Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

850Ci upgrade na jednu baterku a proč sou tam dve?

Vše o E31, G15
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Popp
Registrovaný
Příspěvky: 495
Registrován: ned 11.01.2015 01:00
Bydliště: Plzen

850Ci upgrade na jednu baterku a proč sou tam dve?

#1 Příspěvek od Popp »

https://www.youtube.com/watch?v=lYm3dPOedmQ

Je to realne dobre riešenie prerobit to na jednu baterku?
Naposledy upravil(a) Popp dne stř 16.05.2018 19:06, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Popp
Registrovaný
Příspěvky: 495
Registrován: ned 11.01.2015 01:00
Bydliště: Plzen

Re: 850Ci upgrade na jednu baterku

#2 Příspěvek od Popp »

Tak nič no, kupil som dve nove baterie ale vrátim ich, budem prerábat na jednu, zajtra syn prelisuje kable a konektory.
Video s fotkami bude na youtube - po upravení dám odkaz na jeho kanál.
Naposledy upravil(a) Popp dne ned 20.05.2018 11:03, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Popp
Registrovaný
Příspěvky: 495
Registrován: ned 11.01.2015 01:00
Bydliště: Plzen

Re: 850Ci upgrade na jednu baterku a proč sou tam dve?

#3 Příspěvek od Popp »

Zo synom sme prekopali kabeláže v kufri a prerobili to celé na jednu baterku, baterku sme použili z e66 760Li, bohužial sa nevojde napravo do blatniku tak sme ju dali do rezervy kde sa vošla pekne bez bastlenia kabeláže.
Uživatelský avatar
vita11 Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2229
Registrován: stř 26.06.2013 00:00
Bydliště: Praha/Brno/Břeclav

Re: 850Ci upgrade na jednu baterku a proč sou tam dve?

#4 Příspěvek od vita11 Moderátor »

Takový blbý dotaz. K čemu to má být dobré?
V8 power :twisted: BMW 650i LCI Spacegrau
Top down 8-) BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine :) BMW R1150R Atlantablau
Obrázek
Uživatelský avatar
Pavel 528
Registrovaný
Příspěvky: 1263
Registrován: stř 09.07.2003 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: 850Ci upgrade na jednu baterku a proč sou tam dve?

#5 Příspěvek od Pavel 528 »

taky nechapu,proc to nenechat jak to ma byt origo....penezove za baterky relativne zadny rozdil a neni to bastl na prvni pohled.....
Uživatelský avatar
Popp
Registrovaný
Příspěvky: 495
Registrován: ned 11.01.2015 01:00
Bydliště: Plzen

Re: 850Ci upgrade na jednu baterku a proč sou tam dve?

#6 Příspěvek od Popp »

Prečo blbý dotaz, TVL mám dojem že fakt podpora na tomto fore je je jako u jebnutých na dvore.
Ma asi zaujíma prečo tam su dve, z jakeho dovodu atd... preboha živého, miesto normalnej odpovede same pičoviny.
Jaký bastl že som odšroboval kable ktore prepojovali baterky navzajom a nechal tam jednu.

Dnes som dal baterku na pravu stranu, vošla sa tam na minimeter presne, sralo ma to že je dolu.

Na D. fore som čítal že jednu baterku alternator lepšie dobije, zvlašt ked sa jazdí stým iba občas. Silnejšia baterka s lepším štartovacím ciklom je zase iba prínos pre celé auto, atd... nie som mechanik takže 100% netuším, zatial som sa k normalnej odpovede nedostal.
Preto som chcel vediet čo a jak.

To že dávate na auta čínske hnusne kola a miesto lakovania dielou polepíte foliami alebo gíčovím karbonom, kupujete drbnuté hnusne znaky a to vám nevadí ale že niekto rieši zasadne veci toho sa hned všetci chytáte.
Uživatelský avatar
zddan01 Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2160
Registrován: stř 05.10.2016 17:57

Re: 850Ci upgrade na jednu baterku a proč sou tam dve?

#7 Příspěvek od zddan01 Člen Klubu »

Podle mě to tady (a i někde jinde) jen tak někdo vědět nebude... Je to vyjimečný, složitý auto...

K těm reakcím, no, je to i kultovní auto a na BMW fóru se logicky nemusí líbit, že ho někdo moc předělává ;)

Já se třeba u svých aut (6 E64 a Z3 coupe, a vlastně i X5 E53) vzhledově držím doby, kdy ty auta vznikly, mám tam kola, která byla na tu konkrétní řadu (rozlišuju i preFL a FL), žádný bílý LED do angel eyes (ty šly z E64 ven), žádný M znáčky na kufru apod. Originál, nebo originál retrofit radia, skryté hands free a tak...
Třeba u tý Z3 mi chybí pásky na suchý zipy, co drží nářadí (který mám samozřejmě komplet :) ), nejsou vidět ale znervózňuje mě to...
Nebránil bych se upgradům, který by na autě odstranily nějaký životu nebezpečný problém - mířím k těm brzdám, ale chtěl bych tam mít možnost dát origo kola... Ono pak, když ty auta někdo zná, tak hned ví, aha, kola z 7 atd. Prostě vylepšit nutné, ale zachovat původní vzhled..

Takhle za mě, ale platí věc a názor každýho... A ono někomu radit není vůbec dobrý ;)

Každopádně :thumbsup: za odvahu to auto koupit, já bych měl strach i za tu cenu, jak si ho kupoval ty, ani ne kvůli V12, ale elektrice, specifickým dílům atd. A i za to, tady o tom autě psát!
To že dávate na auta čínske hnusne kola a miesto lakovania dielou polepíte foliami alebo gíčovím karbonom, kupujete drbnuté hnusne znaky a to vám nevadí ale že niekto rieši zasadne veci toho sa hned všetci chytáte.
Takový jsou tady, jo? :)

Co fotky, už jsi to s někým pořešil? Jestli ne, můžem se domluvit přes SZ a já je sem hodim. Ať se tu nechodí kolem horký kaše... :D
645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: 850Ci upgrade na jednu baterku a proč sou tam dve?

#8 Příspěvek od JaraX »

dvě jsou tam kvuli kapacitě, já bych nevymyšlel kraviny, dal dvě a hotovo.
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

Re: 850Ci upgrade na jednu baterku a proč sou tam dve?

#9 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

A v 7er V12 jsou taky dvě, nebo to bylo jen specifikum elektrárny E31 ?

Já nevim, proč se to předělává, ale selskej rozum říká => úspora nákladů a hlavně hmotnosti (btw. rezervu bych taky nevozil). Třeba v té době nebyly takový akumulátory, aby to spoustu let táhly o samotě?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: 850Ci upgrade na jednu baterku a proč sou tam dve?

#10 Příspěvek od JaraX »

spíš to auto tehdy vydrželo někde stát pul dne zaply nenastartovany, dnešní auto se vybije za pul hodiny, ale třeba taková G11 už má baterky rovnou 3 :D
Uživatelský avatar
Popp
Registrovaný
Příspěvky: 495
Registrován: ned 11.01.2015 01:00
Bydliště: Plzen

Re: 850Ci upgrade na jednu baterku a proč sou tam dve?

#11 Příspěvek od Popp »

Co fotky, už jsi to s někým pořešil? Jestli ne, můžem se domluvit přes SZ a já je sem hodim. Ať se tu nechodí kolem horký kaše... :D
Už by som mal byt členom, poplatok zaplatený tak asi čakám na niečo.
Zopár foto som už posielal rozne vedšinou tým čo maju iPhone ale pokial pošleš email pošlem aj naten.
Uživatelský avatar
Popp
Registrovaný
Příspěvky: 495
Registrován: ned 11.01.2015 01:00
Bydliště: Plzen

Re: 850Ci upgrade na jednu baterku a proč sou tam dve?

#12 Příspěvek od Popp »

JaraX píše:dvě jsou tam kvuli kapacitě, já bych nevymyšlel kraviny, dal dvě a hotovo.
OK předelám spátky, kdyby tohle nekdo takhle napsal hned, moch sem si ušetřit práci. JaraX dekuju, zase!!!
Uživatelský avatar
Popp
Registrovaný
Příspěvky: 495
Registrován: ned 11.01.2015 01:00
Bydliště: Plzen

Re: 850Ci upgrade na jednu baterku a proč sou tam dve?

#13 Příspěvek od Popp »

JaraX píše:spíš to auto tehdy vydrželo někde stát pul dne zaply nenastartovany, dnešní auto se vybije za pul hodiny, ale třeba taková G11 už má baterky rovnou 3 :D
Nemecke forum 90% odpovedí upgrade na 1baterku 110A
Česke forum nechaj dve ako su.

No jo no, dam tam dve.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: 850Ci upgrade na jednu baterku a proč sou tam dve?

#14 Příspěvek od JaraX »

hele, to auto vždycky někdě stálo jako demo, ukazovali všude jak to má všecko 2x, 2x DME, 2x čerpadlo i tuším, 2x baterka, a ty to někde vystavíš a každej se půjde s obdivem podívat na ty dvě baterky a ty uvidí tam nějaké klemy. já myslím že to auto si zaslouží být jak patří. co bych za to dal mít v E65 2x baterku.
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

Re: 850Ci upgrade na jednu baterku a proč sou tam dve?

#15 Příspěvek od Jaris330D »

V tom souhlasim u E66 umim vytriskat baterku se zaplou hudbou behem 30 minut. A to ji nemam nahlas. Cely den se vrtam v aute a jen stropni svetylka mne ji behem toho dne vydudaj, ze to na me zacne rvat. Musim je porad vypinat. Pak musim cely den zase nabijet.
Nemuzu si ani pustit radio, jaky je to zrout.
Ale zase je dobry, ze te to nenecha ji uplne vycucat, abys nenastartoval.
Uživatelský avatar
Hoody4
Registrovaný
Příspěvky: 220
Registrován: úte 23.04.2013 00:00
Bydliště: Praha

Re: 850Ci upgrade na jednu baterku a proč sou tam dve?

#16 Příspěvek od Hoody4 »

JaraX píše:dvě jsou tam kvuli kapacitě, já bych nevymyšlel kraviny, dal dvě a hotovo.
Pokud tam dá jednu se stejnou kapacitou jako měli dvě původní, která bude pasovat (nevím zda taková baterie existuje), tak je z elektro hlediska úplně jedno zda je tam fyzicky jedna nebo dvě. Jedna dává navíc mnohem větší smysl, méně kontaktů -> menší přechodové odpory atd. atd.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: 850Ci upgrade na jednu baterku a proč sou tam dve?

#17 Příspěvek od JaraX »

tak mi takovou ukaž :)
Uživatelský avatar
Popp
Registrovaný
Příspěvky: 495
Registrován: ned 11.01.2015 01:00
Bydliště: Plzen

Re: 850Ci upgrade na jednu baterku a proč sou tam dve?

#18 Příspěvek od Popp »

Dnes som zistoval, iba aby som vedel ako a prečo a prečo vobec.

Je tam iba 140A alternator takže prenho je naročne dobit dve baterky aj ked su iba 65A prave koly odporom nie na kabloch ale na okách atd...

Jedna baterka dnešnej doby 110A je 100% lepšie riešenie ako dve 65A

Zase dat tam dve napr. 95AH bude pre dobíjanie velice problematicke.

Podla mojho mechanika a to mu verím 100% (nie je odborník na BMW) varianta jednej 110A alebo dve 75A a bude to dobré.

Dám tam teda dve 75A nech to mám "NEBASTLENE"

Kupim dalšiu udržovaciu nabíjačku a necham to nanej ked bude v garáži čakat na nedelnú projíždku zo synom po Plzni.

Budem mat další elektromobil :lol: :lol: :lol:
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: 850Ci upgrade na jednu baterku a proč sou tam dve?

#19 Příspěvek od JaraX »

to máš přece jedno jeslti máš celkovou kapacitu 100Ah nebo 200Ah, rozdíl bude akorát v tom že pokud to vybiješ z 200Ah na 20Ah a pak to budeš nabíjet do 200Ah místo do 100Ah, tak to prostě dýl potrvá. altíku je to jedno. ten si drží svoje napětí a dle toho pak jede proud.
Uživatelský avatar
Popp
Registrovaný
Příspěvky: 495
Registrován: ned 11.01.2015 01:00
Bydliště: Plzen

Re: 850Ci upgrade na jednu baterku a proč sou tam dve?

#20 Příspěvek od Popp »

Toto je odpoved. Dakujem JaraX
Odpovědět