Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
850Ci upgrade na jednu baterku a proč sou tam dve?
850Ci upgrade na jednu baterku a proč sou tam dve?
https://www.youtube.com/watch?v=lYm3dPOedmQ
Je to realne dobre riešenie prerobit to na jednu baterku?
Je to realne dobre riešenie prerobit to na jednu baterku?
Naposledy upravil(a) Popp dne stř 16.05.2018 19:06, celkem upraveno 1 x.
Re: 850Ci upgrade na jednu baterku
Tak nič no, kupil som dve nove baterie ale vrátim ich, budem prerábat na jednu, zajtra syn prelisuje kable a konektory.
Video s fotkami bude na youtube - po upravení dám odkaz na jeho kanál.
Video s fotkami bude na youtube - po upravení dám odkaz na jeho kanál.
Naposledy upravil(a) Popp dne ned 20.05.2018 11:03, celkem upraveno 1 x.
Re: 850Ci upgrade na jednu baterku a proč sou tam dve?
Zo synom sme prekopali kabeláže v kufri a prerobili to celé na jednu baterku, baterku sme použili z e66 760Li, bohužial sa nevojde napravo do blatniku tak sme ju dali do rezervy kde sa vošla pekne bez bastlenia kabeláže.
Re: 850Ci upgrade na jednu baterku a proč sou tam dve?
Takový blbý dotaz. K čemu to má být dobré?
V8 power
BMW 650i LCI Spacegrau
Top down
BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine
BMW R1150R Atlantablau


Top down

Calming machine


- Pavel 528
- Registrovaný
- Příspěvky: 1263
- Registrován: stř 09.07.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: 850Ci upgrade na jednu baterku a proč sou tam dve?
taky nechapu,proc to nenechat jak to ma byt origo....penezove za baterky relativne zadny rozdil a neni to bastl na prvni pohled.....
Re: 850Ci upgrade na jednu baterku a proč sou tam dve?
Prečo blbý dotaz, TVL mám dojem že fakt podpora na tomto fore je je jako u jebnutých na dvore.
Ma asi zaujíma prečo tam su dve, z jakeho dovodu atd... preboha živého, miesto normalnej odpovede same pičoviny.
Jaký bastl že som odšroboval kable ktore prepojovali baterky navzajom a nechal tam jednu.
Dnes som dal baterku na pravu stranu, vošla sa tam na minimeter presne, sralo ma to že je dolu.
Na D. fore som čítal že jednu baterku alternator lepšie dobije, zvlašt ked sa jazdí stým iba občas. Silnejšia baterka s lepším štartovacím ciklom je zase iba prínos pre celé auto, atd... nie som mechanik takže 100% netuším, zatial som sa k normalnej odpovede nedostal.
Preto som chcel vediet čo a jak.
To že dávate na auta čínske hnusne kola a miesto lakovania dielou polepíte foliami alebo gíčovím karbonom, kupujete drbnuté hnusne znaky a to vám nevadí ale že niekto rieši zasadne veci toho sa hned všetci chytáte.
Ma asi zaujíma prečo tam su dve, z jakeho dovodu atd... preboha živého, miesto normalnej odpovede same pičoviny.
Jaký bastl že som odšroboval kable ktore prepojovali baterky navzajom a nechal tam jednu.
Dnes som dal baterku na pravu stranu, vošla sa tam na minimeter presne, sralo ma to že je dolu.
Na D. fore som čítal že jednu baterku alternator lepšie dobije, zvlašt ked sa jazdí stým iba občas. Silnejšia baterka s lepším štartovacím ciklom je zase iba prínos pre celé auto, atd... nie som mechanik takže 100% netuším, zatial som sa k normalnej odpovede nedostal.
Preto som chcel vediet čo a jak.
To že dávate na auta čínske hnusne kola a miesto lakovania dielou polepíte foliami alebo gíčovím karbonom, kupujete drbnuté hnusne znaky a to vám nevadí ale že niekto rieši zasadne veci toho sa hned všetci chytáte.
Re: 850Ci upgrade na jednu baterku a proč sou tam dve?
Podle mě to tady (a i někde jinde) jen tak někdo vědět nebude... Je to vyjimečný, složitý auto...
K těm reakcím, no, je to i kultovní auto a na BMW fóru se logicky nemusí líbit, že ho někdo moc předělává
Já se třeba u svých aut (6 E64 a Z3 coupe, a vlastně i X5 E53) vzhledově držím doby, kdy ty auta vznikly, mám tam kola, která byla na tu konkrétní řadu (rozlišuju i preFL a FL), žádný bílý LED do angel eyes (ty šly z E64 ven), žádný M znáčky na kufru apod. Originál, nebo originál retrofit radia, skryté hands free a tak...
Třeba u tý Z3 mi chybí pásky na suchý zipy, co drží nářadí (který mám samozřejmě komplet
), nejsou vidět ale znervózňuje mě to...
Nebránil bych se upgradům, který by na autě odstranily nějaký životu nebezpečný problém - mířím k těm brzdám, ale chtěl bych tam mít možnost dát origo kola... Ono pak, když ty auta někdo zná, tak hned ví, aha, kola z 7 atd. Prostě vylepšit nutné, ale zachovat původní vzhled..
Takhle za mě, ale platí věc a názor každýho... A ono někomu radit není vůbec dobrý
Každopádně
za odvahu to auto koupit, já bych měl strach i za tu cenu, jak si ho kupoval ty, ani ne kvůli V12, ale elektrice, specifickým dílům atd. A i za to, tady o tom autě psát!

Co fotky, už jsi to s někým pořešil? Jestli ne, můžem se domluvit přes SZ a já je sem hodim. Ať se tu nechodí kolem horký kaše...
K těm reakcím, no, je to i kultovní auto a na BMW fóru se logicky nemusí líbit, že ho někdo moc předělává

Já se třeba u svých aut (6 E64 a Z3 coupe, a vlastně i X5 E53) vzhledově držím doby, kdy ty auta vznikly, mám tam kola, která byla na tu konkrétní řadu (rozlišuju i preFL a FL), žádný bílý LED do angel eyes (ty šly z E64 ven), žádný M znáčky na kufru apod. Originál, nebo originál retrofit radia, skryté hands free a tak...
Třeba u tý Z3 mi chybí pásky na suchý zipy, co drží nářadí (který mám samozřejmě komplet

Nebránil bych se upgradům, který by na autě odstranily nějaký životu nebezpečný problém - mířím k těm brzdám, ale chtěl bych tam mít možnost dát origo kola... Ono pak, když ty auta někdo zná, tak hned ví, aha, kola z 7 atd. Prostě vylepšit nutné, ale zachovat původní vzhled..
Takhle za mě, ale platí věc a názor každýho... A ono někomu radit není vůbec dobrý

Každopádně

Takový jsou tady, jo?To že dávate na auta čínske hnusne kola a miesto lakovania dielou polepíte foliami alebo gíčovím karbonom, kupujete drbnuté hnusne znaky a to vám nevadí ale že niekto rieši zasadne veci toho sa hned všetci chytáte.

Co fotky, už jsi to s někým pořešil? Jestli ne, můžem se domluvit přes SZ a já je sem hodim. Ať se tu nechodí kolem horký kaše...

645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Re: 850Ci upgrade na jednu baterku a proč sou tam dve?
dvě jsou tam kvuli kapacitě, já bych nevymyšlel kraviny, dal dvě a hotovo.
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Re: 850Ci upgrade na jednu baterku a proč sou tam dve?
A v 7er V12 jsou taky dvě, nebo to bylo jen specifikum elektrárny E31 ?
Já nevim, proč se to předělává, ale selskej rozum říká => úspora nákladů a hlavně hmotnosti (btw. rezervu bych taky nevozil). Třeba v té době nebyly takový akumulátory, aby to spoustu let táhly o samotě?
Já nevim, proč se to předělává, ale selskej rozum říká => úspora nákladů a hlavně hmotnosti (btw. rezervu bych taky nevozil). Třeba v té době nebyly takový akumulátory, aby to spoustu let táhly o samotě?
Re: 850Ci upgrade na jednu baterku a proč sou tam dve?
spíš to auto tehdy vydrželo někde stát pul dne zaply nenastartovany, dnešní auto se vybije za pul hodiny, ale třeba taková G11 už má baterky rovnou 3 

Re: 850Ci upgrade na jednu baterku a proč sou tam dve?
Už by som mal byt členom, poplatok zaplatený tak asi čakám na niečo.Co fotky, už jsi to s někým pořešil? Jestli ne, můžem se domluvit přes SZ a já je sem hodim. Ať se tu nechodí kolem horký kaše...
Zopár foto som už posielal rozne vedšinou tým čo maju iPhone ale pokial pošleš email pošlem aj naten.
Re: 850Ci upgrade na jednu baterku a proč sou tam dve?
OK předelám spátky, kdyby tohle nekdo takhle napsal hned, moch sem si ušetřit práci. JaraX dekuju, zase!!!JaraX píše:dvě jsou tam kvuli kapacitě, já bych nevymyšlel kraviny, dal dvě a hotovo.
Re: 850Ci upgrade na jednu baterku a proč sou tam dve?
Nemecke forum 90% odpovedí upgrade na 1baterku 110AJaraX píše:spíš to auto tehdy vydrželo někde stát pul dne zaply nenastartovany, dnešní auto se vybije za pul hodiny, ale třeba taková G11 už má baterky rovnou 3
Česke forum nechaj dve ako su.
No jo no, dam tam dve.
Re: 850Ci upgrade na jednu baterku a proč sou tam dve?
hele, to auto vždycky někdě stálo jako demo, ukazovali všude jak to má všecko 2x, 2x DME, 2x čerpadlo i tuším, 2x baterka, a ty to někde vystavíš a každej se půjde s obdivem podívat na ty dvě baterky a ty uvidí tam nějaké klemy. já myslím že to auto si zaslouží být jak patří. co bych za to dal mít v E65 2x baterku.
Re: 850Ci upgrade na jednu baterku a proč sou tam dve?
V tom souhlasim u E66 umim vytriskat baterku se zaplou hudbou behem 30 minut. A to ji nemam nahlas. Cely den se vrtam v aute a jen stropni svetylka mne ji behem toho dne vydudaj, ze to na me zacne rvat. Musim je porad vypinat. Pak musim cely den zase nabijet.
Nemuzu si ani pustit radio, jaky je to zrout.
Ale zase je dobry, ze te to nenecha ji uplne vycucat, abys nenastartoval.
Nemuzu si ani pustit radio, jaky je to zrout.
Ale zase je dobry, ze te to nenecha ji uplne vycucat, abys nenastartoval.
Re: 850Ci upgrade na jednu baterku a proč sou tam dve?
Pokud tam dá jednu se stejnou kapacitou jako měli dvě původní, která bude pasovat (nevím zda taková baterie existuje), tak je z elektro hlediska úplně jedno zda je tam fyzicky jedna nebo dvě. Jedna dává navíc mnohem větší smysl, méně kontaktů -> menší přechodové odpory atd. atd.JaraX píše:dvě jsou tam kvuli kapacitě, já bych nevymyšlel kraviny, dal dvě a hotovo.
Re: 850Ci upgrade na jednu baterku a proč sou tam dve?
tak mi takovou ukaž 

Re: 850Ci upgrade na jednu baterku a proč sou tam dve?
Dnes som zistoval, iba aby som vedel ako a prečo a prečo vobec.
Je tam iba 140A alternator takže prenho je naročne dobit dve baterky aj ked su iba 65A prave koly odporom nie na kabloch ale na okách atd...
Jedna baterka dnešnej doby 110A je 100% lepšie riešenie ako dve 65A
Zase dat tam dve napr. 95AH bude pre dobíjanie velice problematicke.
Podla mojho mechanika a to mu verím 100% (nie je odborník na BMW) varianta jednej 110A alebo dve 75A a bude to dobré.
Dám tam teda dve 75A nech to mám "NEBASTLENE"
Kupim dalšiu udržovaciu nabíjačku a necham to nanej ked bude v garáži čakat na nedelnú projíždku zo synom po Plzni.
Budem mat další elektromobil

Je tam iba 140A alternator takže prenho je naročne dobit dve baterky aj ked su iba 65A prave koly odporom nie na kabloch ale na okách atd...
Jedna baterka dnešnej doby 110A je 100% lepšie riešenie ako dve 65A
Zase dat tam dve napr. 95AH bude pre dobíjanie velice problematicke.
Podla mojho mechanika a to mu verím 100% (nie je odborník na BMW) varianta jednej 110A alebo dve 75A a bude to dobré.
Dám tam teda dve 75A nech to mám "NEBASTLENE"
Kupim dalšiu udržovaciu nabíjačku a necham to nanej ked bude v garáži čakat na nedelnú projíždku zo synom po Plzni.
Budem mat další elektromobil



Re: 850Ci upgrade na jednu baterku a proč sou tam dve?
to máš přece jedno jeslti máš celkovou kapacitu 100Ah nebo 200Ah, rozdíl bude akorát v tom že pokud to vybiješ z 200Ah na 20Ah a pak to budeš nabíjet do 200Ah místo do 100Ah, tak to prostě dýl potrvá. altíku je to jedno. ten si drží svoje napětí a dle toho pak jede proud.
Re: 850Ci upgrade na jednu baterku a proč sou tam dve?
Toto je odpoved. Dakujem JaraX