Potřebuji poradit ohledně výměny servo čerpadla na BMW E61 LCI (530d, 173kw, 2008)
Po výměně hřebenového řízení za "nové" (repas Bosch) mi bohužel odešlo i servo čerpadlo, které teď buď netlačí vůbec, a nebo vynechává (dříve se projevovalo divnými zvuky při zatáčení, takže už bylo načnuté).
Nikde se mi nepodařilo sehnat přesně takové čerpadlo, jako jsem měl původně v autě díl č.32416774698 viz. foto.
Na tomto čerpadle je tlakový vývod označen červeně:

Vzhledem k tomu, že žádný známý ani neznámý obchod v ČR nemá toto čerpadlo dostupné (volal jsem opravdu snad všude kde to šlo, ale patrně mají všichni jednoho nebo dva dodavatele.. v ČR, Německu ani Polsku není skladem) zvolil jsem dle BMW ETK uvedenou náhradu. Po doručení nového čerpadla jsem bohužel zjistil, že tlakový vývod je na jiném místě, než u mého původního. Toto čerpadlo má ale navíc v místě původního vývodu šroub viz foto:

Moje otázka tedy zní, zda tyto šrouby nejsou určeny k záměně? Jedná se o univerzální díl pro dvě verze čerpadel, kde je možnost přehodit tento šroub a přemístit tak tlakový vývod do horní pozice, kde jej potřebuji?

Dle BMW ETK jsem později zjistil, že nově zakoupené čerpadlo je pro modely do 03/2008 a moje E61 je 05/2008 a že tyto čerpadla jsou zaměnitelné pouze ze staršího na novější, ne zpětně. Toto mi samozřejmě nedává žádný smysl, protože naopak mi to přijde ještě méně logické, protože s novějším není žádná možnost úpravy.
Potřebuji poradit od někoho zkušeného, kdo se s tímto už setkal a potvrdit si, že se opravdu jedná o možnost přehození šroubu. Nerad bych to zkoušel zbytečně, abych přišel o možnost čerpadlo vrátit nepoužité zpět.
Předem Vám všem děkuji za pomoc, snad jsem problém vysvětlil srozumitelně
