


Co treba tento? Da se verit tem najetym km pri teto cene a r.v. 2008?
https://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/ ... oFrom=list
Na papire docela jo i kdyz pro mne se to auto nelisi od e46 v podstate skoro nicim krome designem abych za to zaplatil o 80,000 vic. Ale to jeste neznamena ze to neni vsude zatmeleny, bourany, ze z toho nekape olej atd...Pato77 píše:Diky za radu. Co treba tenhle z nemecka? https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-vů ... 39569.html Vypada to “orientacne” na slusnou koupi?
chybí ti tady tlačítko TO SE MI LIBI, přesně todle je můj názor, 330i N52, a když na to nejsou prachy tak 325i N52,tommee píše:Tady je toho mnoho napsáno, můj názor ber jako názor uživatele trojkových řad. Vlastnil jsem v e46, 320i, 325i, 2x 320D, 330D, v e90 320d, 330i (n52 i n53) a rozhodně říkám, že nejlepší auto co jsem měl byla e90 330i s N52. Pokud ti to rozpočet nedovoluje, ber 325i, počkej si, hledej, vybírej, a ono se ti to vrátí..
To zalezi kdo ti ten servis bude delat. U BMW by to mohlo stacit tak na jeden servis. Ja si delam servis sam, olej a filtry kolem 800,- a rampa za 50,- tak ze mi 30,000 staci na kolem 30ti let (kdyby nebyla inflace)Pato77 píše: Predpokladal jsem ze 30tis by mohlo stacit...?
Ja mam opacnej nazor, myslim si ze e9x vypadaji pekne jenom z venku (krome tech chromovejch plastu nad ledvinkama) a interiej je horsi nez v e46, nelibi se mi pristrojova deska, plastovy kliky od dveri a celkem si myslim ze interier vypada min elegantne, levneji a zastarale proti e46. Pripada mi to ze e90 je na rychlo slepeny z dilu ktery jim zustali po e46. Nelibi se mi to auto, jsem rad ze vyhodili toho Americana protoze F31 je daleko lepsi.JaraX píše:ja bych zas nešel do E46 za tydle peníze, tak za 50-80 možná, ale prostě E90 je od E46 mílové kroky jinde.
at už zpracováním, ten interier v E90 je mnohem líp udělanej a nemá tendence k vrzání. stejně tak většina E46 už hodně trpí na korozi, na to si E90 ještě pár let počkaj. komfort je neporovnatelnej, jak komfort podvozku,tak komfort celýho auta, možnost mít logic 7, a vůbec všechny audia v E90 hrajou líp jak E46, idrive, to je další velký plus, možnost mít aktivní tempomat,HUD a mraky dalších věcí s kterýma se dá auto koupit nebo se dají pak dodělat.
S automatem prijdes o vykon tak ze kdyz si koupis ten 325i uz s manualem to nebude zadna raketa a s automatem uz vubec ne. Do 330i asi ma smysl ho koupit ale kdyz chces 330i tak chces "drive", kde je drive s automatem?Pato77 píše: Jeste by me zajimalo jak je to s automatickyma prevodovkama, jsou problemove nebo se toho nemusim bat?
- automat a manual v E90 stojí +- to samý, počítej že za výměnu spojky a dvouhmoty dáš u manualu 30 tisíc, za stejný prachy máš celej druhej starší automat + výměnu převodovky i oleje a dalších těsnění. automat žere víc ve městě a zase šetří na dalnici. ve výsledku to vlastnictví stojí to samý a je otázka co tě víc baví, obojí bych si ale vyzkoušel, spousta lidí nechce automat protože s ním nemá zkušenost a nebo má zkušenosti s nějakýma NON-BMW automatama který jsou často otřesný. v BMW většina automatů krom třeba těch GM funguje suprově a 6kvat v E90 je jedna z nejlepších převodovek co znám. já bych volil automat, jelikož hodně jezdím a často se motám někde ve městěch, musím vyřizovat telefony, najít se za jízdy atd. ale pokud chceš víkendovku na svezení a rád si užíváš hrabačky z křižovatek, atd tak je manuál lepší volba.[/quote]
To nerikam protoze nemuzu shrnout 143 milionu lidi do jedny hromady a z toho delat nejaky zavery.JaraX píše:- to jako chceš říct že auta z Italie jsou lepší než z Německa? to jsi mě fakt pobavil. Italové sou totální prasata, o auta se nestarají a auta z IT jsou většinou paštiky, u kterých navíc většinou nemáš ani vyhřívaný sedačky a o té soli od moře se vůbec nebavím.