uz je na vymenu takze to planuju co nejdrive.
Samozrejme to muze byt i neco jineho ale me se to projevovalo podobne.
Nekdy jakoby jsem musel pustit plyn a pri druhem seslapnuti to vystrelilo.
Ale to ze by mi to slo do otacek a nejelo jsem nemel


Me EGR a klapku cistil servisak a neskutecne auto ozilo...ale ta klapka uz je na vymenu takze to planuju co nejdrive.
Samozrejme to muze byt i neco jineho ale me se to projevovalo podobne.
Nekdy jakoby jsem musel pustit plyn a pri druhem seslapnuti to vystrelilo.
Ale to ze by mi to slo do otacek a nejelo jsem nemel

Re: E61 535d propady výkonu ve vysokých otáčkách
Podle tvého popisu ten motor prostě skáče z nějakého důvodu do nouzáku si myslím. Vždycky zatáhne tak jak má, ale pak se něco odehraje a motor jde do nouzáku.Jackj07 píše:ono to ani tak nehoupe, jako spíš, že to po sešlápnutí plynu nejedez 0 na 80 to je raketa, tam je to v pohodě. Nejhorší to je když dám kick down třeba ve 120, vylítnou otáčky, ale auto nejede, vůbec se mu nechce a na střídačku to chvíli táhne, pak zas vůbec, dokud nepovolím plyn, aby auto začalo zvolna plynuleji zrychlovat. Když pomaličku přidávám plyn opatrně, jede auto i 220 bez problému.
Olej zkontroluji hnedka. EGR a klapku jsem nerozebíral ještě, jaký k tomu je přístup u tohodle motoru? Naposled jsem čistil klapku na E36ce M52.
Dle mého osobního tipu může docházet např k overboostu, to by znamenalo že je zatuhlá regulace turba nebo je problém třeba v dodávce paliva.
Chtělo by to vyčíst live data přímo pod zátěží v tom okamžiku, kdy se tahle závada projeví a jaké byly aktuálně hodnoty reálného plnícího tlaku v porovnání s požadovaným tlakem, duty factor ventilu regulace a dalších, pro chod motoru potřebných veličin
Re: E61 535d propady výkonu ve vysokých otáčkách
Tak problem pretrvava, ale spis to postoupilo dale. Ted uz auto nema zadne propady vykonu, ale jednoduse nad cca 4tis. otacek nechce tahnout a hrozne cerne huli... vycistil jsem klapku a egr, ani to nebylo extra moc zasrany. Taky jsem projel auto po dalnici HK -> Praha a zpet s tim, ze sem do nadrze nalil DPF cleaner. Prijde mi, jako by se to koureni objevilo po tomhle experimentu.. vahu vzduchu jsem zkousel menit a nic, kdyz je odpojena dela to taky... z auta se zakouri i po nastartovani, nebo kdyz na miste seslapnu plyn..
Muze byt po smrti DPFko a tohle delat? Nebo jine napady? Podle diag jsou vstriky OK az na jeden na 5tym valci co ma korekci +2 tusim, ale to pri prvni diagnostice taky nemel a byly vsechny kolem jedny desetiny ani ne. Palivo jde podle diag taky spravne. Podtlakovy hadice vymeneny ale puvodni byly v pohode.
Uz jsem z toho nasranej docela.
Muze byt po smrti DPFko a tohle delat? Nebo jine napady? Podle diag jsou vstriky OK az na jeden na 5tym valci co ma korekci +2 tusim, ale to pri prvni diagnostice taky nemel a byly vsechny kolem jedny desetiny ani ne. Palivo jde podle diag taky spravne. Podtlakovy hadice vymeneny ale puvodni byly v pohode.
Uz jsem z toho nasranej docela.
Re: E61 535d propady výkonu ve vysokých otáčkách
Ty tam máš DPF, když ti to hulí černě ?
Re: E61 535d propady výkonu ve vysokých otáčkách
Jestli to hulí viditelně černě tak už DPF není. Co live data? Turba tlačí to co mají? Přepadový test na vstřiky byl? Korekce toho moc neřeknou.
Re: E61 535d propady výkonu ve vysokých otáčkách
Kdyz zaradim zpatecku a pridam plyn, predbehne me uplne cernej kour... jinak turba tlaci spravme. Prepadovy test nevim, ted potom co se to takhle zhorsilo planuji diagnostiku v tydnu. Na co se jeste pripadne zamerit krom tech prepadu vstriku?
Po dnesku mam uz cernej naraznik a kufr...
Po dnesku mam uz cernej naraznik a kufr...