Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Bmw 3 e90 do 170tis - nafta?benzin?

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Pato77

Bmw 3 e90 do 170tis - nafta?benzin?

#1 Příspěvek od Pato77 »

Zdravim, tak jsem se rohodl pro koupi bmw, cena do cca 170tis kc. V bmw jsem novacek a co se tyka celkovych znalosti aut nejsem zadnej mechanik :). Takze bych se rad poradil. Vzdy jsem byl zastancem spise benzinovych motoru ale v cenove relaci kterou do toho chci vrazit neni zase takovy vyber ojetych bmw od r. vyroby 2005+. Takze, vecna otazka :), benzin nebo nafta? Respektive, kdyz koupim naftu budu litovat? Pokud ano, proc? Jaky motor? Koukal jsem puvodne na 320i a 325i, ale nebranil bych si ani 318i, a jak je to v nafte? Dalsi otazka, do kolika cca najetych km byste do toho sami sli? V bazarech davam vyhledavani do 200tis najetych km. Ale i to mi uz prijde dost. Nejradeji bych si predstavoval tak 150max. Jenze pak uz je tu otazka meho cenoveho rozpeti. Puvodne jsem mel na auto 230tis no ale nakonec mi na auto zbyva z jistych duvodu jen 170+-. Takze co byste mi doporucili? Auto mam vplanu koupit koncem ledna, max unora. Je to vubec realne dle mich pozadavku sehnat kvalitni vuz v teto cenove kategorii? Dalsi vec je ze nemam moc zname kteri by se v autech vylozene vyznali natoz v bmw. Takze kdyz byc si pak nasel nejaky vuz a post ul ho sem jsou tu lide ochotni mi rict alespon zhruba jestli je to ok ci nikoliv? Predem diky tem co si prectou me vycerpavjici otazky a i za pripadne rady a odpovedi :).

Co treba tento? Da se verit tem najetym km pri teto cene a r.v. 2008?
https://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/ ... oFrom=list
JaraX
Kontaktovat uživatele:

Re: Bmw 3 e90 do 170tis - nafta?benzin?

#2 Příspěvek od JaraX »

na naftu bych se vykašlal, stará nafta = jen problémy, komfort je taky menší a zábava taky.
318i a 320i jsou na tom velmi podobně, poruchové motory, výkon nikde.