Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

P: BMW 740i e38 "Alpina style" LPG, M62TUB44 vanos

Pouze vozidla BMW!
Odpovědět
Zpráva
Autor
Syrup
Registrovaný
Příspěvky: 926
Registrován: sob 05.01.2008 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

P: BMW 740i e38 "Alpina style" LPG, M62TUB44 vanos

#1 Příspěvek od Syrup »

Přesné typové označení vozidla: BMW E38 740i
Druh karoserie: sedan
Rok výroby: 1998
Objem válců: 4400
Výkon: 210 kW
Druh paliva: N95
Barva: modrý
Počet najetých kilometrů: 302 000
Stav vozidla: l
Platnost STK:
Cena: 225 000,-
Popis výbavy: viz. popis
Popis provedených oprav: viz. popis
Popis nutných oprav, nebo nedostatků: viz. popis
Kontakt: 777948082

Nastal cas prodeje moji sedmy. Auto vlastnim pres 4 roky, za tu dobu investovano nesmysl penez, energie a casu z toho udelat auto podle moji predstavy tak jak by stara 7ma mela vypadat. Auto jsem mel jako 2. "youngtimera" do garaze, v zime jsem s ni posledni roky nejezdil vubec a casem jsem dosel k tomu ze je mi proste druhe auto do garaze naprosto k nicemu i pres leto, bohuzel, tudiz doufam bude delat radost nekomu jinemu.

740i e38 M62TUB44, VIN: DF85459, rok vyroby 1998, puvod Svycarsko, jsem 2. majitel v CR, najeto neco pres 300k, nebourana, LPG v toroidni nadrzi misto rezervy v kufru, plneni pod naraznikem.

Vybava

automat, 16:9 navi, vyhrivane sedacky, dvouzonova klima, dvojita okna, mlf volant, xenony, PDC vpredu vzadu...proste takovy standart.

detailni vypis vybavy zde: http://bimmer.work/vin/13d1ec9e6684b6eb ... 8dafa4bbe/


Nemam v umyslu mazat lidem v inzeratu med kolem pusy, takze zde napisu narovinu vsechno co a jak.

Servis

Pred dvema lety v aute kleknul motor, praskl blok na 8. valci. Tudiz se vyndal, sehnal se jiny motor i s prevodovkou 540i po FL (typove naprosto shodny) a implementovalo se nove srdce do sedmy. Kdyz se z 540i bral motor s prevodovkou, na budikach ji svitilo ze ma 180k najeto, jestli je to pravda, nevim. Hned po vymene motoru jsem si zazil par detskych nemoci, tudiz se hned menila vaha vzduchu, veskere chladici potrubi- gumove hadice ktere trpi praskanim po najeti urciteho poctu kilometru z duvodu vetsi provozni teploty M62ky (ano, stalo se mi to a auto mne nechalo stat), menilo se potrubi topeni, chladic, expanzka a spusta dalsich nesmyslu na ktere si ted uz z hlavy nevzpomenu. Z ostatnich casti jsem nechaval renovovat
nadrz paliva, ktera zacla prosakovat.

Motor: Pred zimou jsem daval auto na velky servis co se tyce rozvodu, ktere u M62ojek rady odchazi po urcite porci km, daval jsem to tam z preventivnich duvodu- tzn. jsou vymeneny vsechny kluzne listy na rozvodak, rozvodovy retez, napinak, pretesneny vanos, pretesnena vika ventilu, novy olej v motoru, pretesnene servo a opet jeste urcite neco na co jsem zapomel.

Prevodovka: V prevodovce je vymenen svazek s tepelnym cidlem- v lete se mi stavalo ze auto pri tepelne zatezi nechtelo radit za 3. Problem vyresen. Vymene olej a filtr.

Kosmetika: Kdyz jsem auto koupil, predni lampy pripominaly spis bludicky a tak jsem nechal udelat komplet nova custom svetla s balasty, vybojkami, skly a komplet novymi vnitrky. Tahle sranda stala cca 25k, ale auto sviti naprosto skvele, neporovnatelne s jinymi 7er. S novymi svetly jsem koupil dopredu oranzove blinkry a dozadu nove cerveno-oranzove lampy, oboji depo, ale s kvalitou jsem naprosto spokojen, vypada to spolecne s modrou barvou vic nez dobre.

Jelikoz neni vsechno ruzove, tak i auto ma samozrejme nejake minusy, vzdyt je taky skoro 20 let stare.

Ze soucasnych problemu bych asi jako nejpalcivejsi vyzdvihl hucici servo pumpu, ktera kdyz se dala zpatky na nove slozeny motor, tak se zacla ozyvat. Netusim kolik to muze nebo nemuze jeste najet, ale radsi bych ji vymenil. Cena zhruba 5-7k, jak kdo sezene. Dalsi vec je ze by to chtelo novou baterku, po 14ti dnech stani v garazi uz nenastartuju. Soucasna baterka je tam zhruba 3 roky, a jelikoz jsem s tim autem moc nejezdil a sedma ma velke odbery i ve "stand-by" rezimu, tak ji to asi trochu nahlodalo. Jo a taky by to asi chtelo nechat srovnat kola, pri rychlosti okolo 100 km/h to je citi ve volantu. Asi to bude tim ze jsem ji ted 3 zimy neprezouval a ty kola rovnat ani nenechaval.. Co se kosmetiky karoserie tyce, nato ze to auto je 20 let stare tak ma korozi na jednom miste- pod listou pravych zadnich dveri. To je cele.

Na aute jsou 4 letni pneu, myslim AVON, ktere jeste par let urcite vydrzi.

Prubezne budu doplnovat fotky a inforamce na ktere si vzpomenu...

To dulezite:

CENA: 225 000,- Kc.

kontakt: 777948082 nebo mail syrupone@gmail.com

Ten kdo se nezdesil na prvni pohled a hned nezavrel stranku, ten muze zascrollovat dolu pro fotky :mrgreen: Zatim jen par, vsechno doplnim casem jen co se dostanu k disku s fotkama ktere jsem za tech par let udelal, pripadne auto vytahnu z garaze a poradne nafotim.

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Naposledy upravil(a) Syrup dne pát 23.02.2018 16:00, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Misa Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3383
Registrován: pát 01.10.2004 00:00
Bydliště: Praha východ

Re: P: BMW 740i e38 "Alpina style" LPG, M62TUB44 vanos

#2 Příspěvek od Misa Moderátor »

:cool2: :cool2:
E87 120dA & E36 325iC & G07 xDrive40d
ex E36 316iCompact
Odpovědět