Ahoj,
ještě letos si chci pořídit bmw a přemýšlím nad více variantami.
Obecně chci buď e92 nebo e60. Když se podívám na e90, tak mě trápí pár věcí.
Auto si kupuju, protože se chci dobře povozit a jde mi primárně o super svezení, ale zároveň musím bohužel koukat i na rozpočet a nechci, aby mě to sežralo.
A nyní otázky, které se mi hodní hlavou:
1) benzin nebo diesel?
2) manuál nebo automat?
3) šestiválec nebo čtyřválec?
3) kolik co žere?
4) jezdim spíš kratší až střední tratě 30 - 130 km - má smysl diesel?
5) co opravy? když se podělá automat, kolik zahučim? a rozdíl v cenách oprav mezi čtyřválcem a šestiválcem?
Je to spousta otázek a není to rozhodně jednoduché. .(
Takže budu hrozně moc rád za každou radu od zkušených majitelů. .)
Díky moc
L.
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e92 benzin vs diesel? manuál vs automat?
Re: e92 benzin vs diesel? manuál vs automat?
Odpovím, samozřejmě jde jen o můj názor.
1) benzín, protože BMW a protože se chceš povozit
2) manuál, protože benzínové BMW
3) šestiválec, protože jsou to super motory. Čtyřhrnky pusť z hlavy, pokud chceš jezdit pro radost
3) Moje N54 kombinace 9,4l (klobouka za 7,2l a sport kolem 13l) více ohledně ostatních motorizací https://www.spritmonitor.de/en/ Jako všude záleží na stavu motoru a stylu jízdy (a na převodovce, technickém stavu, xdrive atd.)
4) viz 1)
5) tohle velmi záleží na tom, co koupíš. Může to být plečka před smrtí (nemusí to na první pohled vypadat) nebo v zánovním stavu (klidně i se 150 000 km na tachu) nebál bych se toho.
Jinak trojka kupé i sedan je fajn, chce to vidět a prolézt.
Jakej máš rozpočet?
1) benzín, protože BMW a protože se chceš povozit
2) manuál, protože benzínové BMW
3) šestiválec, protože jsou to super motory. Čtyřhrnky pusť z hlavy, pokud chceš jezdit pro radost
3) Moje N54 kombinace 9,4l (klobouka za 7,2l a sport kolem 13l) více ohledně ostatních motorizací https://www.spritmonitor.de/en/ Jako všude záleží na stavu motoru a stylu jízdy (a na převodovce, technickém stavu, xdrive atd.)
4) viz 1)
5) tohle velmi záleží na tom, co koupíš. Může to být plečka před smrtí (nemusí to na první pohled vypadat) nebo v zánovním stavu (klidně i se 150 000 km na tachu) nebál bych se toho.
Jinak trojka kupé i sedan je fajn, chce to vidět a prolézt.
Jakej máš rozpočet?
Re: e92 benzin vs diesel? manuál vs automat?
další "můj" názor: určitě raději e9X než e60
1) benzín (naprosto neporovnatelnej komfort)
2) záleží na preferenci
3) šestiválec
4) marginální vzhledem k dalším nákladům
5) ne
6) šestiváec rozhodně není dražší na údržbu, spíš naopak, automatu se hned neboj, zase tak moc se neserou.
Jo a nemám to načtený, ale vyzkoušený. Za modelový 3 roky a 100tis km provozu mě 320d vyšla dráž než 330i
1) benzín (naprosto neporovnatelnej komfort)
2) záleží na preferenci
3) šestiválec
4) marginální vzhledem k dalším nákladům
5) ne
6) šestiváec rozhodně není dražší na údržbu, spíš naopak, automatu se hned neboj, zase tak moc se neserou.
Jo a nemám to načtený, ale vyzkoušený. Za modelový 3 roky a 100tis km provozu mě 320d vyšla dráž než 330i
Re: e92 benzin vs diesel? manuál vs automat?
Ahoj,
díky moc za info.
Chci se dostat do 300k, ideálně 250k.
A s autem jezdim nyní x krát týdně 60km (práce a zpět) a cca 1x za 14 dní 100 + km (zahrada, výlety atp.)
A pak dvakrát a třikrát do roka dovča tak 1000 km.
Za rok najezdim cca 10 tis.
Moc dík, L.
díky moc za info.
Chci se dostat do 300k, ideálně 250k.
A s autem jezdim nyní x krát týdně 60km (práce a zpět) a cca 1x za 14 dní 100 + km (zahrada, výlety atp.)
A pak dvakrát a třikrát do roka dovča tak 1000 km.
Za rok najezdim cca 10 tis.
Moc dík, L.
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Re: e92 benzin vs diesel? manuál vs automat?
No jestli to bude na dojíždění do práce - meziměsto 60km denně tak jenom za rok to hodí 15tis.km a člověk je pak časem línej a jezdí s tím Báwem aj na záchod. Takže nájezd počítejme spíš přes 20k.
Především bych bral E92 před E60 pokud člověk jezdí sám, nemá rodinu, chce sport jízdu- líp si to užije aj zaparkuje (=velká 5er zbytečnost).
Nějaká mladá 330D manual možná snad ještě budiž, ale Budeš Mít Wýdaje takjaktak za DPF, coolery, dvouhmoty atd. Dál nejlíp 325i a 330i.
Ps. a kdyby to moc žralo a bylo to nezvladatelný coupé tak ještě poslední záchrana může být LPG s N52. Ale umí to jezdit průměr za 8-9l/100 s šestikvaltem, pokud to nebude je courání po městě a přímovstřik ještě zamíň.
Především bych bral E92 před E60 pokud člověk jezdí sám, nemá rodinu, chce sport jízdu- líp si to užije aj zaparkuje (=velká 5er zbytečnost).
Nějaká mladá 330D manual možná snad ještě budiž, ale Budeš Mít Wýdaje takjaktak za DPF, coolery, dvouhmoty atd. Dál nejlíp 325i a 330i.
Ps. a kdyby to moc žralo a bylo to nezvladatelný coupé tak ještě poslední záchrana může být LPG s N52. Ale umí to jezdit průměr za 8-9l/100 s šestikvaltem, pokud to nebude je courání po městě a přímovstřik ještě zamíň.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: e92 benzin vs diesel? manuál vs automat?
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Re: e92 benzin vs diesel? manuál vs automat?
To nebude úplně easy. Tím pádem 335i padá, 330i se jich možná pár najde, ale je to na hraně. Tady jsem kouknul na nějaký dvě. Vypustil jsem holobyty, opravy a vysoké nájezdy.Ddaada89 píše:Chci se dostat do 300k, ideálně 250k.
https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v% ... 28939.html
https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v% ... 90484.html
Pak bych asi hledal 325i... Tam v týhle ceně, přece jen bude z čeho vybírat (aby to mělo taky nějakou výbavu).