Ano, moje měla najeto 143tis , když jsem dělal poprvé ventilové víko, další co ke mě jezdí na servis taky 130tis a víko kašatorex + těsnění olejového domku a příruby na olejový chladič = dělá se to většinou komplet naráz.
Ventilové víko praská - hlavně je v něm špatný separátor na 99% pokud někdo nevyměnil za Vargas nebo BMS + PCV hadice
Kilometráž hezká, ale 100% tam nebudou vstřiky z posledním indexem 12, měli by být udělané svíčky a cívky. Vysokotlak pokud nebyl dělaný tak tě brzy čeká - to i původní vodní pumpa (na té je většinou datum výroby tak se to dá poznat, pokud to nepřečteš tak je původní

)
Turba vyměná jsou fajn, otázka je co aktuátory - ty se mají dávat k turbům taky nové - podtlakové selenoidy občas taky zlobí + popraskané hadice a vanos selenoid (čištění nepomáhá).
Manuál good, ale může se stát že začne pohupkávat dvouhmota - ona nebude jako vysloveně v prdeli a prostě trošku to loudí takový divný zvuk a nechová se to uplně top - výměna za verzi z US 550i F10 trochu pomůže

Automat je u tohodle motoru celkem spolehlivej, snese i nějakýho koníka navíc
Já mám 335i taky jako daily car a prostě jako hlavní auto na ježdění, je to fajn, spotřeba po brně a okolo 8,5-10,5 dlouhodobě, na ten krut se zvyká příjemně a hlavně u kombíčka nikdo moc nečeká, že by to jako mohlo i jet ...

Jen to teda má zoufalej kufr, ale to už asi víš
