Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
bmw x6 4.0d 2011 n57s nejde do otacok
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 27
- Registrován: úte 11.01.2011 01:00
bmw x6 4.0d 2011 n57s nejde do otacok
no poviem to od zaciatku....auto 4,0d zacalo smerom do kopca byt lenive, vobec netocilo nad 3500otacok alebo velmi velmi pomaly...ked som zastavil vypol motor a nastartoval, islo zase normalne , ale iba do chvile ked som ho zase dakde vytocil zase akoby nudzak, vyhodilo mi kontrolku motora tak idem na diagnostiku, napisalo maly tlak turba raz maleho a egr ventil....tak som odniesol do servisu, ze co mi roby, vybrali egr ventil v utorok vycistili a sli skusat do kopca, auto im ani raz neprestalo tahat vraj ale egr stale vypisovalo to uz bol stvrtok a ja ze piatok pridem pon lebo mi ho treba....asi 0 10hod rano v piatok mi volali ze problem, asi turbo male v pecku....
tak to rozobrali na dalsi tyzden, male turbo bolo seknute na oske ale nedoslo k destrukcii, ani olej nezozralo nic, len uz vobec neslo.......tak som objednal nove turbo origo, ziadny repas, nove hadice k turbam obom, vsetky oringy na tesnenie hadic prirub proste vsetko, cistili aj intercooler, trochu oleja alebo skor maglajzu ale skoro vobec ziadny karbon, ani v sani co bolo dost divne, ale skoro nic, pre istotu vycistene ultrazvukom pre istotu....vsetko naspet poskladane...auto startuje vsetko sa zda byt oki, presiel som asi 300km normalne do 2000otacok aby turbo sa trochu zabehlo a uz mi vcera nedalo, tak som siel skusit....auto ide jak hodiny ale iba do 2700 az 3000otacok kym asi taha male, a jak ma ist velke ani hovno nejde...aj egr som kupil novy, nehlasi chybu , ale ked pobehas zase hlasi egr a skrtiacu...a hlavne nejde...vtedy aspon islo sem tam ho ,,vyplo,,, teraz po vymene turba nejde nad 3000 vobec teda velmi pomaly, a citit ho jak hladky disel, ziadny tah, vtedy ta do sedacky drblo jak zatiahlo, teraz nic....
zase je auto v servise ale uz druhom tam uz hladaju 2dni ale nic nezistili......uz 2000eury a nic, hoci to turbo poslo no
co vy na to??
tak to rozobrali na dalsi tyzden, male turbo bolo seknute na oske ale nedoslo k destrukcii, ani olej nezozralo nic, len uz vobec neslo.......tak som objednal nove turbo origo, ziadny repas, nove hadice k turbam obom, vsetky oringy na tesnenie hadic prirub proste vsetko, cistili aj intercooler, trochu oleja alebo skor maglajzu ale skoro vobec ziadny karbon, ani v sani co bolo dost divne, ale skoro nic, pre istotu vycistene ultrazvukom pre istotu....vsetko naspet poskladane...auto startuje vsetko sa zda byt oki, presiel som asi 300km normalne do 2000otacok aby turbo sa trochu zabehlo a uz mi vcera nedalo, tak som siel skusit....auto ide jak hodiny ale iba do 2700 az 3000otacok kym asi taha male, a jak ma ist velke ani hovno nejde...aj egr som kupil novy, nehlasi chybu , ale ked pobehas zase hlasi egr a skrtiacu...a hlavne nejde...vtedy aspon islo sem tam ho ,,vyplo,,, teraz po vymene turba nejde nad 3000 vobec teda velmi pomaly, a citit ho jak hladky disel, ziadny tah, vtedy ta do sedacky drblo jak zatiahlo, teraz nic....
zase je auto v servise ale uz druhom tam uz hladaju 2dni ale nic nezistili......uz 2000eury a nic, hoci to turbo poslo no
co vy na to??
- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
Re: bmw x6 4.0d 2011 n57s nejde do otacok
Co dpf je OK? Vstřiky jsou OK? A jestli si dobře pamatuji tak pokud měníš jedno z turb na autě musíš vyměnit všechny ne jen to jedno. U ropy tohle plus věci co popisuješ musí fungovat, jinak jedna oddělá druhou.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 27
- Registrován: úte 11.01.2011 01:00
Re: bmw x6 4.0d 2011 n57s nejde do otacok
ahoj. dpf je oki, vstreky su oki okolo vsetky su do 0.6 ale piaty je 1,6 korekcie myslim, ale vraj je to v norme....co vy na to??
vsetci vravia , ze daco to turbo neotvori, ze vzduch je problem ale zatial nik nevie ze co
vsetci vravia , ze daco to turbo neotvori, ze vzduch je problem ale zatial nik nevie ze co
Re: bmw x6 4.0d 2011 n57s nejde do otacok
že vás ty nafty baví,
dle ETK má to velké turbo pořád podtlakovou regulaci, osobně je to nejčastější problém co řešíváme u 35D a 40D, bud se rozpadnou podtlakové hadičky (stává se klidně i ve 100tkm), jsou v takových hliníkových bužírkách, ale stejně s tím bývá problém. no a to samé jsou regulátory. doporučuju vyměnit hadičky za nové (pouze origo BMW). přes Istu se pak dá udělat spousta testů podtlaku, krásně uvidíš jak chodí ty podtlakové hrnce na těch turbách. dle mého ti to turbo jen nespíná, nebo vázne.
ideálně si pak ještě vyrobit připravek na testování podtlaku, já si koupil budíček, ale tomu stačí strašně malá intenzita podtlaku, tak jsem musel improvizovat.
https://www.youtube.com/watch?v=wjY_0Ql0mpA


dle ETK má to velké turbo pořád podtlakovou regulaci, osobně je to nejčastější problém co řešíváme u 35D a 40D, bud se rozpadnou podtlakové hadičky (stává se klidně i ve 100tkm), jsou v takových hliníkových bužírkách, ale stejně s tím bývá problém. no a to samé jsou regulátory. doporučuju vyměnit hadičky za nové (pouze origo BMW). přes Istu se pak dá udělat spousta testů podtlaku, krásně uvidíš jak chodí ty podtlakové hrnce na těch turbách. dle mého ti to turbo jen nespíná, nebo vázne.
ideálně si pak ještě vyrobit připravek na testování podtlaku, já si koupil budíček, ale tomu stačí strašně malá intenzita podtlaku, tak jsem musel improvizovat.
https://www.youtube.com/watch?v=wjY_0Ql0mpA
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 27
- Registrován: úte 11.01.2011 01:00
Re: bmw x6 4.0d 2011 n57s nejde do otacok
Ahoj. Tie banky vraj skusali rovno cez hadicky nejakou pumpou a ta drzala podtlak aj 10min takze ich vylucili.
A asi aj tie hadicky lebo to skusali cez ne.
Jeden na sk fore vravel ze vaha vzduchu ale ked ju odpojim uz auto nejde ani do 3000 otacok. Menice tlaku mam dve tie vymenili medzi sebou ale ziadna zmena. Aj elektromag.ventil dali druhy a stale bez zmeny.
Dalsie napady?
Co ten vstrek je oki?
A asi aj tie hadicky lebo to skusali cez ne.
Jeden na sk fore vravel ze vaha vzduchu ale ked ju odpojim uz auto nejde ani do 3000 otacok. Menice tlaku mam dve tie vymenili medzi sebou ale ziadna zmena. Aj elektromag.ventil dali druhy a stale bez zmeny.
Dalsie napady?
Co ten vstrek je oki?
Re: bmw x6 4.0d 2011 n57s nejde do otacok
Na korekcich vstrikovacu stejne nic nejde poznat, musi se fyzicky vytahnout a nejlip hodit na stolici, potom ho muzes az vyloucit, ze je dobry. Muze podfukovat, spatne rozstrikovat, byt pridrena jehla a tak dal. Jak tu bylo psano, jestli je jeste podtlakova regulace, prijde mi udelat jen maly turbo prace na nic, mne to na 535d nechteli ani udelat, ze se musi obe spolecne a znovu seridit na stolici a nastavit na vykon predepsany vyrobcem. Pripadne at me nekdo opravi, kdyby to nebyla pravda.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 27
- Registrován: úte 11.01.2011 01:00
Re: bmw x6 4.0d 2011 n57s nejde do otacok
Male turbo je uplne nove od vyrobcu aj nastavene. Asi si myslel ze velke von.no ked nic nezistia pojdu obe von .len to sa mi velmi nechce.
Re: bmw x6 4.0d 2011 n57s nejde do otacok
Ano, male turbo nastavene je, ale musi se nastavit obe spolecne, tedy spis ten mechanismus co je ovlada, musi byt serizen presne.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 27
- Registrován: úte 11.01.2011 01:00
Re: bmw x6 4.0d 2011 n57s nejde do otacok
takze konecne sa chybu podarilo najs, motorcek ovladania vyrivych klapiek sa zasekol ked boli zatvorene, rozbehali ho ale zasekol sa zas a turbo nemalo dost vzduchu, pocas jazdy kym ho nezaseklo islo auto ako ma....kto by to bol povedal
objednany novy 350eur...to je fakt dost, ale co uz...tak to snad pojde ako ma...potom napisem...vsetkym dakujem za napady...
objednany novy 350eur...to je fakt dost, ale co uz...tak to snad pojde ako ma...potom napisem...vsetkym dakujem za napady...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 27
- Registrován: úte 11.01.2011 01:00
Re: bmw x6 4.0d 2011 n57s nejde do otacok
a este ta korekcia vstreku na 1,6 je oki alebo to neriesit?? uz sa bojim vsetkeho


Re: bmw x6 4.0d 2011 n57s nejde do otacok
Jak jsem psal, vubec nic ta korekce nerika. Musi se fyzicky vytahnout a zkontrolovat. Tahle hodnota je uz dost
Re: bmw x6 4.0d 2011 n57s nejde do otacok
to si nesmíš kupovat naftu, ta je jen pro odvážné a bohaté.
1,6 už je dost, radši bych ty vstřiky nechal otestovat.
1,6 už je dost, radši bych ty vstřiky nechal otestovat.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 27
- Registrován: úte 11.01.2011 01:00
Re: bmw x6 4.0d 2011 n57s nejde do otacok
ti poviem, ved to zere v meste aj tak 15litrov nafty jak nic, to bolo moje posledne naftove auto, nikdy viac...
ale priatelka ho chce , tak nech sa vozi no...hehe...
skusim pockat este nech vymenia vsetko, a potom dam zas iba tak ceknut vstreky, nikdy nevies preco tak ukazoval, dpf je uplne v pohode, nulova dymivost vraj, ze motoru nic nieje, a nemam dotoho sprtat....ta uvidime no....
apropo ani tie nove bmw benziny 8valce vraj nic moc, ze ich vies hocikedy uvarit, potom co sa to stavalo dost casto, nejako zmenili to chladenie, ale ze ked tomu davas poriadne aj tak ho uvaris, co vy na toto??hmmm
ale priatelka ho chce , tak nech sa vozi no...hehe...
skusim pockat este nech vymenia vsetko, a potom dam zas iba tak ceknut vstreky, nikdy nevies preco tak ukazoval, dpf je uplne v pohode, nulova dymivost vraj, ze motoru nic nieje, a nemam dotoho sprtat....ta uvidime no....
apropo ani tie nove bmw benziny 8valce vraj nic moc, ze ich vies hocikedy uvarit, potom co sa to stavalo dost casto, nejako zmenili to chladenie, ale ze ked tomu davas poriadne aj tak ho uvaris, co vy na toto??hmmm
Re: bmw x6 4.0d 2011 n57s nejde do otacok
nafta s DPF ok nikdy nebude kouřit ani když bude KO vstřik, to DPF to pobere, tzn nemáš jak poznat ten vstřik, musí prostě ven.
ty V8 s turbem jsou katastrofa, určitě nemá cenu je brát, ani novější a jsou dvě možnosti.
koupit si auto se starším N62 např E70, E65 apod
nebo si koupit auto s motorem N55 tzn 40i, ty jsou poměrně ok, svých 250tkm najezdí tak nějak bez problémů a pak je stejně už celé auto zralé do šrotu.
ty V8 s turbem jsou katastrofa, určitě nemá cenu je brát, ani novější a jsou dvě možnosti.
koupit si auto se starším N62 např E70, E65 apod
nebo si koupit auto s motorem N55 tzn 40i, ty jsou poměrně ok, svých 250tkm najezdí tak nějak bez problémů a pak je stejně už celé auto zralé do šrotu.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 27
- Registrován: úte 11.01.2011 01:00
Re: bmw x6 4.0d 2011 n57s nejde do otacok
ja som moju x6 kupoval z bmw po leasingu, malo 220k km najazdene ale servisovane bolo len v bmw, a fakt som s tym nemal problem az doteraz a to ma uz 320k km....
teda ano menil som na nej vodnu pumpu aj s termostatom, dve tazne ramena predne, a dosticky som menil predne tiez raz, inac fakt nic, ale zas niesom pretekar, cize si to asi po 100k km daco vypytalo....ale to uz je o inom...
mna iba sere, ze mi to svietilo asi 2 mesiace , a kazdy vravel to egr, ale podla mna ten motorcek sa zasekaval, a keby to vedeli hned, ma napada ci to male turbo by vobec odislo??
asi ho dusilo a tak poslo, co ty na to??
teda ano menil som na nej vodnu pumpu aj s termostatom, dve tazne ramena predne, a dosticky som menil predne tiez raz, inac fakt nic, ale zas niesom pretekar, cize si to asi po 100k km daco vypytalo....ale to uz je o inom...
mna iba sere, ze mi to svietilo asi 2 mesiace , a kazdy vravel to egr, ale podla mna ten motorcek sa zasekaval, a keby to vedeli hned, ma napada ci to male turbo by vobec odislo??
asi ho dusilo a tak poslo, co ty na to??
Re: bmw x6 4.0d 2011 n57s nejde do otacok
ale n57 se rádi zadíraj na klice a občas jim odejde čerpadlo a pustí špony do celého systému.
a ted si vem že třeba v následujících 50tkm se ti stane obojí.
zadřené na klice 200k, a špony v systemu 200k,
a seš prostě 400 pryč!
do toho odejde osmikvalt za 100k a nějaké to VTG a cena auta proinvestovana velice rychle.
a navíc je to totálně nudné bezcharakterní auto, kdežto 40i alespon nabízí nějakou radost.
a ted si vem že třeba v následujících 50tkm se ti stane obojí.
zadřené na klice 200k, a špony v systemu 200k,
a seš prostě 400 pryč!
do toho odejde osmikvalt za 100k a nějaké to VTG a cena auta proinvestovana velice rychle.
a navíc je to totálně nudné bezcharakterní auto, kdežto 40i alespon nabízí nějakou radost.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 27
- Registrován: úte 11.01.2011 01:00
Re: bmw x6 4.0d 2011 n57s nejde do otacok
ja nevravim ze nie n57 ale aj n57S ? alebo je to to iste??...ja som chcel menit olejove cerpadlo , ale mi bolo povedane, ze to moje by bolo aj tak kaput uz davno, cize som to vraj prezil...hehe...
no ano , je to riziko, asi aj ta retaz je riziko, ale zas povedane , ze pri n57S sa to nestava, tak neviem...
ale to bmw nic uz neponuka, motory diesle srot, motory benzin srot....myslim novsie...tak co ist na lexusa ci landrovera?? je to tam lepsie?? lebo ten velar sa mi paci velmi...hehe
no ano , je to riziko, asi aj ta retaz je riziko, ale zas povedane , ze pri n57S sa to nestava, tak neviem...
ale to bmw nic uz neponuka, motory diesle srot, motory benzin srot....myslim novsie...tak co ist na lexusa ci landrovera?? je to tam lepsie?? lebo ten velar sa mi paci velmi...hehe
Re: bmw x6 4.0d 2011 n57s nejde do otacok
nikde to není lepší, kvalitní auta už se nevyrábí.
ale za 40i je pořád ještě velká radost, https://www.youtube.com/watch?v=KVMwYHpQVl8
ale za 40i je pořád ještě velká radost, https://www.youtube.com/watch?v=KVMwYHpQVl8
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 27
- Registrován: úte 11.01.2011 01:00
Re: bmw x6 4.0d 2011 n57s nejde do otacok
mam este staru e46 320d 110kw, zaslepene klapky aj egr...a to auto ma 420k km, a okrem spojky, brzdovych dosticiek, oleja , filtrov, vodnej pumpy, co je spotrebne, som nic na motore nemenil, a ten motor startuje na brnk aj v zime, dokonca ani zhavice som nemenil...je pravda ze som ho tiez kupoval po leasingu v tej dobe, no ale nikto neveri , ze turbo neodyslo, no ale fak neodyslo, ja neviem preco....a jazdi doteraz, uz to turbo sice nezabera ako ma, ale kto do neho sadne s tych oktavii a pasatou sa pytaju kolko to ma koni, ja ze 150 a neveria, ze musi mat viac, ale nema, nema ani cip, nic......
a raz servisak povedal, ze to boli posledne dobre motory od bmw......to turbo uz nezatahuje ako ma ako som pisal, tak ma napadlo, ci ho nedat vycistit, urcite ta variabilita je cela zasrana, ta kyvli rukou , ze jazdite.....
a raz servisak povedal, ze to boli posledne dobre motory od bmw......to turbo uz nezatahuje ako ma ako som pisal, tak ma napadlo, ci ho nedat vycistit, urcite ta variabilita je cela zasrana, ta kyvli rukou , ze jazdite.....
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 27
- Registrován: úte 11.01.2011 01:00
Re: bmw x6 4.0d 2011 n57s nejde do otacok
upgrade:
takze auto zrobili ide to aj nad 3000otacok ale nie tak ako islo.....
dnes som bol u chlapika, co sa tomu rozumie asi najlepsie, merali sme dpf ale tie hodnoty nic moc....
volnobech 20mbar......norma 30
2000otacok 74 mbar...norma 75 mbar
4000otacok 100mbar norma 200mbar
kontrolka nesvieti dpfka co je cudne, ale 4krat sme spustili regeneraciu prebehla, vypla ale tie hodnoty sa nepodarilo dat dole...neviem preco...
a este ked pridam plyn za jazdy tak ukazovalo aj 240mbar pri plyne na podlahe, ze toto neni dobre....asi je po smrti ked uz nechce vypalit.....co vy na to???
takze auto zrobili ide to aj nad 3000otacok ale nie tak ako islo.....
dnes som bol u chlapika, co sa tomu rozumie asi najlepsie, merali sme dpf ale tie hodnoty nic moc....
volnobech 20mbar......norma 30
2000otacok 74 mbar...norma 75 mbar
4000otacok 100mbar norma 200mbar
kontrolka nesvieti dpfka co je cudne, ale 4krat sme spustili regeneraciu prebehla, vypla ale tie hodnoty sa nepodarilo dat dole...neviem preco...
a este ked pridam plyn za jazdy tak ukazovalo aj 240mbar pri plyne na podlahe, ze toto neni dobre....asi je po smrti ked uz nechce vypalit.....co vy na to???