Ahoj,
potřebuji trošku poradit, vysvětlit pár věcí. Chystal jsem se koupit X5 E70 (max.400.000Kč).
Počítal jsem s 3.0d 173kw, ale po přečtení pár témat zde, jsem celkem na vážkách. Dočetl jsem se, že není moc spolehlivá naopak celkem poruchová a finančně náročná. Tak se chci zeptat, měl jsem E61 530d 170kw (tedy před face). Všude jsem četl jak už jsou E61 po faceliftu celkem v pohodě. Předpokládal jsem, že je tam spousta stejných nebo srovnatelných věcí.
- Motor 173kw je stejný jak v E61 tak v E70 nebo se pletu? Co jsem koukal tak by nemusel být tak špatný ne? Jasně má to DPF, turbo, vstřiky... ale vyloženě něco co by se kazilo nějak extrémně?
- Převodovka u předface jsem měl klasiku ZF s tím starým voličem, u face je už joystick, je tam tedy stejná jako u E70? Krom hydroměniče, když se dělala včas výměna oleje by nemusela být nějak problématická ne? A ta převodovka je stejná nebo možná lepší než u E61 předface nebo ne?
- Měchy, nejsem si jistý jak je to u E70 jestli má každá na zadku+některé i na předku nebo jak je to? U E61 jsem měl vzadu a bez problému.
- Idrive, bral bych pouze s velkým displejem, je tam stejný systém CCC jako u E61? Před face jsem měl a nic moc, občas se sekal, zamrzal, ale prý repas cca 7tis což není taková tragedie.
Jsou ještě nějaké další věci co se vyloženě kazí nebo na co se zaměřit, či ještě hůř kvůli kterým se autu vyhnout velkým obloukem? Hledám něco pod 400.000 Kč, nástupce zmíněné E61 před face a nějak nemůžu nic jinýho co by mě nějak zaujalo najít. Benzin je těžké sehnat a stejně bych musel předělat na lpg kvuli spotřebě. Ještě mě napadla E66 ale to si moc spolehlivostí asi nepomůžu ne? Jinou značku nevím. Audi A6 asi nebrat? Mercedes netuším co... Nic krom němce nechci.
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Koupě X5 E70 - srovnání s E61
Re: Koupě X5 E70 - srovnání s E61
Ahoj, na to ti zareaguji i jako laik.
Zaujala mě první a poslední věta. To mezi tím je pak zbytečné.
Vidím to jasně na 750 Li.
Je určitě levnější i včetně servisu a spolehlivější.
400kil na E70 je dost na hraně. Aby zbylo na ty banány.
Zaujala mě první a poslední věta. To mezi tím je pak zbytečné.
Vidím to jasně na 750 Li.
Je určitě levnější i včetně servisu a spolehlivější.
400kil na E70 je dost na hraně. Aby zbylo na ty banány.
Re: Koupě X5 E70 - srovnání s E61
e66 je proti e61 asi o 800% lepsi uplne ve vsem. Kam se hrabe Bittner, to se neda srovnat. Majitele petky odpusti, ale je to proste tak.
Pokud nemas opravdu vazne duvody sahat po 4x4, tak na tvem miste silne zvazim sedmu v dobre motorizaci (prelozeno - rozhodne ne nafta).
Pokud nemas opravdu vazne duvody sahat po 4x4, tak na tvem miste silne zvazim sedmu v dobre motorizaci (prelozeno - rozhodne ne nafta).
Re: Koupě X5 E70 - srovnání s E61
4x4 nutně nemusím, jen E61 je momentálně v servise, pak hned jde, mezi tím jsem pořídil E90 ale to je prostě malé a nepohodlné. Chci něco velikostně alespoň jako E61 a to i pohodlím.
U té e66 jaký motory vzít?
U té e66 jaký motory vzít?
Re: Koupě X5 E70 - srovnání s E61
Tak jestli chces "alespon" pohodli jako e61, tak po svezeni v sedme uz do e61 znovu nesednes
to fakt nejde srovnat. V nicem. Vubec. Jiny vesmir.
Motor - bud chces modernejsi poface vzhled, pak 750 petilitr V8, nebo predface (muj pripad) 745 4.4 V8. LPG motoru nijak neskodi, spotreba kolem 11-12 litru, rozdil v tahu motoru benzin / LPG prakticky nepozorovatelny. Rozhodne se ale nerozhoduj o koupi auta sam, pokud do toho HODNE nevidis tak sance ze se spalis jsou obrovske.
U motoru je idealni preventivni pretesneni, kdy pak motor nejspis prezije auto, pocitej kolem 70 tisic + nejaky drbky okolo (pokud nekoupis strep) - snejk nebo JaraX, jinam bych auto nedaval.
Btw, jaraxem dotazena 745Li je ted tady k prodeji.

Motor - bud chces modernejsi poface vzhled, pak 750 petilitr V8, nebo predface (muj pripad) 745 4.4 V8. LPG motoru nijak neskodi, spotreba kolem 11-12 litru, rozdil v tahu motoru benzin / LPG prakticky nepozorovatelny. Rozhodne se ale nerozhoduj o koupi auta sam, pokud do toho HODNE nevidis tak sance ze se spalis jsou obrovske.
U motoru je idealni preventivni pretesneni, kdy pak motor nejspis prezije auto, pocitej kolem 70 tisic + nejaky drbky okolo (pokud nekoupis strep) - snejk nebo JaraX, jinam bych auto nedaval.
Btw, jaraxem dotazena 745Li je ted tady k prodeji.
Re: Koupě X5 E70 - srovnání s E61
Jestli máš 400 kil, ber 750i,Li a 103litrů nádrž LPG super. Někomu se víc líbí předface, ty jsou levnější.
Neboj, není to z mé hlavy, ale mám tady 4leté samostudium.
A sem tam si s ní zajedu
Mám E53 ikdyž 4x4 nepotřebuji. Jezdím hlavně cukačky denně 25 km do práce a prostě se mi líbí. Mám k ní vztah.
750ku bych bral při středním a větším nájezdu rozumem, ikdyž se mi líbí X5. JaraX tě třeba sveze nebo někdo a uvidíš.
Nic jiného v tom nehledej.
Buď takový pseudoteréňák, co zvládne částečně terén i asfalt nebo komfortní limuzínu co nezvládá terén ale je TOP na asfaltu.
Neboj, není to z mé hlavy, ale mám tady 4leté samostudium.


Mám E53 ikdyž 4x4 nepotřebuji. Jezdím hlavně cukačky denně 25 km do práce a prostě se mi líbí. Mám k ní vztah.
750ku bych bral při středním a větším nájezdu rozumem, ikdyž se mi líbí X5. JaraX tě třeba sveze nebo někdo a uvidíš.
Nic jiného v tom nehledej.
Buď takový pseudoteréňák, co zvládne částečně terén i asfalt nebo komfortní limuzínu co nezvládá terén ale je TOP na asfaltu.