Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e70 - Increased emissions
e70 - Increased emissions
Čaute všichni, mám dotaz. Jedu si s mojí E70 30D a najednou vibrace, ztráta výkonu a na displeji zpráva increassed emissions. Víte někdo o co go?
Re: Increased emissions
Je možné, že sa ozvalo EGR. Mal som rovnaký problém a bolo to spôsobené tým. Ak to bude ono, najskôr je zaseknutý ventil kvôli zakarbónovanému saniu. Riešením je vyčistenie EGR, aby sa ten ventil začal znovu bez problémov otvárať/zatvárať.
Re: Increased emissions
pripadne zkoukni vedeni vzduchu. Casto se udela dira v te gumove hadici hned u klapky.
Pak to ma podobne projevy
Pak to ma podobne projevy
Re: Increased emissions
Tak EGR čistý, krásně chodí, hadice OK ale závada stále přítomna. Co dál, váha vzduchu, či dokonce dpf?
Re: Increased emissions
A ještě dotaz? Jakou diagnostiku si pořídit na takový ten domácí servis, nic profi. Slyšel jsem, že Carly, ale mobilní apka toho přece moc zmaknout nemůže, ne?
Re: Increased emissions
Takže DPF po smrti, jupí.
Re: Increased emissions
Po smrti znamena co? Rozpadnul se?
Re: Increased emissions
Computer hlásí konec životnosti. Zítra ho demontuju a zkusím nechat vyčistit. Můj polský kamarád tvrdí, že bude jako nový, tak jsem velice zvědav. 

Re: Increased emissions
Tak s DPF se chystám rovnou na výměnu rozvodů. Najeto 230Kkm, tak ať to někde nerupne (ať už mě, nebo novému majiteli). Pustím se do toho sam, tak zkušenosti s výměnou uvítám, např. jestli mě čeká nějaká záludnost, nebo od jakého výrobce pořídit sadu rozvodů atp.
Re: Increased emissions
určitě jen origo rozvody
Re: Increased emissions
Před týdnem jsem je měnil u své e70 3,0 sd. Je to docela porod, vše zepředu odstrojit, chladič klimy jde vyklopit na motor bez odpojení, prsa se dají vytáhnout bez povolování vany a hlavy, pozor zhora zevnitř pod řetězem je schovaný ještě jeden imbusový šroub, je na něj vidět až po sundání horního řetězového kola a vytažení vodící lišty, je třeba stahovák řetězového kola vysokotlakého čerpadla, stojí 400, neměl jsem ho a obyčejnym stahovákem uštípl zub, nové kolo 1200, pak jsem jej stejně koupil, dále to chce aretační sadu klika- vačka, na netu do tisíce kč. Potřebuješ vytahovák vstřiku, koupil jsem také sadu, ale nepasovala, nakonec jsem použil závitovou tyč s navařenou převlečnou matkou co pasovala na vstřik a za pomocí vybouchávacího závaží vytáhl. Drobet jsem se zapotil při prvním startu, chce to opravdu fest dotáhnout trubky a i přes odvzdušnění istou jsem to nemohl natočit. Stále jsem neměl tlak v railu. Nakonec mi v servisu poradily, že to chce kolikrát točit 5-10 min a podařilo se. Jináč mě to vyšlo- Rozvody Vaico- lišty, šponovák-5000Kč, aretační sada a stahovák 1500, simering klika (nemusí se měnit) 300, plechové těsnění pod prsa 400, kolo co jem zničil 1200. Při nasazování prsou zpět jsem původní těsnění pomázl tmelem, doporučuji rozvod komplet sestavit i s lištama a horním kolem a po nasazení a dotažení prsou horní kolo a lišty opět vyjmout z důvodu montáže imbusového šroubu pod lištou řetězu. Může se stát, že pokud bude řetěz na volno, prsa nepůjdou nasadit, jelikož tam není moc prostoru a nasazovat prsa mezi hlavu a vanu taky nejde zrovna jedním prstem. Snad vše.PaPe Bawo píše:Tak s DPF se chystám rovnou na výměnu rozvodů. Najeto 230Kkm, tak ať to někde nerupne (ať už mě, nebo novému majiteli). Pustím se do toho sam, tak zkušenosti s výměnou uvítám, např. jestli mě čeká nějaká záludnost, nebo od jakého výrobce pořídit sadu rozvodů atp.
Ještě, kupoval jsem horní a dolní sadu vaico a v každé byl napínák, takže kdyby měl někdo zájem, jeden mi zbyl.
Re: e70 - Increased emissions
Pěkný no, otevři si servis, myslím, že spousta lidí by to ocenila, mechanici na tyhle auta nejsou a nebudou.
E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

Re: Increased emissions
Super, díky moc za sdílení zkušeností, jen se mi potvrdila moje teorie, že to asi nebude žádný horor. Ze všech stran jsem totiž poslouchal jen samá negativa, že to nemůžu zmáknout bez origo nářadí, že to vyjde tak na 30 - 50K, motor ven, vana dolů, atd. Takže se do toho v klidu pustím.toli07 píše:Před týdnem jsem je měnil u své e70 3,0 sd. Je to docela porod, vše zepředu odstrojit, chladič klimy jde vyklopit na motor bez odpojení, prsa se dají vytáhnout bez povolování vany a hlavy, pozor zhora zevnitř pod řetězem je schovaný ještě jeden imbusový šroub, je na něj vidět až po sundání horního řetězového kola a vytažení vodící lišty, je třeba stahovák řetězového kola vysokotlakého čerpadla, stojí 400, neměl jsem ho a obyčejnym stahovákem uštípl zub, nové kolo 1200, pak jsem jej stejně koupil, dále to chce aretační sadu klika- vačka, na netu do tisíce kč. Potřebuješ vytahovák vstřiku, koupil jsem také sadu, ale nepasovala, nakonec jsem použil závitovou tyč s navařenou převlečnou matkou co pasovala na vstřik a za pomocí vybouchávacího závaží vytáhl. Drobet jsem se zapotil při prvním startu, chce to opravdu fest dotáhnout trubky a i přes odvzdušnění istou jsem to nemohl natočit. Stále jsem neměl tlak v railu. Nakonec mi v servisu poradily, že to chce kolikrát točit 5-10 min a podařilo se. Jináč mě to vyšlo- Rozvody Vaico- lišty, šponovák-5000Kč, aretační sada a stahovák 1500, simering klika (nemusí se měnit) 300, plechové těsnění pod prsa 400, kolo co jem zničil 1200. Při nasazování prsou zpět jsem původní těsnění pomázl tmelem, doporučuji rozvod komplet sestavit i s lištama a horním kolem a po nasazení a dotažení prsou horní kolo a lišty opět vyjmout z důvodu montáže imbusového šroubu pod lištou řetězu. Může se stát, že pokud bude řetěz na volno, prsa nepůjdou nasadit, jelikož tam není moc prostoru a nasazovat prsa mezi hlavu a vanu taky nejde zrovna jedním prstem. Snad vše.PaPe Bawo píše:Tak s DPF se chystám rovnou na výměnu rozvodů. Najeto 230Kkm, tak ať to někde nerupne (ať už mě, nebo novému majiteli). Pustím se do toho sam, tak zkušenosti s výměnou uvítám, např. jestli mě čeká nějaká záludnost, nebo od jakého výrobce pořídit sadu rozvodů atp.
Ještě, kupoval jsem horní a dolní sadu vaico a v každé byl napínák, takže kdyby měl někdo zájem, jeden mi zbyl.
Jinak závada (viz. název vlákna) vyřešena. Ani DPF, ani vadný EGR, pouze prasklá podtlaková hadička vedoucí do EGR. Oprava za 0,0 Kč.

Re: e70 - Increased emissions
Co mi udělalo radost- řešil jsem problem s kořivostí a dpf filtrem, nový dpf Walker silicum regeneroval co 50km, tak šel hned ven a do odstranění závady jsem jezdil s starým provrtaným filtrem (kdyby někoho zajímalo 4*12 díra a motor nic nepozná, spotřeba bez dpf nešla pod 10l, po výměně rozvodů, nové sání s klapkama (staré mělo záslepky), váha vzduchu a repase hydrodinamického měniče, vše funguje jak hodinky a spotřeba klesla na 8,6. S filtrem najeto 300 km a ještě neregeneroval.
Re: e70 - Increased emissions
Najvacsi rozdiel spravilo vratenie klapiek. Mal som to podobne.